Vragen over Vrije tijd & Tuin

me
mendy - Nov 24, 2018 om 14:34
Vrije tijd & tuin

Buurvrouw heeft heg verwijderd

buurvrouw heeft de heg verwijderd die op haar grond stond   en nu is alle privacy weg. mag dit zomaar? en is ze verplicht om er een nieuwe schutting of iets neer te zetten.   tis gewoon een giga doorkijk tuin. geen privacy niks meer (edit, foto verwijderd - redactie) Lees meer

Mi
Miranda78 - Jul 28, 2016 om 15:39
Vrije tijd & tuin

Woningbouw haalt beschutting weg

Wij wonen nu 9 jaar in onze huurwoning, en achter ons huis zit nog een stukje grond wat eigenlijk bij ons huis hoorde, maar de vorige bewoners hadden dit aan de buren gegeven omdat deze er niks mee deden.... Dit hebben wij jaren geleden terug proberen te krijgen maar op een of andere manier mochten de buren dit houden omdat ze dit al 5 jaar hadden.
Nu zijn de buren verhuist en hebben dit st ... Lees meer

ma
maria-luisa - Jan 21, 2011 om 10:40
Vrije tijd & tuin

kattenverjagers, werkt dat?

Ik houd van katten, maar niet in mijn tuin.
Op zoek naar een 'kattenverjager' kom ik taaloze apparaten tegen, die allemaal werken met geluidssignalen. Op batterij, zonne-energie en het stroomnet. Goedkoop zijn ze niet!
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het echt en welke zijn de moeite van aanschaffen waard? Lees meer

kloske
kloske - Sep 17, 2013 om 23:47
Vrije tijd & tuin

Kan ik een factuur maken zonder inschrijving bij KVK?

Mijn dochter heeft fotografie als hobby. Soms maakt ze een fotoshoot, soms krijgt ze daar een kleine vergoeding voor en soms niet: voor vriendinnen bijvoorbeeld doet ze dat gewoon gratis. Nu is ze gevraagd door iemand die foto's wil laten maken voor het bedrijf waar hij werkt, tegen betaling dus, maar die heeft een factuur gevraagd zodat hij de kosten kan declareren bij zijn baas. Maar uiteraard h ... Lees meer

an
angele - Sep 17, 2007 om 21:06
Vrije tijd & tuin

lijm uit kleren

Mijn dochter van negen jaar komt vaak uit schoolmet lijm in haar kleren van de handenarbeidles. Ik heb al van alles geprobeerd om de lijm eruit te krijgen maar niets helpt. Wie heeft voor mij de gouden tip ? Graag uw reactie !!  Lees meer

th
thedol - Oct 3, 2011 om 10:34
Vrije tijd & tuin

is deze site betrouwbaar

ik wil graag nike schoenen bestellen op deze site maar het prijs verschil is zo groot vergeleken met een winkel. Lees meer

gu
guusderooij - Aug 23, 2005 om 00:55
Vrije tijd & tuin

Bananenplant met gele bladeren

We hebben een bananenplant, in een pot, binnen staan. De balderen worden steeds geler. Wat kunnen we hier aan doen?

Lees meer

17sonja - Jun 20, 2015 om 12:46
Vrije tijd & tuin

Afstand schutting van erfgrens

Op hoeveel cm mogen mijn buren van gezamenlijke schutting een tweede schutting plaatsen .
Moet hier een afstand tussen zitten en nu gaat hij boven het bestaande gedeelte dit dicht maken. Tot welke hoogte mag dit? Ik begreep 1.80m. Lees meer

Ca
Carolina2018 - Nov 18, 2018 om 22:03
Vrije tijd & tuin

Broederliefde

In juni 2018 gaf Broederliefde een concert in het Kasteel in Rotterdam. Deze is afgelast. Wij hebben de kaarten gekocht via Ticketmaster en MIM productions was de organisator. Nu hebben wij het geld niet retour gekregen en zegt Ticketmaster dat we bij MIM moeten zijn en MIM zegt dat Ticketmaster het geld heeft. Hoe kunnen wij ons geld terug krijgen? Lees meer

doetinchem
doetinchem - Aug 17, 2008 om 22:28
Vrije tijd & tuin

BBQ rooster schoonmaken

Wie weet er een snelle manier om een BBQ rooster schoon te maken. Het rooster heeft dan wel minstens een week  niet schoongemaakt op de BBQ gelegen. Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels