Na
door NancyLamers Apr 3, 2019 om 09:43
Vrije tijd & tuin

Prijs K3 show

Goeden dag,
Onlangs heb ik voor een vriendin die verstandelijk gehandicapt is en mezelf kaartjes gekocht voor de K3 Show op 3 november a.s. in Den Bosch. De kosten hiervan zijn per kaartje €49,- met daarbij €12,50 reserveringskosten. Een behoorlijk bedrag.

Deze week valt bij mij in een folder van de AH in de bus met daárin een korting voor dezelfde show. Per kaartje zou je daar maar €21,50 betalen, zonder reswerveringskosten. Voor mij een tegroot verschil. Gewoon de helft. Dit moet toch niet mogelijk zijn!
Schandalig in mijn ogen.

Na een telefoontje geven ze aan dat ze daar voor waarschuwen op de website. Ik heb dit niet gezien.
Kunnen we bier iets tegen doen?

Ik hoor t graag
Groet Nancy Lamers

6292 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 3, 2019 om 09:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En wie “waarschuwt” daarvoor op de website? Ik neem aan dat u bij het officiele ticketbureau kaartjes hebt gekocht. Enu had daar het geld voor over.

Wat is er schandalig aan dat ze ergens met korting aangeboden worden?

Volgens die folder krijg je 20% korting.

marita5
door marita5 - Apr 3, 2019 om 10:02
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo NancyLamers ,

Ik weet niet via welke site u besteld heeft , maar de officiele tickets worden verkocht door Paylogic , daar zie ik geen prijs van € 49,- per kaartje + € 12,50 .
klik op de rode regels .

https://frontoffice.paylogic.nl/?event_id=128013&point_of_sale_id=19463

Heeft u de tickets gekocht via Topticketsshop ? daar is de prijs inderdaad € 49, - per kaartije 2de rang , dit is een doorverkoopsite .

Lees hier waar u veilig  tickets kunt kopen en waar niet .

http://www.weetwaarjekoopt.nl/waarkoopikveilig/

http://www.weetwaarjekoopt.nl/waar-niet-te-kopen/

ne
door neodutchio - Apr 3, 2019 om 10:04
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Als u het bedrag te hoog vond had u niet besteld. U had het geld er voor over, en dus heeft u het gekocht. Dat de bananen bij de Aldi goedkoper zijn dan die bij de AH wil niet zeggen dat ik ergens het verschil kan terug halen.

Maar waar hebt u de tickets gekocht? Het lijkt namelijk dat u bij een wederverkoper heeft besteld. Als ik ga googelen op het concert krijg ik een verkoper te zien (zal geen namen noemen, maar niet de officiële verkoper en wel de eerste hit op google met de letters ADV er voor). En wat staat er bovenaan op de site: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde.
Dan klik je door naar de tickets en staat er:
De nominale waarde van deze tickets is 22 tot 36 euro. Het officiële verkooppunt voor dit evenement is Paylogic . Klik ik op het goedkoopste ticket kost deze €44,00. Hop, in het winkelmandje en afrekenen. Met de service kosten € 56,50. Wat staat er nogmaals onder dit bedrag: De nominale waarde  exclusief additionele  kosten bedraagt per ticket €22,00.

Hoeveel waarschuwingen moeten er staan voordat het gelezen wordt?

Gr
door Grunn1 - Apr 3, 2019 om 10:12
1427 Antwoorden / 18 Vragen

AH verkoopt geen kaarten van 21,50 euro allleen maar van 17,20, 22,80 en 27,40 en dat zijn kaarten met 20% korting en geen 50%. U heeft kaarten gekocht op een onofficiële website met veel te hoge prijzen.
Wat u daar tegen kunt doen? Vooraf beter kijken waar u wat besteld.
O.t. Wat heeft een gehandicapte vriendin te maken met waar u besteld?

edrick3
door edrick3 - Apr 3, 2019 om 10:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Wat jammer nou .... kaartjes gekocht..... maar niet bij het officiële verkooppunt.
Kijk eens hier: https://www.brabanthallen.nl/evenement/k3-show-2019/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 3, 2019 om 10:22
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Als ik u goed begrijp vindt u het ook schandalig dat een artikel dat u pas heeft gekocht enige tid daarna met korting wordt aangeboden al of niet in uiutverkoop.

En evenals @MARITA5 is ook mijn vraag: waar heeft u de trickets gekocht?

En dan mogelijk in uw ogen dan ook schandalig: 2e kaartje gratis: https://www.kruidvat.nl/k3

(Op de website van AH zie ik geen actie K3)

marita5
door marita5 Apr 3, 2019 om 10:26
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@heremietkreeft , is deze actie https://www.reclamefolder.nl/folders/25089/p/28 De link van kruidvat is al 5 jaar voorbij , gaat over 2014 .

Gr
door Grunn1 Apr 3, 2019 om 12:24
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Lol. Waarom wordt de reactie van HK geplust? Info is totaal irrelevant en klopt ook nog niet eens.

br
door breed052 Apr 5, 2019 om 13:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Toch even de folder van week 14 bekijken hele pagina K3

sira
door sira Apr 5, 2019 om 17:31
2322 Antwoorden / 24 Vragen

In 2014 tweede kaartje gratis. Nog een aanleiding voor de TS om te klagen

Ka
door Kassagebruiker - Apr 3, 2019 om 12:46
683 Antwoorden / 5 Vragen

Aan de prijs te oordelen heeft u op de eerste de beste top advertentie op google besteld. Daar staat bij "(adv)".
Dat zijn doorverkoop annex woekerprijzen maar ze zeggen vooraf, mits er gelezen wordt dat hun prijzen hoger liggen als bij anderen.
Dus heeft u nu pechh en geluk tegelijk, pech = gekocht is gekocht, retour kan niet, geluk = u heeft kaartjes (als ze nog geldig zijn ook tenminste).

Als zouden er in elke tuin, hoek van de straat of 24 uur per dag waarschuwingen zichtbaar zijn op tv, dan nog blijven mensen via deze dure weg hun kaartjes kopen.

aurora1
door aurora1 - Apr 3, 2019 om 13:25
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dus u heeft zomaar ergens bij een doorverkoopadres kaartjes gekocht? En dan hier een account openen en erover klagen?
U heeft zelf de fout gemaakt dus voor klagen moet u bij uzelf zijn. Schandalige fout, vooral als degene met wie u samen gaat zelf haar ticket moet betalen. Wat teveel betaald is zou u dan maar beter compenseren aan die persoon.
Wat heeft “verstandelijk gehandicapt” met het kopen van kaartjes te maken? Overbodige informatie.
De volgende keer dus beter opletten en bij officiele verkopers kopen en eerst shoppen voordat u koopt. Nu maar hopen dat de kaartjes van het doorverkoopadres niet ongeldig zijn.

mo
door mof - Apr 5, 2019 om 13:16
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Waarom schandalig? Dan zou niemand meer een aanbieding kunnen doen. Ze hoeven er zelfs niet voor te waarschuwen op de website.