pg
door pgerards1 May 30, 2019 om 21:07
Vrije tijd & tuin

Kruidvat dagje uit

Hoi,

We hebben via kruidvat dagje uit op 28 maart het pretpark Hellendoorn gekozen om naar toe te gaan. Nu hebben we toen gelijk de 4 codes (activatiecodes)( dus voor 5 mei) die we hadden geactiveerd. In de mail die we toen hebben ontvangen stond niet dat we deze ticketcode moesten verzilveren voor 5 mei. Omdat we niet wisten wanneer we zouden gaan ivm werk hebben we deze nog niet verzilverd. stond nergens dat we deze voor 5 mei moesten verzilveren.
Nu willen we komende zaterdag een dagje uit gaan naar hellendoorn. en nu kunnen we de ticketcodes niet meer verzilveren en krijgen de melding dat we dat voor 5 mei hadden moeten doen!

2328 6 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - May 30, 2019 om 21:18
7177 Antwoorden / 3 Vragen

Uit de actievoorwaarden:

Deze actie begint op 25 maart en eindigt op 7 april 2019. Je kunt de in de actieperiode ontvangen activatiecode gebruiken t/m 5 mei 2019.
https://www.kruidvat.nl/medias/sys_master/root/h9b/hee/11464084357150/Actievoorwaarden-dagjeuit-201913.pdf

Jammer dat dit niet in de mail staat).

Gr
door Grunn1 - May 30, 2019 om 21:58
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Het staat wel degelijk in de bevestigingsmail.
Had ze zelf ook voor Hellendoorn en was ook te laat met het verzilveren. Was het ook vergeten maar wist het wel dus je had het ook kunnen weten. Helaas pindakaas.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 31, 2019 om 09:06
16818 Antwoorden / 202 Vragen

Voor dit soort acties gelden bij alle aanbieders dus ook bij 'Kruidvat' actievoorwaarden en als al gemeld, voor deze actie was wel degelijk heel duidelijk gemeld dat er eein einddatum is voor het activeren van de toicketcode. Het is dus jammer dat dat aan u is ontgaan.

edrick3
door edrick3 - May 31, 2019 om 10:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

stond nergens dat we deze voor 5 mei moesten verzilveren.

Dat stond WEL in de actievoorwaarden vermeld!
Lees onder punt 1.5

Gr
door Grunn1 - May 31, 2019 om 10:37
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Het lijkt mij onnodig nog verder te reageren. De juiste antwoorden zijn al een paar keer gegeven en ts heeft het gelezen en reageerd niet meer want hij/zij heeft geen gelijk.

aurora1
door aurora1 - May 31, 2019 om 19:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Een volgende keer alles zorgvuldiger lezen dus.
Maar meestal als er acties voor iets zijn dan zijn die elders ook te vinden, bijv. via de ANWB, met airmiles etc. Dus dan even op internet zoeken.