Ju
door Juul1996 2 jun. 2016 om 19:44
Vrije tijd & tuin

Mojo heeft geen plaats op gehandicaptenpodium

Ik heb een kaart voor een concert op 14/6/2016 (Bruce Springsteen) gekocht bij Mojo, maar er stonden geen gehandicaptenplaatsen op de site. Aangezien ik door een beperking nit lang kan staan heb ik die vervolgens wel aangevraagd. Toen vertelde de klantenservice me dat ik die via de site had moeten aanschaffen, terwijl ze daar niet beschikbaar waren. Ik heb een eindeloze mailwisseling met de klantenservice, het schiet niet op. Ze reageren niet meer en ik kan ook nergens een klacht indienen/ in hoger beroep. Wat moet ik nu doen? Het laatse bericht was dat ik op de grond kon gaan zitten tijdens het concert. Ik neem hier geen genoegen mee.

385 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
Kareltje36 - 23 feb. 2019 om 15:40
Auto & vervoer

Hallo, mijn auto was stuk, koppakking eruit gevlogen en reed niet meer

Hallo mijn koppakking van mijn auto was eruit gevlogen .  Een particulier wilde mij helpen met het repareren en ik heb het uit handen gegeven , het was geen bedrijf maar een doe het zelver, helaas heeft hij de auto niet kunnen repareren en heb ik meer schade .is dit te verhalen? Lees meer

Pe
Petrazoekthulp - 23 feb. 2019 om 16:29
Computers & telefonie

Onterechte afschrijving PayPal

Mijn Paypal account is deze week gehackt en door de website G2G.com is er nu tweemaal een flink bedrag afgeschreven. Op mijn emailadres heb ik ook ‘s nachts bijna 300 emails ontvangen, voornamelijk inschrijvingen voor nieuwsbrieven, maar daartussen verstopt een mail dat er een account is aangemaakt bij Shasso.com en dat er vervolgens via mijn Paypal account twee aankopen gedaan waren op G2G.com. ... Lees meer

bi
biancabouwman - 22 feb. 2019 om 16:57
Computers & telefonie

Iemand ervaring met Ihoes?

We hebben een telefoonhoesje besteld bij Ihoes. Helaas moet hij terug. Daarvoor moet je een mail sturen. Helaas krijgen wij op meerdere mail geen reactie. We wachten al bijna 2 weken. Ook als je belt wordt je doorverbonden met een bandje en daarna wordt de verbinding verbroken!
Iemand hier een oplossing voor? Lees meer