frank246b
door frank246b Jul 14, 2011 om 18:00
Vrije tijd & tuin

Mrticket-Dagje uit C 1000 - Hellendoorn

Gisteren via Mrticket kaarten besteld voor een bezoek op een bepaalde datum aan Avonturenpark Hellendoorn. Nadat ik betaald had en ik de boeking had afgesloten kwam ik er meteen achter dat ik mij vergist had in de datum en heb direct (binnen een half uur) contact opgenomen met Mrticket. Commentaar van Mrticket: geboekt = geboekt en daar valt niks aan te veranderen.
Contact opgenomen met Avonturenpark Hellendoorn en van hun mag ik wel op een andere datum (een dag eerder dan geboekt staat) komen, maar dan wel tegen betaling van 5 euro extra per ticket.
Strop van 20 euro voor een klein foutje van mij, terwijl dat mijns inziens simpel op te lossen zou zijn geweest zonder extra kosten.
Waar zijn de bedrijven die nog wel coulant zijn ten opzichte van hun cliënten?

1355 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jul 14, 2011 om 18:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo frank246b,

Tja, coulant .....

Ze houden zich aan hun Algemene Voorwaarden:

Enkel restitutie bij ontoegankelijkheid, geen herroepingrecht

Bestellingen voor Tickets kunnen niet worden geannuleerd en geleverde Tickets worden niet retour genomen. Het algemene herroepingrecht dat geldt voor via internet bestelde producten is uitdrukkelijk niet van toepassing op Tickets.

Hellendoorn geeft je wel de mogelijkheid om een dag eerder te komen, maar rekent blijkbaar dan de normale prijs voor een ticket en geeft je de korting voor de reeds betaalde kaartjes.

Inderdaad, zonde geld. Volgende keer toch maar beter op de kalender kijken.

Met vr.gr.

frank246b
door frank246b - Jul 14, 2011 om 19:10
14 Antwoorden / 4 Vragen
0

Ach ja, de omzet van Hellendoorn over 2010 viel tegen volgens de directeur van Hellendoorn (http://www.youtube.com/watch?v=Wv1Laq2jl80) en dan moet je wat.........................

frank246b
door frank246b - Jul 15, 2011 om 16:12
14 Antwoorden / 4 Vragen
0

Dat ik degene ben die een foutje heeft gemaakt is duidelijk, maar het zou Mrticket of Avonturenpark Hellendoorn prijzen wanneer zij dit eventjes kosteloos zouden oplossen! Daar hoeft toch niet meteen iemand voor dood te gaan of ernstig ziek te worden?

frank246b
door frank246b - Jul 15, 2011 om 17:31
14 Antwoorden / 4 Vragen
0

Na wat heen en weer e-mailen heeft Mrticket toch de tickets gewijzigd. Pffff....volgende keer moet ik beter opletten als ik een dagje uit boek.

gr
door grimmel - Aug 19, 2012 om 00:36
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bij Hellendoorn mocht je er met bijbetaling van 5 Euro per ticket nog in.
Wij hebben hetzelfde gehad bij Attractiepark Drievliet, we kwamen er absoluut
niet in, alleen door voor 70 Euro nieuwe tickets te kopen. Ook de manager van dit "ENORM" kindvriendelijk pretpark kon niets voor ons doen want dan klopte de kassa niet meer. Drievliet..........Brrrrr.

abarth
door abarth - Aug 20, 2012 om 10:26
845 Antwoorden / 19 Vragen
0

[quote=frank246b schreef op vrijdag 15 jul 2011, 17:31]Na wat heen en weer e-mailen heeft Mrticket toch de tickets gewijzigd. Pffff....volgende keer moet ik beter opletten als ik een dagje uit boek.

Misschien kun je Mrticket dan ook ff bedanken?
Je kon ze ook goed zwartmaken....

sg
door sgaapjebeh - May 23, 2013 om 12:59
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wij hadden kaarten voor de Beekse Bergen voor 8 personen. Vanwege ziekte, en uiteindlijk overlijden was het niet mogelijk de geplande datum te gebruiken voor bezoek aan de Beekse Bergen.

We hebben Mr Ticket ruim vooraf gebeld en deze mededeling gedaan.

mijn zoon kreeg gemeld dat hij een mail bericht zou gaan ontvangen betreffende de annulering.

nooit iets ontvangen. bij nabellen over hoe en wat krijg je de mededeling dat termijnen verlopen zijn.

Mijn enige vraag die ik daarna gesteld heb: "waar is nu mijn geld" is nooit beantwoord.

frank246b
door frank246b - May 23, 2013 om 14:25
14 Antwoorden / 4 Vragen
0

Ik keek nog even op de site van Mrticket en vond de volgende tekst:

Wanneer u de datum van uw kaartje wegens omstandigheden wilt veranderen dient u contact met de klantenservice van MrTicket op te nemen. Bij een geldige reden zal de klantenservice de bar code(s) van uw kaartje(s) omzetten naar een andere datum en kunt u, uw oude kaartje(s) op de nieuwe datum gebruiken. Het is alleen mogelijk om de datum van uw kaartje te veranderen naar een andere beschikbare datum (weergegeven op MrTicket.nl).

Het had dus wel gekund en het is dus pure onwil van Mrticket. [edit redactie]

sy
door sylli - May 23, 2013 om 14:25
250 Antwoorden / 40 Vragen
0

[quote=frank246b schreef op vrijdag 15 jul 2011, 12:19]Ik keek nog even op de site van Mrticket en vond de volgende tekst:

Wanneer u de datum van uw kaartje wegens omstandigheden wilt veranderen dient u contact met de klantenservice van MrTicket op te nemen. Bij een geldige reden zal de klantenservice de bar code(s) van uw kaartje(s) omzetten naar een andere datum en kunt u, uw oude kaartje(s) op de nieuwe datum gebruiken. Het is alleen mogelijk om de datum van uw kaartje te veranderen naar een andere beschikbare datum (weergegeven op MrTicket.nl).

Het had dus wel gekund en het is dus pure onwil van Mrticket. [edit redactie]

Beste frank246b,

Uiteraard is het uw goed recht om boos te zijn, maar m.i. dient u boos te worden op uzelf en niet op het ticketbureau en ook niet op het pretpark.
U bent immers degene die niet goed op de kalender heeft gekeken om wat voor reden dan ook!
En zelf niet goed op de kalender kijken voor u klikt en klikt en verder klikt, zijn voor een onderneming geen "omstandigheden" en "geldige reden".

eva369
door eva369 - May 23, 2013 om 14:26
308 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=frank246b schreef op vrijdag 15 jul 2011, 12:19]Ik keek nog even op de site van Mrticket en vond de volgende tekst:

Wanneer u de datum van uw kaartje wegens omstandigheden wilt veranderen dient u contact met de klantenservice van MrTicket op te nemen. Bij een geldige reden zal de klantenservice de bar code(s) van uw kaartje(s) omzetten naar een andere datum en kunt u, uw oude kaartje(s) op de nieuwe datum gebruiken. Het is alleen mogelijk om de datum van uw kaartje te veranderen naar een andere beschikbare datum (weergegeven op MrTicket.nl).

Het had dus wel gekund en het is dus pure onwil van Mrticket. [edit redactie]

u vind dus dat een fout van uw kant een geldige reden is? bij geldige reden denk ik meer aan een plots sterfgeval, of een ziekenhuisopnamen. en andere onprettige dingen waar mensen zelf niets aan kunnen doen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer