Prijs K3 show
Goeden dag,
Onlangs heb ik voor een vriendin die verstandelijk gehandicapt is en mezelf kaartjes gekocht voor de K3 Show op 3 november a.s. in Den Bosch. De kosten hiervan zijn per kaartje €49,- met daarbij €12,50 reserveringskosten. Een behoorlijk bedrag.
Deze week valt bij mij in een folder van de AH in de bus met daárin een korting voor dezelfde show. Per kaartje zou je daar maar €21,50 betalen, zonder reswerveringskosten. Voor mij een tegroot verschil. Gewoon de helft. Dit moet toch niet mogelijk zijn!
Schandalig in mijn ogen.
Na een telefoontje geven ze aan dat ze daar voor waarschuwen op de website. Ik heb dit niet gezien.
Kunnen we bier iets tegen doen?
Ik hoor t graag
Groet Nancy Lamers
En wie “waarschuwt” daarvoor op de website? Ik neem aan dat u bij het officiele ticketbureau kaartjes hebt gekocht. Enu had daar het geld voor over.
Wat is er schandalig aan dat ze ergens met korting aangeboden worden?
Volgens die folder krijg je 20% korting.
Hallo NancyLamers ,
Ik weet niet via welke site u besteld heeft , maar de officiele tickets worden verkocht door Paylogic , daar zie ik geen prijs van € 49,- per kaartje + € 12,50 .
klik op de rode regels .
https://frontoffice.paylogic.nl/?event_id=128013&point_of_sale_id=19463
Heeft u de tickets gekocht via Topticketsshop ? daar is de prijs inderdaad € 49, - per kaartije 2de rang , dit is een doorverkoopsite .
Lees hier waar u veilig tickets kunt kopen en waar niet .
http://www.weetwaarjekoopt.nl/waarkoopikveilig/
http://www.weetwaarjekoopt.nl/waar-niet-te-kopen/
Als u het bedrag te hoog vond had u niet besteld. U had het geld er voor over, en dus heeft u het gekocht. Dat de bananen bij de Aldi goedkoper zijn dan die bij de AH wil niet zeggen dat ik ergens het verschil kan terug halen.
Maar waar hebt u de tickets gekocht? Het lijkt namelijk dat u bij een wederverkoper heeft besteld. Als ik ga googelen op het concert krijg ik een verkoper te zien (zal geen namen noemen, maar niet de officiële verkoper en wel de eerste hit op google met de letters ADV er voor). En wat staat er bovenaan op de site: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde.
Dan klik je door naar de tickets en staat er:
De nominale waarde van deze tickets is 22 tot 36 euro. Het officiële verkooppunt voor dit evenement is Paylogic . Klik ik op het goedkoopste ticket kost deze €44,00. Hop, in het winkelmandje en afrekenen. Met de service kosten € 56,50. Wat staat er nogmaals onder dit bedrag: De nominale waarde exclusief additionele kosten bedraagt per ticket €22,00.
Hoeveel waarschuwingen moeten er staan voordat het gelezen wordt?
AH verkoopt geen kaarten van 21,50 euro allleen maar van 17,20, 22,80 en 27,40 en dat zijn kaarten met 20% korting en geen 50%. U heeft kaarten gekocht op een onofficiële website met veel te hoge prijzen.
Wat u daar tegen kunt doen? Vooraf beter kijken waar u wat besteld.
O.t. Wat heeft een gehandicapte vriendin te maken met waar u besteld?
Wat jammer nou .... kaartjes gekocht..... maar niet bij het officiële verkooppunt.
Kijk eens hier: https://www.brabanthallen.nl/evenement/k3-show-2019/
Als ik u goed begrijp vindt u het ook schandalig dat een artikel dat u pas heeft gekocht enige tid daarna met korting wordt aangeboden al of niet in uiutverkoop.
En evenals @MARITA5 is ook mijn vraag: waar heeft u de trickets gekocht?
En dan mogelijk in uw ogen dan ook schandalig: 2e kaartje gratis: https://www.kruidvat.nl/k3
(Op de website van AH zie ik geen actie K3)
@heremietkreeft , is deze actie https://www.reclamefolder.nl/folders/25089/p/28 De link van kruidvat is al 5 jaar voorbij , gaat over 2014 .
Lol. Waarom wordt de reactie van HK geplust? Info is totaal irrelevant en klopt ook nog niet eens.
Toch even de folder van week 14 bekijken hele pagina K3
In 2014 tweede kaartje gratis. Nog een aanleiding voor de TS om te klagen
Aan de prijs te oordelen heeft u op de eerste de beste top advertentie op google besteld. Daar staat bij "(adv)".
Dat zijn doorverkoop annex woekerprijzen maar ze zeggen vooraf, mits er gelezen wordt dat hun prijzen hoger liggen als bij anderen.
Dus heeft u nu pechh en geluk tegelijk, pech = gekocht is gekocht, retour kan niet, geluk = u heeft kaartjes (als ze nog geldig zijn ook tenminste).
Als zouden er in elke tuin, hoek van de straat of 24 uur per dag waarschuwingen zichtbaar zijn op tv, dan nog blijven mensen via deze dure weg hun kaartjes kopen.
Dus u heeft zomaar ergens bij een doorverkoopadres kaartjes gekocht? En dan hier een account openen en erover klagen?
U heeft zelf de fout gemaakt dus voor klagen moet u bij uzelf zijn. Schandalige fout, vooral als degene met wie u samen gaat zelf haar ticket moet betalen. Wat teveel betaald is zou u dan maar beter compenseren aan die persoon.
Wat heeft “verstandelijk gehandicapt” met het kopen van kaartjes te maken? Overbodige informatie.
De volgende keer dus beter opletten en bij officiele verkopers kopen en eerst shoppen voordat u koopt. Nu maar hopen dat de kaartjes van het doorverkoopadres niet ongeldig zijn.
Waarom schandalig? Dan zou niemand meer een aanbieding kunnen doen. Ze hoeven er zelfs niet voor te waarschuwen op de website.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Vrije tijd & Tuin
Buurvrouw heeft heg verwijderd
buurvrouw heeft de heg verwijderd die op haar grond stond en nu is alle privacy weg. mag dit zomaar? en is ze verplicht om er een nieuwe schutting of iets neer te zetten. tis gewoon een giga doorkijk tuin. geen privacy niks meer (edit, foto verwijderd - redactie) Lees meer
Woningbouw haalt beschutting weg
Wij wonen nu 9 jaar in onze huurwoning, en achter ons huis zit nog een stukje grond wat eigenlijk bij ons huis hoorde, maar de vorige bewoners hadden dit aan de buren gegeven omdat deze er niks mee deden.... Dit hebben wij jaren geleden terug proberen te krijgen maar op een of andere manier mochten de buren dit houden omdat ze dit al 5 jaar hadden.
Nu zijn de buren verhuist en hebben dit st
...
Lees meer
kattenverjagers, werkt dat?
Ik houd van katten, maar niet in mijn tuin.
Op zoek naar een 'kattenverjager' kom ik taaloze apparaten tegen, die allemaal werken met geluidssignalen. Op batterij, zonne-energie en het stroomnet. Goedkoop zijn ze niet!
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het echt en welke zijn de moeite van aanschaffen waard?
Lees meer