Ge
door Gertj90 Feb 25, 2018 om 20:19
Vrije tijd & tuin

Oplichting

Ben afgelopen vrijdag 23-02-2018 gebeld door Incasso Business Collect B.V. Degene die ik aan de telefoon sprak beweerde dat ik nog een rekening moet betalen van een bedrijf (happy-numbers). Het gaat om een bedrag van €496.00 is van 10 termijnen zei de persoon. Vaag in mijn achterhoofd heb ik wel eens dat bedrijf voorbij horen komen, maar ik wist ook wel dat ik degelijk wel het abonnement wat er toen is afgesloten een paar weken daarna had opgezegd. Zowaar dat ik daar geen bevestiging van heb gekregen.
Maar wat moet ik nu doen?
Ik in mijn emailhistorie gekeken en gelukkig zag ik nog een email daarover staan. Ik geklikt op de link in de email. Maar de link werkte niet meer. Er stond ook een mailadres, dus ik proberen om een mail te versturen. Maar tevergeefs de mail kwam terug, het domein bestond niet.
Wat moet ik nu doen? Heeft er iemand ervaring met dit bedrijf: Incasso Business Collect B.V.

1224 3 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 25, 2018 om 20:22
7185 Antwoorden / 3 Vragen
tijger1
door tijger1 - Feb 25, 2018 om 20:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het hele internet staat vol met klachten over Happy en Business. Tik die namen maar eens in op Google en u kunt dagen lezen.

Wat u moet doen? Helemaal niets, compleet negeren, nergens op reageren. Klaar.

In het vervolg een beetje zuiniger zijn op uw gegevens en eerst nadenken voordat u ja zegt.

jo
door jorisw - Feb 26, 2018 om 08:43
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Vaag in mijn achterhoofd heb ik wel eens dat bedrijf voorbij horen komen, maar ik wist ook wel dat ik degelijk wel het abonnement wat er toen is afgesloten een paar weken daarna had opgezegd.

Ligt het aan mij of is dat een beetje een rare zin? Vaag in je achterhoofd heb je het wel eens voorbij horen komen, maar je weet kennelijk wel precies dat je er een abonnement hebt afgesloten en weer hebt opgezegd???