Jo
door Joepiefloepie Feb 7, 2022 om 18:47
Vrije tijd & tuin

Kaarten Winterfair worden niet terug betaald

De Margriet en Libelle Winterfair van afgelopen november is geannuleerd door Corona. Je kon vervolgens aangeven wat je wilde, omzetten naar zomer event of Winterfair van 2022 of je geld terug. Ik heb voor laatste gekozen. Voor half januari zou geld terug gestort worden. Inmiddels is het 7 febr 2022 en wijzen DPG MEDIA en Ticketcounter naar elkaar. Zijn er nog meer gedupeerden die nog wachten op hun geld?

3515 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

HenkDeZevende
door HenkDeZevende - Feb 7, 2022 om 19:19
1779 Antwoorden / Vragen
0

Wilt u een clubje beginnen dan?

tenormin
door tenormin Feb 7, 2022 om 19:54
16756 Antwoorden / 107 Vragen

¿ @henkdezevende.

HenkDeZevende
door HenkDeZevende Feb 7, 2022 om 22:25
1779 Antwoorden / Vragen

Het enige logische antwoord onder "zijn er meer mensen die dit hebben?" en onder "kan dat  zomaar'?" normaal niet, maar dit is een bijzonder geval.

tenormin
door tenormin - Feb 7, 2022 om 19:52
16756 Antwoorden / 107 Vragen
1

Wel, Margriet en Libelle zijn bonafide magazines. En van Ticketcounter weet ik niet veel, alleen op hun site staat dat men, als je je geld terugvraagt begin Januari je dat inderdaad terug zou krijgen begin Februari. Dus nog even afwachten lijkt mij. Het is pas de eerste week, dus begin Februari kan ook, misschien, half Februari betekenen.

marita5
door marita5 - Feb 7, 2022 om 20:17
11414 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo Joepiefloepie , 

Veelgestelde Vragen , 

Ik heb gekozen voor terugboeken .Wanneer krijg ik mijn geld terug ? 

Er zijn twee terugboekrondes:

  • Geef voor 18 december aan dat je je geld terug wilt, dan kun je het aankoopbedrag begin januari op je rekening verwachten.
  • Geef je voor 17 januari aan dat je je geld terug wilt, dan kun je het aankoopbedrag begin februari op je rekening verwachten.  
Ik heb een vraag over mijn gekochte Tickets en / of de annulering van de Winterfair 

Voor vragen over gekochte tickets of de annulering van Dé Winterfair kun je contact opnemen met de klantenservice van DPG Media via 088-5500250 of deze site. Let op: heb je tickets gekocht bij een andere partij zoals bijv. de NS of ANWB? Neem dan contact op met de partij waarbij je je tickets hebt gekocht. Voor overige vragen kun je mailen naar info@margrietwinterfair.nl

Voor verdere informatie , klik op de rode regel . 

https://www.dewinterfair.nl/veelgestelde-vragen/#/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 8, 2022 om 14:38
16531 Antwoorden / 202 Vragen
0

Zie aanvullend ook nog dit (met aantekening dat u het hebben van nog even geduld toch ook zinvol kan zijn: Annulering corona: In beginsel heeft u iets betaald voor een dienstverlening die niet wordt verleend en kunt u, zoals ook regelmatig aan de orde in Meldpunt van Omroep Max actie kunnen nemen in de context van het in gebreke blijven m.b.t. nakomen van een overeenkomst. Dat zal dan formeel vorderen betekenen waarvoor bij o.a. op de site van de consumentenbond en juridisch loket een voorbeeldbrief te vinden is.    https://www.maxmeldpunt.nl/

 

familie rijnders
door familie rijnders - Nov 29, 2022 om 14:39
1 Antwoorden / Vragen
0

IK ben 2 kaartjes kwijt

sjjoppy
door sjjoppy Nov 29, 2022 om 15:30
7007 Antwoorden / 3 Vragen

Dat is balen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ed
Eddie-W-75 - Dec 3, 2023 om 20:48
Vrije tijd & tuin

Cashback actie Stihl

Beste forumgebruikers,



Mijn vriendin en ik wilden een kantenmaaier kopen van het merk Stihl en we belden op naar een vestiging van een grote dealer met meerdere vestigingen in het Zuiden van Nederland. De vriendelijke medewerker aan de telefoon verwees ons naar de webshop, omdat dit makkelijker zou zijn vanwege de thuislevering met de post. Bovendien zagen wij toen we op hun ... Lees meer

Ch
Chris3521 - Dec 3, 2023 om 13:54
Huishouden & energie

Vervelende bromtoon CV-ketel onderburen. Ervaringen of advies?

Hallo,   Wij wonen in een jaren '30 appartement. Onder onze slaapkamer bevindt zich de keuken van onze onderburen. Sinds het voorjaar hebben zij een nieuwe CV-ketel (Type: Intergas Kombi Kompakt HRE). Sinds begin oktober ervaren wij in onze slaapkamer een vervelende bromtoon, vermoedelijk omdat pas vanaf toen de ketel voortdurend hard moet werken. Van hun vorige ketel of onze eigen ketel hebben ... Lees meer

bikker
bikker - Nov 29, 2023 om 14:19
Computers & telefonie
Desktop computer probleem.

Desktop computer probleem.

Hallo beste mensen, ik heb een computerprobleem, als ik mijn desktop computer af wil sluiten gaat hij niet uit maar start automatich opnieuw op, ik trek dan maar de stekker er uit. Als hij dan weer opstart krijg ik de volgende melding in een blauw scherm te zien. Cmos-controlsom is ongeldig, en cmos-reset (502)
Hoe los ik dat op, zelf durf ik niet zomaar ergens op te klikken, bang dat er gege ... Lees meer