an
door annemarievdbrink Oct 14, 2016 om 11:31
Vrije tijd & tuin

Museumkaart vanwege ziekte niet gebruikt

Op 6 januari 2016 2 museumkaarten gekocht voor mijn ouders. Kort daarna kwam mijn vader in een depressie waardoor ze tot nu toe geen gebruik konden maken van de kaart. Broer dacht dat de kaart inging op het moment dat de kaart werd gebruikt. Heb zojuist met hen gebeld, de kaart ging in op 6 januari. Hen de situatie uitgelegd en dat ook het verdere jaar waarschijnlijk nog geen gebruik gemaakt van de kaart omdat het nog niet helemaal goed gaat. Gevraagd of ze hier wat in kunnen betekenen, bijv tegen klein tarief volgend jaar een nieuwe kaart, maar helaas konden ze niks betekenen. Wat moet ik hier van vinden?

2571 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

be
door bertwolf - Oct 14, 2016 om 11:40
28 Antwoorden / Vragen
0

Niks, dit is gewoon zoals het staat uitgelegd op https://www.museumkaart.nl/kopen (en voor marita5) "Klik op de rode regel" https://www.museumkaart.nl/kopen

marita5
door marita5 Oct 14, 2016 om 12:05
11505 Antwoorden / 15 Vragen

"Klik op de rode regel" , geweldig hoe meer zielen hoe meer vreugd ;-))

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 14, 2016 om 11:42
7177 Antwoorden / 3 Vragen
1

Dit is te vergelijken met een cadeaukaart die een jaar geldig is, de enige mogelijkheid is dat iemand anders er tot 6 januari gebruik van kan maken. Dat zou u nog kunnen vragen.

Cookies
door Cookies - Oct 14, 2016 om 11:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Sjoppie, de museumkaart staat op naam.

Cookies
door Cookies - Oct 14, 2016 om 11:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Geen idee wat je hiervan moet vinden. Het staat duidelijk aangegeven op de site. Soms hebben mensen gewoon pech, dat is ook hier dus het geval.

tijger1
door tijger1 - Oct 14, 2016 om 11:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Let ook op of u geen abonnement bent aangegaan. Dus eventueel ook tijdig opzeggen.

edrick3
door edrick3 - Oct 14, 2016 om 12:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Wat moet ik hier van vinden?
Jammer, maar helaas.

Cookies
door Cookies - Oct 14, 2016 om 12:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

N.a.v. de opmerking van tijger1:

Hoe zeg ik mijn museumkaart op?

U kunt uw abonnement opzeggen tot vier weken voordat het verloopt. U kunt dat op drie manieren doen:

  • Bellen met 0900 - 40 40 910: € 0,35 per gesprek, op werkdagen van 9-17 uur.
  • Een e-mail sturen naar de klantenservice.
  • Een korte brief sturen naar:

    Klantenservice Museumkaart
    Postbus 5020
    2900 EA Capelle a/d IJssel

    Vermeld duidelijk uw naam en kaartnummer in de brief of e-mail. Uw abonnement wordt dan geannuleerd.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

zoom1
zoom1 - Apr 16, 2024 om 17:31
Computers & telefonie

Belkin usb-c koptelefoon aan Samsung Galaxy A52s 5G werkt ineens niet meer

Op 19 feb 2024 heb ik Belkin G3H0002 usb-c headset met bel functie gekocht. Meteen na inpluggen in mijn mobiele telefoon, de Samsung Galaxy A52s 5G werkte hij meteen feilloos. Echter zo'n 2 weken geleden deed hij het ineens niet helemaal meer.
Dwz ik hoorde nog wel het audio van de NPO radio1 live stream, maar ik kon het volume niveau met de knopjes aan de kabel van de headset  niet meer ver ... Lees meer

li
lift - Apr 16, 2024 om 11:42
Voeding & gezondheid

Service smienk

Een traplift aangeschaft bij Smienk, inclusief een cadeaubon van €125 als je nog iemand aanbrengt!!  (verdrietig eigenlijk) voor €4430. Gebruikt ongeveer een half jaar, 2x daags.
Inclusief demontage kregen wij er €200 voor terug, daar wordt heel makkelijk veel geld verdient over de rug van hulpbehoevende mensen, zo gemeen!!
Na 1 week gebeld met dit bedrijf, wilde de traplift wel t ... Lees meer