Marja1968
door Marja1968 Dec 12, 2017 om 10:57
Vrije tijd & tuin

Klachtenafhandeling bakker hillegom

Ik heb voor mijn man winterrlaarzen gekocht met een slip ijzertje eronder, dat slip ding werkt perfect maar de winterlaarzen zijn zo lek als een deur. Nu probeer ik hun klachtenservice te bereiken, na 3 onvolledige telefoonnummers ( zijn allemaal maar 9 cijfers ) eindelijk een nummer gevonden waar opgenomen werd. Kreeg ik een heel slecht nederlands sprekend en begrijpende medewerker aan de telefoon , na herhaaldelijk gezegd te hebben dat die telefoonnummers niet kloppen toch maar om een hogere medewerker gevraagd en na 5 minuten in de wacht ( ik had al 10minuten in de wacht gehangen eer ik iemand sprak ) vertelde diezelfde knaap dat die manager te druk was en geen tijd had . Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met de klachtenservice van Bakker Hilligom bv of Bakker.com

2464 11 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Dec 12, 2017 om 11:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Laarzen kopen bij de (Chinese) bakker, volkomen logisch. Stop maar met bellen, mailen enz. Je hebt Chinese rommel gekocht, geld zie je niet terug. Retourneren kan ook niet.

marita5
door marita5 Dec 12, 2017 om 11:19
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hoe laarzen kopen bij een ( Chinese ) bakker ? de site Bakker Hillegom verkoopt wel degelijk laarzen . Alleen twijfel ik of Ts hier heeft besteld , omdat hij / zij het heeft over een slecht nederlands sprekende medewerker en een tel.nr met 9 cijfers ..

Cookies
door Cookies Dec 12, 2017 om 11:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Vlg mij zit op het adres een distributiecentrum. Site kun je ook voor allerlei andere landen kiezen. Heb er toch een Chinees gevoel bij.

marita5
door marita5 Dec 12, 2017 om 11:59
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Ja , Ts zal wel niet meer reageren .

aurora1
door aurora1 Dec 12, 2017 om 15:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik heb ook de indruk dat ergens anders besteld is. Qua laarzen zijn er alleen winter dameslaarzen en regenlaarzen voor dames en regenlaarzen voor heren. Verder kan ik geen winterlaarzen voor heren vinden met dan ook nog ijzers eronder. Ook niet via het zoekvakje of ik doe iets niet goed.

marita5
door marita5 - Dec 12, 2017 om 11:15
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Marja1968 ,

na 3 onvolledige telefoonnummers ( zijn allemaal maar 9 cijfers

Hier staat duidelijk een tel.nr van 10 cijfers  ( mits u op deze site besteld heeft ) , klik op de rode regels .

https://www.bakker.com/nl-nl/sc/klantenservice

Zijn aangesloten bij thuiswinkel.org , daar kunt u een klacht indienen .

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

tenormin
door tenormin Dec 12, 2017 om 11:37
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@marita5, maar ik zie (daar) helemaal niet dat ze überhaupt laarzen verkopen.

marita5
door marita5 Dec 12, 2017 om 11:39
11495 Antwoorden / 15 Vragen
tenormin
door tenormin Dec 12, 2017 om 12:07
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Dank je @marita5. Gezien de prijzen, geen verbazing dan dat ze zo lek als een deur zijn. Ik ken alleen de uitdrukking zo lek als een mandje. ;-))

gerbera
door gerbera Dec 12, 2017 om 12:08
7348 Antwoorden / 14 Vragen

@marita5, bij mij was alleen de reactie van @carola83 zichtbaar bij het schrijven van mijn reactie. Maar als de Ts nu niet weet hoe een klacht indienen werkt?;-))

marita5
door marita5 Dec 12, 2017 om 12:12
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@tenormin , deze uitdrukking ken ik ook niet , wel zo gek als een deur , @gerbera  , ja Ts weet nu hoe hij / zij een klacht moet indienen , maar als op een Chinese site is besteld heeft dit ook geen zin .

tijger1
door tijger1 - Dec 12, 2017 om 11:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar gelukkig zijn deuren normaal gesproken helemaal niet lek.

hutch
door hutch - Dec 12, 2017 om 11:29
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Bakker.com is aangesloten bij Thuiswinkel.org. U zult uw klacht moeten indienen via de gangbare weg (klachtenprocedure).

Cookies
door Cookies - Dec 12, 2017 om 11:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dit tel.nr. al geprobeerd 0252 - 438 333? Hoewel ik vermoed dat het nauwelijks/geen zin heeft. Nog ergens een nr. gevonden: 0252 438 438

marita5
door marita5 - Dec 12, 2017 om 11:48
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@maria1968 ,

U hoeft niet speciaal laarzen te kopen met een slipijzertje , deze zijn bij actiondeal los te koop , wat u onder iedere schoen / of laars kunt plaatsen .

https://www.actiondeal.nl/dagaanbieding/antislip-en-extra-grip-beugel-voor-onder-de-schoen.html

marita5
door marita5 - Dec 12, 2017 om 11:51
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@carola.83 ,

Keus in tel.nrs genoeg , hier is er nog èèn : ‪+31.252438538‬

gerbera
door gerbera - Dec 12, 2017 om 11:59
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Waar u die onvolledige tel. nrs vandaan haalt?
U kunt ook hier terecht; klantenservice.nl@bakker.com

De openingstijden van onze klantenservice zijn:

Maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00  uur
Zaterdag: van 09:00  - 15:00 uur
Telefoon: 010 3017 170
En er is een normale klachtenprocedure, lees even hoe dat werkt. https://www.bakker.com/nl-nl/sc/contact-met-onze-klantenservice#2

marita5
door marita5 Dec 12, 2017 om 12:01
11495 Antwoorden / 15 Vragen

3x is scheepsrecht ;-)) Sorry was te voorbarig met mijn antwoord , @hutch had hetzelfde geplaatst maar heeft dit inmiddels aangepast .

costnix
door costnix - Dec 12, 2017 om 13:05
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Bakker Hillegom is een zeer oude bestaande leverancier van planten, bolle, zaden en andere tuinproducten.
Natuurlijk heb ik ook hier een bijbaantje ;-)

gerbera
door gerbera - Dec 12, 2017 om 14:56
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Natuurlijk heb ik ook hier een bijbaantje ;-)

Dus u gaat elke dag naar Duitsland heen en weer, daar heeft Bakker nml een héél groot magazijn en een aantal kwekerijen waar de producten vandaan komen. Vandaar ook de ruimere levertijden. Ben u er overigens nog nóóit tegengekomen;-))

costnix
door costnix Dec 12, 2017 om 18:04
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ze leveren ook aan huis. Ze deden dat al vijftig jaar geleden, dus lang voordat er een webwinkel bestond en ook nog geen PC’s

gerbera
door gerbera Dec 12, 2017 om 22:16
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Is mij bekend, heb daar zelf ook regelmatig besteld. Maar ook treinladingen vanuit Duitsland voor hen vervoerd.

me
door mein33 - Dec 13, 2017 om 11:28
5658 Antwoorden / 28 Vragen

de winterlaarzen zijn zo lek als een deur.

U zult een "mandje" bedoelen.  ;-))

Als het Lerenlaarzen zijn, dan moeten die behandeld worden met 'ledervet' en dat meermaals, om ze waterafstotend te maken.
Dus dan maar naar de schoenmaker en een pot 'ledervet' kopen en aan de slag om het 'mandje' te dichten.