kr
door kritsels May 9, 2014 om 23:14
Vrije tijd & tuin

Ray Ban voor 11 euro?

Wie is er bekent met de website www.zeeh.nl?

Deze site biedt "echte" Ray Ban zonnebrillen aan voor nog geen 11 euro. Dat betekent 90% korting.

To good to be true of.....?

Kritsels

6958 17 Rapporteer

door 14peter - May 9, 2014 om 23:25
567 Antwoorden / 2 Vragen

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn dan is het ook te mooi. Nooit doen dus. Daarnaast staat er geen vestigingsadres en kvk nummer op de site en zijn andere teksten zo slecht vertaalt dat zelfs ik de fouten er bij bosjes uitpluk. Reden temeer hier NOOIT op in te gaan. Het zal wel weer zo'n vage chinees zijn ofzo.

zoekster
door zoekster - May 9, 2014 om 23:25
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Het is een website die vanuit de VS opereert. Als het misgaat is er niet veel wat je er aan kunt doen. Of je krijgt niks, of je krijgt een nep Ray Ban.

mahadma
door mahadma - May 9, 2014 om 23:28
11540 Antwoorden / 51 Vragen

Nou, wat denk je zelf?

Alleen een emailcontactmiddel, let even op de tekst: "verzending & levering
We pak je kunst met extra zorg en contact met u net zo snel als we kunnen. Ontdek hoe te schatten verzendkosten en levertijden hieronder
."

Let even op dit geweldige door google vertaalde naar het nederlands ..........

En dan kortingen van 90 tot 93%.

Bij elkaar gezien denk ik toch echt dat dit nu niet echt zuivere koffie is. Maar als je graag mensen geld cadeau geeft en er geen zonnebril voor terug wil hebben, wil ik je mijn rekeningnummer ook wel effe sturen.

door 1953 - May 10, 2014 om 02:30
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=kritsels schreef op vrijdag 9 mei 2014, 23:14]Wie is er bekent met de website www.zeeh.nl?

Deze site biedt "echte" Ray Ban zonnebrillen aan voor nog geen 11 euro. Dat betekent 90% korting.

To good to be true of.....?

Kritsels

Neen! En voor € 11,00?! Neen, dat is dan een nepperd!

boppe1943
door boppe1943 - May 10, 2014 om 09:33
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Wat dúúr! Een kennis nam onlangs een Ray Ban voor me mee uit Thailand voor € 3,00! Net zoals die zonnebril uit uw topic echte nep.

edrick3
door edrick3 - May 10, 2014 om 09:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo kritsels,

.....To good to be true of.....?.....

Wat dacht je zelf?
Voor sprookjes moet je in bv. de Efteling wezen.

Met vr.gr.

me
door mein33 - May 10, 2014 om 10:18
5658 Antwoorden / 28 Vragen

De verzendkosten heeft u niet genoemd, die komen er uiteraard ook nog bij.
U kunt beter uw geld storten op een rekening van een goed doel, want de kans is redelijk groot dat u helemaal niets krijgt voor uw geld.

zwemmer
door zwemmer - May 10, 2014 om 17:27
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Wat maakt het uit of het al dan niet een echte RayBan is? Het is een voordelige aanschaf van een zonnebril. Met merken probeert men klanten te lokken. Heb lak aan merken en stel de verwachtingen bij. Zie dit als een avontuur want de kans dat u helemaal niets krijgt zit er wel in. Wie niet waagt wie niet wint en dat zal men op deze site ook wel overwogen hebben.

pi
door pieterwolters - May 10, 2014 om 18:17
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is dat nu weer voor onzinreactie? Als je een RayBan wilt hebben wil je een RayBan hebben. Als je niks om merken geeft koop je een zonnebril bij de HEMA.

tijger1
door tijger1 - May 10, 2014 om 18:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Verkopen die geen Ray Ban zonnebrillen dan? En is de HEMA geen merk?

pino123
door pino123 - May 10, 2014 om 19:11
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=zwemmer schreef op zaterdag 10 mei 2014, 17:27]Wat maakt het uit of het al dan niet een echte RayBan is? Het is een voordelige aanschaf van een zonnebril. Met merken probeert men klanten te lokken. Heb lak aan merken en stel de verwachtingen bij. Zie dit als een avontuur want de kans dat u helemaal niets krijgt zit er wel in. Wie niet waagt wie niet wint en dat zal men op deze site ook wel overwogen hebben.

Wat is dit nu.... Met merken probeert men klanten te lokken... Dus alles wat jij koopt is merkloos?

