pg
door pgerards1 May 30, 2019 om 21:07
Vrije tijd & tuin

Kruidvat dagje uit

Hoi,

We hebben via kruidvat dagje uit op 28 maart het pretpark Hellendoorn gekozen om naar toe te gaan. Nu hebben we toen gelijk de 4 codes (activatiecodes)( dus voor 5 mei) die we hadden geactiveerd. In de mail die we toen hebben ontvangen stond niet dat we deze ticketcode moesten verzilveren voor 5 mei. Omdat we niet wisten wanneer we zouden gaan ivm werk hebben we deze nog niet verzilverd. stond nergens dat we deze voor 5 mei moesten verzilveren.
Nu willen we komende zaterdag een dagje uit gaan naar hellendoorn. en nu kunnen we de ticketcodes niet meer verzilveren en krijgen de melding dat we dat voor 5 mei hadden moeten doen!

2330 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - May 30, 2019 om 21:18
7182 Antwoorden / 3 Vragen
1

Uit de actievoorwaarden:

Deze actie begint op 25 maart en eindigt op 7 april 2019. Je kunt de in de actieperiode ontvangen activatiecode gebruiken t/m 5 mei 2019.
https://www.kruidvat.nl/medias/sys_master/root/h9b/hee/11464084357150/Actievoorwaarden-dagjeuit-201913.pdf

Jammer dat dit niet in de mail staat).

Gr
door Grunn1 - May 30, 2019 om 21:58
1427 Antwoorden / 18 Vragen
2

Het staat wel degelijk in de bevestigingsmail.
Had ze zelf ook voor Hellendoorn en was ook te laat met het verzilveren. Was het ook vergeten maar wist het wel dus je had het ook kunnen weten. Helaas pindakaas.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 31, 2019 om 09:06
16830 Antwoorden / 202 Vragen
1

Voor dit soort acties gelden bij alle aanbieders dus ook bij 'Kruidvat' actievoorwaarden en als al gemeld, voor deze actie was wel degelijk heel duidelijk gemeld dat er eein einddatum is voor het activeren van de toicketcode. Het is dus jammer dat dat aan u is ontgaan.

edrick3
door edrick3 - May 31, 2019 om 10:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

stond nergens dat we deze voor 5 mei moesten verzilveren.

Dat stond WEL in de actievoorwaarden vermeld!
Lees onder punt 1.5

Gr
door Grunn1 - May 31, 2019 om 10:37
1427 Antwoorden / 18 Vragen
0

Het lijkt mij onnodig nog verder te reageren. De juiste antwoorden zijn al een paar keer gegeven en ts heeft het gelezen en reageerd niet meer want hij/zij heeft geen gelijk.

aurora1
door aurora1 - May 31, 2019 om 19:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Een volgende keer alles zorgvuldiger lezen dus. 
Maar meestal als er acties voor iets zijn dan zijn die elders ook te vinden, bijv. via de ANWB, met airmiles etc. Dus dan even op internet zoeken.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - Sep 11, 2023 om 12:25
Computers & telefonie

Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?

Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer