ma
door marcel dircke Jun 2, 2016 om 13:59
Vrije tijd & tuin
Magix online fotoalbums

Magix Foto's albums gedeactiveerd,kunnen alleen nog tegen betaling aan de foto's komen. Het handeld zich voor mij om 4 albums van verenigingen
die het geld niet kunnen ophoesten om hun foto's terug te halen, is dit normaal dat hun gratis systeem in ene keer wordt gestopt?. Hier onder een mail wat ik heb verstuurd om toch de foto's te downloaden gratis of tegen een maand vergoeding.
Heeft u hier al meer klachten over binnen gekregen?.

Marcel Dircke

Maastricht, 19 mei 2016

Hallo, bedank voor uw mail. Ben op uw website geweest om te kijken hoe ik mijn foto's kan terughalen (downloaden) dan kom ik uit dat ik
per album € 60,00 moet gaan betalen, aan gezien het in mijn geval om 4 albums gaat zouden de foto's terughalen kosten € 240.00 dit is crazy.
Als ik nu voor een maand de premie kan betalen € 4,98 om de foto's terug te halen dan ga ik wel akkoord, voor uw werkzaamheden.
Is het niet mogelijk om mijn free-albums op een andere manier terug te krijgen, voel ik mij genoodzaakt om van uw handelswijze rapportage
te toen bij de diverse programma's o.a. kassa enz.
Hopende op een snelle oplossing.

1465 4 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jun 2, 2016 om 14:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@aurora1: aangezien het om albums van verenigingen gaat, zal het daar wel om gaan.

@topicstarter: Denk niet dat Magix daarvan onder de indruk zal zijn.;-)

voel ik mij genoodzaakt om van uw handelswijze rapportage te toen bij de diverse programma's o.a. kassa enz.

gerbera
door gerbera - Jun 2, 2016 om 16:31
7364 Antwoorden / 14 Vragen

U schrijft dat het in een keer is gestopt, en dat klopt niet. Reeds 3 maanden geleden heb ik bericht gehad dat Magix met deze service zou stoppen. Dus tijd genoeg gehad om de foto's er af te halen. Om de foto's er op te zetten heeft u ze toch moeten uploaden m.a.w. heeft u ze niet eerst in een bestand gezet op uw PC? Hun handelswijze is dus correct en heeft het geen zin onderstaand te doen.

voel ik mij genoodzaakt om van uw handelswijze rapportage
te toen bij de diverse programma's o.a. kassa enz.

diumenge
door diumenge - Jun 2, 2016 om 19:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Magix is toch geen backup-dienst? Je moet er zelf voor zorgen dat je foto's veilig staan en dat niet via een online fotoalbum denken te kunnen regelen.

di
door digioma Jun 2, 2016 om 19:12
646 Antwoorden / 29 Vragen

Lijkt me nogal logisch en bovendien op een extern geheugen liefst nog een extra back-up van al je foto's plaatsen voor het geval je "hoofd" laptop of PC of wat dan ook ermee ophoudt.