Ka
door Kathia Feb 1, 2019 om 17:43
Vrije tijd & tuin
Paswoord opnieuw wil instellen

Paswoord opnieuw wil instellen

Ik geraak niet meer op mijn account. als ik mijn paswoord opnieuw wil instellen krijg ik de melding "Je hebt te vaak achter elkaar codes ingevoerd. Probeer het later opnieuw." Dit is mogelijks mijn fout. Bestaat er een andere oplossing om terug aan te melden ? Of kan u mij zeggen hoeveel tijd "LATER" is ? Ben al een week bezig

3508 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Feb 1, 2019 om 17:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U kunt toch na verloop van tijd klikken op “geen code ontvangen?”. Dan zou u er weer een moeten krijgen.

Ik zou nog maar een weekje wachten. Mist u niets aan.

Ka
door Kathia Feb 3, 2019 om 21:20
1 Antwoorden / 1 Vragen

Gedaan en nog steeds  niks

costnix
door costnix - Feb 1, 2019 om 17:47
2874 Antwoorden / 1 Vragen
1
costnix
door costnix Feb 1, 2019 om 19:51
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Weer een dubbelpost :-(

je
door jendella - Feb 1, 2019 om 18:19
12 Antwoorden / 2 Vragen
0

Gewoon een nieuw wachtwoord aanmaken en code op een ander telefoon opgeven en code invoeren met wachtwoord en kan binnen komen.
Met fevoelens voor mensen die ergens binnen willen komen.

Ka
door Kathia Feb 3, 2019 om 21:47
1 Antwoorden / 1 Vragen

Kan gewoon niet inloggen dus kan ok niks wijzingen

Ge
door Genee - Feb 1, 2019 om 20:41
1509 Antwoorden / 1 Vragen
1

Heeft u wel een code ontvangen op uw gmail adres?
Die code dan invullen, lijkt erop dat u steeds de verkeerd code invult.

Ka
door Kathia Feb 3, 2019 om 21:21
1 Antwoorden / 1 Vragen

Klopt

Ge
door Genee Feb 4, 2019 om 10:57
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Wat klopt?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 1, 2019 om 21:25
16827 Antwoorden / 202 Vragen
0

Kreeg u geen e-mail met de vraag daar uw nieuwe wachtwoord in te stellen nadat u de code had verzonden? Heeft u toen opnieuw de code ingevuld die u eerder kreeg?
Ook mijn advies: wacht een paar dagen en doe een nieuwe poging.

Heeft u dit gezien en gevolgd?  https://support.google.com/mail/answer/41078?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=nl  of deze zoals er meer te vinden zijn via een zoekmachine: https://nl.ccm.net/faq/1662-zo-herstel-je-je-gmail-wachtwoord

Cookies
door Cookies Feb 1, 2019 om 21:36
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het gaat niet om Gmail, maar om Facebook.

heremietkreeft
door heremietkreeft Feb 2, 2019 om 11:20
16827 Antwoorden / 202 Vragen

OK! Niet goed opgelet. Maar de gevraagde info is ook via google resp; https://nl.ccm.net/faq/37-je-facebook-wachtwoord-wijzigen

Ka
door Kathia - Feb 4, 2019 om 11:35
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Nog steeds het zelfde melding!!!
Help aub

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer