vladja
door vladja Apr 16, 2006 om 14:39
Vrije tijd & tuin

Oproep aan Stacey

Stacey heeft geen zin om al die oude vragen op te rakelen. Mensen die een vraag stellen, willen op dat moment een antwoord. Een antwoord maanden later (soms meer dan een jaar later) heeft geen enkele zin meer. Concentreer je s.v.p. op recente vragen, want die worden ondergesneeuwd door al die troep op te graven.

Vladja

406 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 18, 2006 om 19:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

sorry truus ik ben hier nog niet zo lang

heb dus ff niet op de datum gelet,

maar was goede oefening en kan k ook niet veel fout doen als de juiste antwoorden al terecht zijn toch...........

Maar als het volgens jou zo druk is met vragen die nu beantwoord

moeten worden waarom zit jij je tijd dan te verdoen met oude vragen opzoeken en mij overal te becommentariseren?!

Had ke die tijd ook wel beter kunnen besteden lijkt me..!!

Groetjes,

ve
door verwijderd - Apr 19, 2006 om 09:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je snapt het niet helemaal, denk ik.
Vladja zoekt die oude vragen helemaal niet op!

Als jij allemaal oude vragen gaat zitten te beantwoorden, dan komen die oude vragen boven de nieuwe vragen te staan zodat er alleen nog maar oude vragen in het lijstje overblijven en de nieuwe vragen niet meer te zien zijn.

ve
door verwijderd - Apr 19, 2006 om 10:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou dat wist ik dus niet, dat soort info ben ik ook nog niet ergens tegengekomen.

Ik was gewoon even over-enthousiast door de vragen gaan spitten.

Vind het ook niet zo`n logische werkwijze dat beantwoorde vragen, ook oude bovenaan komen te staan, misschien moeten ze dat dan eens veranderen of vragen ouder dan een bepaalde periode automatisch verwijderen ofzo

Maar ik had wat vriendelijker uitleg wel op prijsgesteld dan die flut commentaren na mijn reactie`s

Maar ik had inmiddels ontdekt hoe ik de nieuwste vragen kan vinden

dus dat probleem is opgelost.

Groetjes,

ve
door verwijderd - Apr 20, 2006 om 08:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Stacey,

Niet alleen komen de oude vragen weer bovenin het lijstje, maar krijgen de eerdere resondenten ook nog een mailtje toegestuurd met de mededeling dat er een nieuw bericht is binnengekomen op onderwerp XYZ. Vladja hoefde hiervoor niet eens op de site je kijken, maar kreeg gewoon een X-aantal mailtjes binnen met oude draadjes.

Heel veel nieuwe bezoekers letten niet op de datum van een vraag, voordat ze een reactie plaatsen. Soms is dat niet zo erg: extra toevoegende informatie op een algemene vraag kan ook voor andere toekomstige gebruikers van belang zijn. Hiermee fungeert deze rubriek dan als soort databank. In veel gevallen echter zijn vragen echt specifiek van toepassing op de vragensteller, bijvoorbeeld als iemand in 2004 onterecht een incassobureau op zijn stoep krijgt, dan kun je er wel van uitgaan dat anno 2006 het probleem inmiddels wel opgelost is (in positieve, dan wel negatieve zin).

Evengoed: uiteraard van harte welkom en we zien je bijdragen met interesse tegemoet.

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Apr 22, 2006 om 15:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Graag een houdbaarheidsdatum bij de gestelde vragen plaatsen   ,Maar en vreemde school moet jij gezeten hebben, de leerlingen/studenten die na jou op school gekomen zijn mogen niet meer de zelfde vragen stellen is namelijk al bij jou gebeurd .Dat stel je toch. Lees berich HIER ONDER

Oproep aan Stacey16-04-06
Stacey heeft geen zin om al die oude vragen op te rakelen. Mensen die een vraag stellen, willen op dat moment een antwoord. Een antwoord maanden later (soms meer dan een jaar later) heeft geen enkele zin meer. Concentreer je s.v.p. op recente vragen, want die worden ondergesneeuwd door al die troep op te graven.

Vladja

ve
door verwijderd - Apr 22, 2006 om 15:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als een zelfde vraag door een ander opnieuw gesteld wordt, krijgt die persoon gewoon antwoord.

Het gaat hier om antwoorden die worden gegeven op een vraag, die lange tijd geleden gesteld is door iemand, dus geen nieuwe (eventueel gelijksoortige) vraag.

Ik geloof dat vak begrijpend lezen nu ook uit het onderwijspakket is geschrapt.

Vladja

ve
door verwijderd - Apr 22, 2006 om 15:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Goovy,

Laten we het anders stellen.
Jij stelt een vraag en een jaar later krijg je pas antwoordt, zit je daar dan nog op te wachten?

ve
door verwijderd - Apr 22, 2006 om 16:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Ik dacht al bijna dat er iets met mijn begripsvermogen mis was... :-), maar gelukkig is dit niet het geval.

Overigens:

Positie:3507Score:0Sterren:

Goofy schrijf je met een F.

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Apr 23, 2006 om 11:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

vladja: Ik geloof dat vak begrijpend lezen nu ook uit het onderwijspakket is geschrapt.

Een vraagje tussendoor: waarom moet iemand jou wel begrijpen als jij een ander niet begrijpt.

ve
door verwijderd - Apr 23, 2006 om 11:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Brynnar :Ik heet goovy[mijn roepnaam] en geen goofy .Oké verkeerd plaatje.

Vertel mij eens hoe ik dat plaatje weg krijg.

ve
door verwijderd - Apr 23, 2006 om 11:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Vladja

Vladja jij doet ook lekker bijdehand met die flauwe opmerkingen en die"oude draadjes" van je.

Een beetje respect en een duidelijkere toelichting voor nieuwkomers is misschien meer van deze tijd.

gegroet.

ve
door verwijderd - Apr 23, 2006 om 19:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

stroopwafel de D uit M?