dietelinde
door dietelinde Aug 1, 2013 om 17:38
Vrije tijd & tuin

Postzegels u.s.a. waarde laten taxeren

Ik heb postzegels gekregen uit u.s.a. ik wil die laten taxeren in omgeving Rotterdam. Weet iemand een betrouwbaar adres?

1286 5 Rapporteer

me
door mein33 - Aug 2, 2013 om 11:41
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Misschien is deze site iets voor u.

pv.philatelica-rotterdam.nl

door 14peter - Aug 2, 2013 om 11:52
567 Antwoorden / 2 Vragen

Of even kijken op www.catawiki.nl.

aurora1
door aurora1 - Aug 2, 2013 om 12:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens bij postzegelclubs klik hier en/of ga naar een postzegelbeurs.
Ik zou in ieder geval door meerdere taxateurs/handelaren laten taxeren.

vr.gr.

harrie
door harrie - Aug 2, 2013 om 14:43
765 Antwoorden / 36 Vragen

Lid van de bibliotheek in uw woonplaats?
Zouden ze geen postzegelcatalogus van de USA in hun collectie hebben, kunnen ze er altijd via/via een bestellen.
Het meest gebruikt is de Michel catalogus (Duits) Maar er zijn er meerdere o.a. Yvert & Tellier (Frans) de Stanley-Gibbons (UK)
Uitgaande van de catalogusprijs kan je ze voor zo'n 10 tot 20 % aan particulieren verkopen, dus reken je niet rijk........

Ex-Haagsche Harrie

f.weele
door f.weele - Aug 3, 2013 om 15:46
1085 Antwoorden / 27 Vragen

beste dietelinde, ik ben ooit eens bij M.van Mastrigt aan de Botersloot nrs.62/64 te Rotterdam geweest. Deze kan je precies vertellen of de postzegels enige waarde hebben en hoeveel.
m.vr.gr.