Ook heeft een merk iets om aan te geven dor wie het gemaakt wordt. Niet altijd alles is slecht aan een merk hoor. Ik draag al jaren een Ray-Ban in tegenstelling tot de merkloze troep die na een paar weken al kapot ging. Er zitten weldegelijk voordelen aan bijv. zeer lange ondersteuning vanuit Ray-Ban als er iets is met je bril.... Zal je voor bij de Hema moeten komen...

zwemmer
door zwemmer - May 10, 2014 om 19:38
2638 Antwoorden / 35 Vragen

[quote=pino123 schreef op zaterdag 10 mei 2014, 19:11][quote=zwemmer schreef op zaterdag 10 mei 2014, 17:27]Wat maakt het uit of het al dan niet een echte RayBan is? Het is een voordelige aanschaf van een zonnebril. Met merken probeert men klanten te lokken. Heb lak aan merken en stel de verwachtingen bij. Zie dit als een avontuur want de kans dat u helemaal niets krijgt zit er wel in. Wie niet waagt wie niet wint en dat zal men op deze site ook wel overwogen hebben.

Wat is dit nu.... Met merken probeert men klanten te lokken... Dus alles wat jij koopt is merkloos?

Ook heeft een merk iets om aan te geven dor wie het gemaakt wordt. Niet altijd alles is slecht aan een merk hoor. Ik draag al jaren een Ray-Ban in tegenstelling tot de merkloze troep die na een paar weken al kapot ging. Er zitten weldegelijk voordelen aan bijv. zeer lange ondersteuning vanuit Ray-Ban als er iets is met je bril.... Zal je voor bij de Hema moeten komen...

Ik bedoel dus : hoog aangeschreven en begeerlijke merken. Daar geven mensen vaak om. En daarmee kunnen kopers tot een aankoop verleid worden daar ze aan merken status ontlenen.

mahadma
door mahadma - May 10, 2014 om 19:55
11540 Antwoorden / 51 Vragen

Zo'n echte nepper heeft toch één voordeel: Als je hem kwijtraakt, ben je niet veel geld kwijt.

zwemmer
door zwemmer - May 10, 2014 om 23:57
2638 Antwoorden / 35 Vragen

[quote=mahadma schreef op zaterdag 10 mei 2014, 19:55]Zo'n echte nepper heeft toch één voordeel: Als je hem kwijtraakt, ben je niet veel geld kwijt.

Maar er staat vermoedelijk geen Ray Ban op het glas en daar gaat het toch maar om.....

boppe1943
door boppe1943 - May 11, 2014 om 09:35
1129 Antwoorden / 98 Vragen

[quote=zwemmer schreef op zaterdag 10 mei 2014, 23:57][quote=mahadma schreef op zaterdag 10 mei 2014, 19:55]Zo'n echte nepper heeft toch één voordeel: Als je hem kwijtraakt, ben je niet veel geld kwijt.

Maar er staat vermoedelijk geen Ray Ban op het glas en daar gaat het toch maar om.....

Ja hoor, op mijn nepperd van 3 euro staat de naam Ray Ban wel.

hutch
door hutch - May 11, 2014 om 10:06
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Zeeh.nl behoort tot dezelfde groep websites als:

- mecasi.nl
- dotwebfont.nl
- madridabercrombieandfitch.com
- aksujabagly.com
- edhardymilano.com
- koratphoto.com
- eqvluxury.com
- arosucks.com
- vsmisli.com
- hoganuk.co.uk
- budapesthungary.co.uk
- brodwoschd.de
- isolde-korste.de
- taschenmichaelkors.de
- francehollistersoldes.fr
- italiaborseburberry.it

enz. enz. enz.......

U ziet, zij zitten in zeer veel landen.
Dat deze sites nepartikelen aanprijzen daar ben ik (...) wel van overtuigd, maar of men het bestelde (en betaalde) artikel wel krijgt, blijft de vraag.........
U heeft niets om op terug te vallen, behalve een zeer wazig hotmailadres.

Daarnaast hebben zij een aantal zaken gemeen:
allemaal sinds kort 'in de lucht', hetzelfde emailadres op hun website en... verdachte (zeer) hoge kortingen.

Er is zelfs een website bij, die aangeeft: "Copyright © 2007-2012", terwijl die site pas sinds 2013 in de lucht is...?

kr
door kritsels - May 12, 2014 om 13:06
1 Antwoorden / 1 Vragen

Iedereen hartelijk dank voor de reacties.

Gelukkig ben ik net als velen hier argwanend genoeg om deze site niet te geloven. Vandaar ook mijn vraag aan jullie.

Omdat ik in eerste instantie niets kon vinden over deze site in Google wilde ik jullie mening weten.

Nogmaals bedankt en laat dit ook een signaal zijn naar iedereen die soortgelijke sites tegenkomt.

Gr Kritsels