salute
door salute Apr 13, 2020 om 11:31
Vrije tijd & tuin

Photo,s opslaan.

Hallo allemaal, Jaren lang heb ik voor het bewerken en opslaan PICASA gebruikt,
Picasa wordt helaas niet.meer ondersteund.
Ik heb nu een nieuwe Laptop gekregen, alles wat op de oude stond is over gezet.
Picasa echter niet.
Wie heeft goede ervaringen met een ander site, die Picasa goed vervangt. ik wil
graag de foto,s opslaan en rangschikken b.v. op festiviteiten of dergelijke.
Graag wil ik het van u horen.
alvast bedankt.
Salute

1628 8 Rapporteer

Ex
door Expansievat - Apr 13, 2020 om 11:38
38 Antwoorden / 2 Vragen

Picasa is nog steeds te downloaden, en gebruiken.

dat Picasa niet meer wordt ondersteund geeft toch niets ?

ruud81
door ruud81 - Apr 13, 2020 om 11:43
11 Antwoorden / 0 Vragen

Zoals al gesteld: Picasa blijt te gebruiken zoals het was.

Wordt niet meer aangepast mmaar dar geeft niet.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 13, 2020 om 11:44
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Picasso kunt u zelf downloaden:
https://picasa.nl.downloadastro.com/

rj
door rjw Apr 13, 2020 om 20:41
3238 Antwoorden / 5 Vragen

Niet handig om een link naar die site te plaatsen. Hoogstens als je rommel wilt binnenhalen.

sjjoppy
door sjjoppy Apr 14, 2020 om 08:45
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Had het gecontroleerd met dit als resultaat.
https://www.scamadviser.com/check-website/picasa.nl.downloadastro.com

me
door mein33 - Apr 13, 2020 om 11:46
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Is op uw computer is misschien 'Photo Gallery" aanwezig !
Deze gebruik ik naast het aloude Picasa.

diumenge
door diumenge - Apr 13, 2020 om 11:50
11969 Antwoorden / 15 Vragen
rj
door rjw Apr 13, 2020 om 20:42
3238 Antwoorden / 5 Vragen

Doet dat nou niet. Links plaatsen naar allerlei vage sites waar de makers van de software niks mee te maken hebben.

diumenge
door diumenge Apr 13, 2020 om 20:54
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Maak ik zelf wel uit, oké? Bij Picasa verwijzen naar de makers van de software wordt namelijk wat moeilijk.

DelicieusOffZoiets
door DelicieusOffZoiets Apr 14, 2020 om 11:34
29 Antwoorden / Vragen

@RJW Dat is geen vage site.

salute
door salute - Apr 13, 2020 om 12:29
48 Antwoorden / 110 Vragen

Hallo allemaal, bedankt voor alle reactie.s , ik heb ook al eerder gelezen dat Picasa gewoon te downloaden is.
maar de leverancier van mijn laptop heeft het niet gedaan bij het overzetten. louter om het feit dat het niet meer
onderdurftsteund wordt.
ik ga morgen vragen deze dat alsnog te doen.
zelf durf ik het niet, bang dat het fout gaat. op mijn leeftijd 85 en niet handig met het omgaan van comp. laat ik
graag over aan de vakman.

bedankt nog allen

sjjoppy
door sjjoppy Apr 13, 2020 om 13:42
7156 Antwoorden / 3 Vragen

En u bedankt voor de terugmelding.

sira
door sira - Apr 13, 2020 om 19:44
2290 Antwoorden / 24 Vragen

Ik heb op het bureaublad gewoon een map waar ik de foto's in plaats, waarna ik daarin submappen aanmaak met de onderwerpen.

Bewerken doe ik niet of nauwelijks, ik maak meestal meerdere foto's van een object en verhoog bij weinig licht de iso-waarde. Voor mij is dit een snelle oplossing voor meer licht.