Fe
door FerryB1981 Mar 8, 2016 om 17:11
Vrije tijd & tuin

Opzegging Fuckbuddy

Ik ben in deze oplichtersbende gestapt. Heb dezelfde dag het abonnement opgezegd, mij beroepend op de 7 dagen afkoelingsperiode die in de voorwaarden vermeld staat, maar krijg op geen enkele manier een reactie. Ik heb bij de bank de toekomstige afschrijvingen al geblokkeerd en ook de partij die de financiële afwikkeling doet al gemaild. Kunnen ze dan alsnog geld afschrijven?

7352 14 Rapporteer

simon55
door simon55 - Mar 8, 2016 om 17:16
1556 Antwoorden / 5 Vragen

De bank opdracht geven om alle toekomstige betalingen te blokkeren

tijger1
door tijger1 - Mar 8, 2016 om 17:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Houd gewoon uw bankrekening in de gaten. Incasso's kunt u weigeren of storneren.

Cookies
door Cookies - Mar 8, 2016 om 18:03
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat een f*ck toko!

tenormin
door tenormin Mar 8, 2016 om 18:08
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Foei ;-)

tenormin
door tenormin Mar 8, 2016 om 18:08
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Dubbel.. sorry.

costnix
door costnix - Mar 8, 2016 om 21:30
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dat had u al van te voren kunnen weten. U bent gewoon een beetje dom geweest.

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 9, 2016 om 00:18
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Je wilde een F*ckbuddy maar je wordt nu zelf genaaid. En waarschijnlijk krijg je direct een incassobureau in je nek als de betalingen worden gestorneerd.  Zorg dat je kunt bewijzen opgezegd te hebben binnen 7 dagen.
Diewilik

latevogel
door latevogel - Mar 9, 2016 om 12:27
86 Antwoorden / 0 Vragen

Voor vragen over "Fuckbuddy's" zie de volgende link:

https://liefdescollege.nl/fuckbuddy/#wat-is-een-fuckbuddy

En wat betreft eebn automatische afschrijving:

U kunt een Incasso eenvoudig terugboeken op uw rekening. U heeft in de meeste gevallen tot 56 dagen na uitvoerdatum de tijd om dit te doen via Internet Bankieren of Mobiel Bankieren.

be
door bertwolf - Mar 9, 2016 om 13:04
28 Antwoorden / Vragen

U heeft 14 dagen bedenktijd, binnen die periode kan u het abonnement kosteloos opzeggen.

ka
door kaartendraak - Mar 9, 2016 om 13:08
173 Antwoorden / 2 Vragen

Hahaha, de naam zegt het al, je wordt gef.ckt buddy!

besseldekker
door besseldekker - Mar 9, 2016 om 13:23
123 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien is deze site: https://www.ervaringensite.nl/datingsites/fuckbuddy-nl-ervaringen-reviews-beoordelingen-en-klachten relevanter. U moet dan natuurlijk door de dolenthousiaste reacties héén kijken; die staan er ook. Het "incassobureau" schijnt op hetzelfde adres gevestigd te zijn als het bedrijf; dat zegt al genoeg. Verdere uitleg aldaar (op die website, wel te verstaan).

U hebt al een betalingsblokkering laten leggen, en zoals Tijger adviseerde: storneer de incasso.

ha
door harryromijn - Mar 9, 2016 om 13:28
272 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe een bewijs van verzenden te krijgen voor je eigen uitgaande e-mails ?

Simpel:  jezelf als Cc erbij te zetten en natuurlijk bericht van ontvangst en bericht van lezen aanvinken, ook als daar geen bericht over terug komt.
Kan natuurlijk nooit kwaad, om iedere dag daarna even een reminder sturen, met verwijzing naar je eigen ontvangst en een evrklaring tevens vragen, waarom de CC-vermelde wel het e-maitje krijgt en de geaddresseerde schijnbaar niet reageert.

Mocht er daarna ooit de opmerking komen: "nooit verstuurd", kan je in ieder geval het omgekeerde glashard aantonen.

Aan de ontvanger aan te tonen, waarom men dat e-mailtje niet ontvangen heeft...

Stukken beter dan een aangetekende brief, want dan tekent men alleen voor een ontgangen poststuk, nooit voor de inhoud daarvan.

wong
door wong - Mar 9, 2016 om 15:03
33 Antwoorden / 0 Vragen

Fuckbuddy?? Who the fuck is Fuckbuddy?

ja
door januitgroningen - Mar 9, 2016 om 17:57
53 Antwoorden / 2 Vragen

Sex is als water en brood. Het zijn de essenties in ons leven. Ook ik ben een tijdje 'sexbuddy'geweest. Als je het zo mag omschrijven. Zij een drukke carriere en ik was daamee eveneens erg druk. Derhalve geen ruimte om een vaste relatie te onderhouden. Dan is dit een uitkomst zonder verplichtingen naar elkaar toe. Overigens betrof dit geen enig financiele afwikkeling!

haarp
door haarp - Mar 9, 2016 om 18:23
514 Antwoorden / 62 Vragen

Als je hun een email hebt gestuurd dan is deze rechtsgeldig. Vergelijkmet aangetekende post.

Jo
door Jonkvrouwe dr. mr. Claudia PhD MSc - Mar 9, 2016 om 20:43
10 Antwoorden / 1 Vragen

Annuleren oftewel herroeping binnen 14 dagen van de overeenkomst/het contract na ontvngst van de schriftelijke bevestiging.