di
door divine May 23, 2006 om 18:27
Vrije tijd & tuin

Kijkshop gouden enkelbandje

Goedendag,

Ik heb onlangs een gouden enkelbandje bij de kijkshop gekocht voor €79,95.

Hij is binnen 1,5 week van mijn enkel doormidden gebroken zonder dat ik er aan gezeten had.

Toen ik hem terug bracht bij de kijkshop vertelde ze mij dat ze hem ter reparatie zouden opsturen naar het hoofdkantoor.

Tot mijn schrik krijg ik enkele weken later een bericht thuis dat ik reparatie kosten moet betalen van €21,- omdat het met geweld kapot gemaakt is wat echt niet het geval is geweest.

Omdat ik geen vertrouwen heb ik het enkelbandje wil ik daar geen reparatie kosten voor betalen en wil ik gewoon mijn geld terug.

Heb ik daar recht op??

Groetjes van Mariska

1261 9 Rapporteer

stacey
door stacey - May 23, 2006 om 19:36
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hallo mariska,

Ik denk niet dat je je geld terug kunt eisen, zeker niet nadat je de reparatie hebt laten verrichten, waardoor het niet meer verkoopbaar is.

Het `met geweld kapot gemaakt` wordt waarschijnlijk niet helemaal letterlijk bedoeld, maar om aan te geven dat het hier geen productie/kwaliteitsfout betreft.

Het probleem met enkelbandje is, daar heb ik altijd last van, ( ze zijn kwetsbaar ) doordat tijdens het lopen je spieren spannen en als hij dan `verkeerd`zit komt hij te strak te zitten en waardoor het dan  breekt.

Succes,

di
door divine - May 23, 2006 om 19:40
3 Antwoorden / 3 Vragen

Hey bedankt voor je reactie,

maar..

Het betreft een gouden gedraaide draadjes enkelbandje die je niet kan repareren daarom hebben ze het maar afgeschoven dat ik hem met geweld kapot gemaakt heb.

Ik heb hele slanke enkels dus door het lopen kan het ook niet zijn geweest. met dat soort argumenten kwamen zij ook.

Dus buiten om wat jij zei zitten hun toch nog steeds fout..

stacey
door stacey - May 23, 2006 om 20:11
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Heb je het ook s`nachts gedragen, onder sokken? in schoenen ?

Het is nu eenmaal wel een plek waar zo`n dun kettingkje aan een hoop `geweld`bloot staat.

En probeer het maar eens, breng je voorvoet eens omhoog als je je hand erom hebt, dan voel je hoe het spant.

Breekt het misschien niet gelijk maar na een paar keer op die manier onder druk te hebben gestaan dan breekt het, dat kan niet anders

di
door divine - May 23, 2006 om 20:17
3 Antwoorden / 3 Vragen

Dat was ook niet het geval...

Ik was toen op vakantie en had helemaal geen sokken aan omdat het prachtig weer was.

Een enkelbandje is om te dragen dus dat zijn als ik het zeggen mag belachelijke argumenten.

er heeft nooit spanning op gestaan omdat zoals ik zei al hele slanke enkels heb.

voor 80 euro mag je wel verwachten dat je iets van kwaliteit krijgt, of niet soms.. en niet dat het binnen 1,5 week kapot gaat..

ik heb nu al een nieuwe bij een juwelier gekocht en die heb ik inmiddels 3 weken en nog steeds helemaal goed..

stacey
door stacey - May 23, 2006 om 21:03
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Ik wilde mijn slanke enkel toch even testen ;)

in rust meet ik 21,5 cm en span ik mijn voet meet ik ruim 22, scheelt toch halve centimeter, slank of niet, hij zakt naar laagste punt en daar ontstaat het probleem door achillespees.

Gouden bandjes zijn bij mij altijd vroeg of laat gebroken helaas.

Maar mocht je er toch werk van willen maken dan zou ik even contact met ze opnemen;

-----Vragen, klachten en opmerkingen----

Servicedesk

Telefoonnummer 0900 - 9800 (€ 0,25 p.m.)

E-mailadres (vragen, klachten en opmerkingen)

Schriftelijk
Wanneer u bovenstaande contactmogelijkheden niet prettig vindt, kunt u ons altijd een brief schrijven. Dit kan naar het volgende adres gestuurd worden:

Kijkshop BV
T.a.v. Afdeling klantenservice
Postbus 2007
5300 CA Zaltbommel

orderdesk@kijkshop.nl

Groetjes,

di
door divine - May 24, 2006 om 13:05
3 Antwoorden / 3 Vragen

Is er nog iemand die niet voor de kijkshop werkt??

En wel een normaal antwoord kan geven op mijn vraag???

Als Je iets van €80,- koopt doe je dat echt niet om er maar 1,5 week plezier van te hebben.

Zou het nu om een koffiezet apparaat gaan zou je dan ook zeggen dat ik er geen koffie mee mocht gaan zetten??

ph
door phinder - May 24, 2006 om 13:33
433 Antwoorden / 4 Vragen

divine,

je opmerking over dat iemand bij de kijkshop werkt slaat werkelijk nergens op ! Het is hier geen tros radar waar mensen om de haverklap geschoffeerd worden. Een beetje meer respect mag best !

Je stelt een vraag en krijgt een antwoord. Dat het antwoord je niet bevalt is heel jammer, maar dat is geen reden om zo te reageren !

De winkel / reparateur geeft aan dat het bandje kapot is gegaan door een externe reden ( druk, geweld, noem het maar zoals je wilt ). Je bent het daar zelf ongetwijfeld niet mee eens, maar tenzij er duidelijk aan het bandje zichtbaar is dat het door een fabricagefout kapot is gegaan, is er op teruggave geen enkel zicht !

Stacey gaf je dus het goede antwoord ( helaas voor je ).

gr. Phinder

stacey
door stacey - May 24, 2006 om 16:12
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Bedankt Phinder,

Sommige mensen zijn helaas alleen tevreden met een antwoord dat ze gelijk geeft en helaas is dat niet in ieder geval mogelijk.

En Nee ik werk niet voor de kijkshop, de adres info heb ik voor je ge-googled op internet, had het je ook zelf kunnen laten opzoek ;)

Mocht je ze willen benaderen zou ik het als ik jou was wel beetje vriendelijker proberen, maak je meer kans, als je gelijk begint te gillen haken de meeste winkelier snel af en bereik je niets.

Succes,

an
door annemarieke_1 - Oct 28, 2006 om 20:31
4 Antwoorden / 0 Vragen

Daar heb je je recht op, Waarom zou je het opzettelijk kapot maken als je daarna toch je geld niet terug kreeg,  maar dat het alleen maar gerepareerd kon worden,

Het slaat nergens op, dat jij nu die 21 E reparatiekosten moet betalen!!

Hij is te snel kapot gegaan, en dat moet je niet pikken!!