Co
door Cor vanTilborgh Sep 8, 2022 om 15:49
Vrije tijd & tuin

Museumkaart lang wachten

Er is sinds juni iets veranderd aan de website van museumkaart, waardoor het wachten op de bestelde en betaalde museumkaarten. Bovendien ben ik mijn account kwijtgeraakt. Duizendmaal excuses vanuit museumkaart, maar ik heb na een maand nog geen kaarten. 

Welke ervaring is er bekend bij Kassa?

1797 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sira
door sira - Sep 8, 2022 om 15:57
2336 Antwoorden / 24 Vragen
5

Ik heb er geen ervaring mee, maar bel ze nog een keer 0900 - 40 40 910.

Dit staat op de site:

Nieuw systeem

Museumkaart is overgestapt naar een nieuw systeem, hierdoor is een storing ontstaan en is het momenteel erg druk bij de klantenservice. We doen ons best om de problemen zo spoedig mogelijk op te lossen en vragen aan de klantenservice zo snel mogelijk te beantwoorden. Onze excuses voor de ongemakken. Check de FAQ hieronder voor meer informatie.
Zie ook: https://www.museum.nl/nl/museumkaart?utm_source=museumkaart.nl&utm_medium=referral

marita5
door marita5 - Sep 8, 2022 om 16:01
11512 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Cor Vantilborgh , 

U bent niet de enige met deze klacht , klik op de rode regel . 

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/stichting-museumkaart/details?companyId=67ac8ece-2420-4746-8638-089298079226

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 8, 2022 om 16:14
16845 Antwoorden / 202 Vragen
3

U stelt uw vraag aan een vrijwilligerspanel dat op basis van kennis, ervaring etc. vragen beantwoord. Ik kan u alleen maar melden dat ik, hoewel wij recent deze kaarten hebben aangeschaft deze ervaring niet hebben.

Is het misschien een idee om bij een museum binnen te lopen waar men deze kaarten (in ieder geval de voorlopige) ook uitgeeft? Dat ook omdat ik inmiddels ook zie dat u niet de enige bent met deze klacht. 

Indien uw vraag toch bestemd is voor de redactie, dan kassa@bnnvara.nl

pe
door pebk - Sep 8, 2022 om 17:14
581 Antwoorden / 0 Vragen
1

Geen probleem gehad. Kaarten in juli verlengd en ze waren er binnen een week.

panter22
door panter22 - Sep 8, 2022 om 17:22
6599 Antwoorden / Vragen
0

Dan maar even de normale entree betalen voor 1 keer.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

el-zorro
el-zorro - Apr 24, 2024 om 21:38
Geldzaken & recht

Coulance regeling

Coulant betekende oorspronkelijk letterlijk 'vloeiend' en 'gemakkelijk'. Het is afgeleid van het Franse couler 'stromen, vloeien', dat teruggaat op het Latijnse colare 'filtreren, dempen'.     Tijdens de laatste uitzending van dit jaar Kwam weer het onderwerp   Veelvoorkomende problemen met de distributieriem        Als een burger de dupe word door een bedrijf Waar bi ... Lees meer

Wi
Wintertje0 - Apr 24, 2024 om 21:27
Geldzaken & recht

Zakelijk energiecontract consument

Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.

nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze ... Lees meer

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer