Er
door Erica85 May 16, 2022 om 22:05
Vrije tijd & tuin

Kan ik mijn live workshops opeisen

Ik koop meerdere malen een mega festijn pakket met live workshops bij Noor en Co.
Nou is het volgende voor gevallen
Ik heb van mijn vriendin een stans gehad waar deze winkel octrooi op heeft. Maar zij heeft hem niet bij hun gekocht .
Wil ook niet zeggen bij wie zij hem gekocht heeft . Heeft hem mijn cadeau gedaan .Nu ontvang ik wel de pakketten maar kan op de dag dat de live worden uitgezonden niet meekijken . Zeg dan ze komen op you tube dan kan je ze zien .
Omdat ik de eigenaar niet kan zeggen waar zij die stans vandaan heeft .
Ook heb ik een abonnement waar bij je twee  filmpjes per week kan kijken maar ook die kan ik niet kijken.
Van af 23 maart
Maak hier vandaag een opmerking over per mail.
Krijg ik als antwoordt dat zij twee maanden terug stort terwijl.ik gewoon toegang vraag mag dit allemaal zo maar  mvr Erica

1204 3 Rapporteer

sira
door sira - May 16, 2022 om 22:30
2331 Antwoorden / 24 Vragen

Wie zegt dat zij werkelijk octrooi op die stans hebben? Hoe weten zij dat u die stans heeft?

Ik zou Noor en Co lekker links laten liggen. In iedere hobbywinkel kunt u dezelfde artikelen kopen en die houden vaak ook workshops. Bovendien kunt u dergelijke lessen zelf ook op YouTube vinden.

Het laatste dat u moet doen is zich afhankelijk tonen van Noor en Co.

sira
door sira May 17, 2022 om 11:35
2331 Antwoorden / 24 Vragen

Kijk eens hier, een hele pagina met al hun workshops, en nog gratis ook
https://www.youtube.com/results?search_query=noor+en+zo

U hebt geen enkele verantwoordingsplicht aan deze dame.

mahadma
door mahadma - May 17, 2022 om 00:29
11538 Antwoorden / 51 Vragen

Ik zou gewoon zeggen dat u het niet weet hoe uw kado gekocht is. Ergo kijk vertraagd en verders joep foei en de ballen.

chris74
door chris74 - May 17, 2022 om 10:49
564 Antwoorden / 44 Vragen

Ik ga ervan uit dat het over de live uitzendingen gaat van Noor & Zo.
Vind het nogal een warrig verhaal. Naar mijn weten kan je de filmpjes gewoon terug kijken op you tube.
En anders een mail sturen naar Noor & Zo. Want zo heten ze en geen Noor & Co.