Museumkaart lang wachten
Er is sinds juni iets veranderd aan de website van museumkaart, waardoor het wachten op de bestelde en betaalde museumkaarten. Bovendien ben ik mijn account kwijtgeraakt. Duizendmaal excuses vanuit museumkaart, maar ik heb na een maand nog geen kaarten.
Welke ervaring is er bekend bij Kassa?
Ik heb er geen ervaring mee, maar bel ze nog een keer 0900 - 40 40 910.
Dit staat op de site:
Nieuw systeem
Museumkaart is overgestapt naar een nieuw systeem, hierdoor is een storing ontstaan en is het momenteel erg druk bij de klantenservice. We doen ons best om de problemen zo spoedig mogelijk op te lossen en vragen aan de klantenservice zo snel mogelijk te beantwoorden. Onze excuses voor de ongemakken. Check de FAQ hieronder voor meer informatie.
Zie ook: https://www.museum.nl/nl/museumkaart?utm_source=museumkaart.nl&utm_medium=referral
Hallo Cor Vantilborgh ,
U bent niet de enige met deze klacht , klik op de rode regel .
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/stichting-museumkaart/details?companyId=67ac8ece-2420-4746-8638-089298079226
U stelt uw vraag aan een vrijwilligerspanel dat op basis van kennis, ervaring etc. vragen beantwoord. Ik kan u alleen maar melden dat ik, hoewel wij recent deze kaarten hebben aangeschaft deze ervaring niet hebben.
Is het misschien een idee om bij een museum binnen te lopen waar men deze kaarten (in ieder geval de voorlopige) ook uitgeeft? Dat ook omdat ik inmiddels ook zie dat u niet de enige bent met deze klacht.
Indien uw vraag toch bestemd is voor de redactie, dan kassa@bnnvara.nl
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Coulance regeling
Coulant betekende oorspronkelijk letterlijk 'vloeiend' en 'gemakkelijk'. Het is afgeleid van het Franse couler 'stromen, vloeien', dat teruggaat op het Latijnse colare 'filtreren, dempen'. Tijdens de laatste uitzending van dit jaar Kwam weer het onderwerp Veelvoorkomende problemen met de distributieriem Als een burger de dupe word door een bedrijf Waar bi ... Lees meer
Zakelijk energiecontract consument
Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.
nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze
...
Lees meer
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Populair in Vrije tijd & Tuin
Buurvrouw heeft heg verwijderd
buurvrouw heeft de heg verwijderd die op haar grond stond en nu is alle privacy weg. mag dit zomaar? en is ze verplicht om er een nieuwe schutting of iets neer te zetten. tis gewoon een giga doorkijk tuin. geen privacy niks meer (edit, foto verwijderd - redactie) Lees meer
Woningbouw haalt beschutting weg
Wij wonen nu 9 jaar in onze huurwoning, en achter ons huis zit nog een stukje grond wat eigenlijk bij ons huis hoorde, maar de vorige bewoners hadden dit aan de buren gegeven omdat deze er niks mee deden.... Dit hebben wij jaren geleden terug proberen te krijgen maar op een of andere manier mochten de buren dit houden omdat ze dit al 5 jaar hadden.
Nu zijn de buren verhuist en hebben dit st
...
Lees meer
kattenverjagers, werkt dat?
Ik houd van katten, maar niet in mijn tuin.
Op zoek naar een 'kattenverjager' kom ik taaloze apparaten tegen, die allemaal werken met geluidssignalen. Op batterij, zonne-energie en het stroomnet. Goedkoop zijn ze niet!
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het echt en welke zijn de moeite van aanschaffen waard?
Lees meer