Ju
door Juul1996 Jun 2, 2016 om 19:44
Vrije tijd & tuin

Mojo heeft geen plaats op gehandicaptenpodium

Ik heb een kaart voor een concert op 14/6/2016 (Bruce Springsteen) gekocht bij Mojo, maar er stonden geen gehandicaptenplaatsen op de site. Aangezien ik door een beperking nit lang kan staan heb ik die vervolgens wel aangevraagd. Toen vertelde de klantenservice me dat ik die via de site had moeten aanschaffen, terwijl ze daar niet beschikbaar waren. Ik heb een eindeloze mailwisseling met de klantenservice, het schiet niet op. Ze reageren niet meer en ik kan ook nergens een klacht indienen/ in hoger beroep. Wat moet ik nu doen? Het laatse bericht was dat ik op de grond kon gaan zitten tijdens het concert. Ik neem hier geen genoegen mee.

1119 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Yo
Yoshi Vermeulen - Jul 3, 2023 om 12:57
Computers & telefonie

Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus

Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton,  maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer

xc
xce - Apr 22, 2024 om 16:23
Auto & vervoer

Distributie riem

wil me aan sluiten voor het probleem van de van de peugeot 208-bj-2022-km 24000-nog geen rdw oproep gehad-hoe nu verder Distributie riem. Lees meer

ch
chantal@ - Apr 23, 2024 om 13:10
Geldzaken & recht

Telegraaf abonnement

DeTelegraaf verhoogd zonder vooraankondiging of communicatie het abonnement van 24.50 naar 39.00 euro per maand, mag dit zomaar, of is dit niet toegestaan. Lees meer