araatapa
door araatapa Sep 8, 2011 om 13:56
Vrije tijd & tuin

Programma’s om een fotoboek mee samen te stellen?

Wie kent programma’s om een fotoboek mee samen te stellen?

6472 13 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Sep 8, 2011 om 14:15
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Toets rechtsbovenin eens "Fotoboek" en zoeken.
Dan zie je een heleboel ervaringen.
Zoek jouw beste optie er uit.

edrick3
door edrick3 - Sep 8, 2011 om 14:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo araatapa,

Ik neem aan dat je een digitaal fotoalbum bedoelt?!
Nou, dan zijn er verschillende: die kun je downloaden van/bij de diverse leveranciers van fotoboeken.
Bv. Hema, Kruidvat, Webprint (goed en goedkoop!), Albelli, enz.

Kijk en lees maar eens op deze 'Vergelijk'pagina.

Gewoon een paar uitproberen.

Suc6

as
door assacourt - Sep 8, 2011 om 16:38
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hier vind je een test van de twee belangrijkste softwarepakketten voor fotoboeken: http://iitm.be/fotoboek-test . Volgens de test wordt meer dan de helft van de fotoboeken met een van deze twee pakketten gemaakt.

an
door ann-dus - Sep 9, 2011 om 16:17
5 Antwoorden / 1 Vragen

Deze website gaat binnenkort online, kun je je eigen magazine maken. Misschien een tip voor als het niet al te veel haast heeft. http://magazineplaza.nl/

to
door tom1944 - Sep 14, 2011 om 12:44
24 Antwoorden / 1 Vragen

probeer de volgende link: www.profotonet.nl
Deze levert een fotoboek dat volledig vlak ligt zodat een foto over 2 pagina's mooi aansluit.
De afdruk kwaliteit is erg goed, software is gratis.

HappyHenny
door HappyHenny - Sep 14, 2011 om 13:08
199 Antwoorden / 73 Vragen

Mijn ervaring is dat je er echt even goed voor moet gaan zitten als je her voor het eerst doet. NEEM die tijd maar wel, want het WORDT erg leuk. Ik kreeg er gaandeweg steeds meer plezier in. Er zijn ongelofelijk veel mogelijkheden en toen ik "onderweg" was leerde ik die pas kennen. Geen probleem: ik ben gewoon teruggegaan naar het begin en heb het geleerde alsnog toegepast op de al eerder opgemaakte pagina's: dat kan allemaal. Maar dat NEEM-de-TIJD is daarom erg belangrijk. Stuur het pas in als je er ècht happy mee bent!
Ervaring heb ik met Bol.com, TNT Post.nl en Photofun.nl maar dat is min of meer toevallig omdat ik daar coupons voor had gekregen of met reductie besteld. Die laatste vond ik het lastigst omdat er zo weinig handleiding was op de site maar het boekje is met wat geduld wèl ongelofelijk leuk geworden; het resultaat oogst ook van anderen veel complimenten! De moeite waard. De software kan altijd gratis gedownload worden bij de aanbieders. Gewoon DOEN! En er nog erg lang plezier van hebben.

thegreatrobie
door thegreatrobie - Sep 14, 2011 om 16:39
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind photobox een hele goede.
Je kunt hier ook tekst bij zetten als je wil.
Je hebt erg veel mogelijkheden.
Snelle levering,
leuke kwaliteit.
Erg belangrijk is eerst zorgen dat je foto's die je wil afdrukken in één map staan. Ook checken of de kwaliteit goed is.
Succes.

orgelmuts
door orgelmuts - Sep 14, 2011 om 20:50
632 Antwoorden / 58 Vragen

@araatapa

Met het eerste fotoboek wat ik maakte heb ik software van de Hema gebruikt.
Verder heb ik goede ervaringen met D-foto's.
Geeft een mooi resultaat en is niet duur en eenvoudig in gebruik.
Veel succes met je keuze en veel plezier met het fotoboeken maken.

Groet, Wilma.

ra
door ravobel - Oct 14, 2011 om 18:42
5 Antwoorden / 1 Vragen

Bij http://printing-1.nl/Fotoboek is de software voor Windows en Mac OS gratis. Je kunt het boek ook online zetten en aan anderen laten zien, ook als je nog geen afdruk hebt besteld.

ha
door hans.koremans - Mar 9, 2012 om 11:30
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik maak ze bij Pixum. Goede ervaringen met hun fotoboeken. Op fotoboektest.com kun je goed fotoboeken vergelijken, daar zijn ook aanbieders als Albelli en HEMA, etc.

Veel succes!

sj
door sjoerd004 - Mar 13, 2012 om 13:57
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb mijn fotoboek uiteindelijk bij Albelli gemaakt nadat ik op fotoalbum-maken.net de vergelijking van fotoboeken had bekeken. Ik kom Albelli sowieso vaak tegen als een goede partij voor fotoboeken. Ik ben dan ook erg tevreden over mijn fotoboek! Misschien dat deze site jullie ook verder kan helpen een keuze te maken. Ook staan hier prijsvergelijkingen op per formaat fotoboek, op zich ook wel handig.

ma
door marjon88 - Feb 2, 2014 om 11:29
1 Antwoorden / 0 Vragen

Er zijn heel veel programmas om een fotoboek te maken. Het kan zelfs met aperture en je boek door reseller van Apple af laten drukken: http://www.onemorething.nl/community/topic/fotoboek-maken-van-uit-aperture/ Zelf ben ik ook bezig geweest met een compleet overzicht van alle aanbieders met on of offline software.

Wat ik al heb kun je hier vergelijken http://www.fotoboekmakenvergelijken.com/fotoboek-vergelijken/ tenminste een echte vergelijker...