Vragen over Vrije tijd & Tuin

con1
con1 - Apr 14, 2024 om 09:52
Vrije tijd & tuin
Plantje in gazon

Ik heb een plantje in mijn gazon wat ik kwijt wil. Waarschijnlijk is het veldkers. Hoe krijg je dit weg? Lees meer

Pi
Pieter3436 - Jul 11, 2024 om 22:16
Vrije tijd & tuin

Kwaliteit lycocell wandelshirts

Enkele weken geleden kocht ik bij een bekende outdoor winkel een wandelshirt, gemaakt van Lycocell.
Na 1 week gedragen te hebben, was de stof  bij de broekriem. de buik en rugbanden van mijn rugzak al helemaal gaan "pillen"
Dat was wel heel snel voor een duur wandelshirt. Ik ben teruggegaan naar de winkel. Daar vertelde de medewerker dat de stof niet bestand is tegen schuren, jammer m ... Lees meer

It
Ita8888 - Apr 17, 2024 om 15:25
Vrije tijd & tuin

Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?

Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer

Clowd
Clowd - Jul 2, 2024 om 10:10
Vrije tijd & tuin
Sarando weigert geld terug te geven, artikel is stuk

Ontvangen artikel stuk, adres in Nederland, artikel komt uit Hong Kong , advertentie van € 60 voor € 29,95, handmade, nou dus niet, misleidende reclame Lees meer

holiday
holiday - Jun 24, 2024 om 18:13
Vrije tijd & tuin
Hutson wesite zijn oplichters

Hutson laat een filmpje zien op FaceBook en als je dan op bestellen drukt, kom je op hun website terecht en daar laten ze een op het eerste gezicht het zelfde product zien, maar dit blijkt een ander product te zijn met minder toepassingen en veel kleiner.
Als je daar over gaat klagen, dan zeggen ze dat het voldoet aan de gegevens op hun site, maar lang niet met de gegevens van het reclame fil ... Lees meer

ta
tango4 - Jan 4, 2024 om 19:50
Vrije tijd & tuin

Hoe kan ik Post nl bewegen om mijn post te leveren

Sinds 25 november 2023 krijg ik al bijna geen post meer van Postnl, terwijl volgens hun app wel post onderweg is en er zijn belangrijke poststukken bij zoals een sim kaart. Heb bij Lebara al 3 keer een sim kaart aangevraagd en terwijl ze op de app van Post nl staan worden ze maar niet geleverd. Het commentaar is dat ze er weinig aan kunnen doen en ik maar gewoon moet afwachten of dat ik teveel vri ... Lees meer

ni
nicmol - Jun 17, 2024 om 13:39
Vrije tijd & tuin

Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen

Ik  heb eenderde van in de  tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw
Ze zeiden dit

Goedemiddag, Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag. Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta ... Lees meer

josxxl
josxxl - Jun 15, 2024 om 11:31
Vrije tijd & tuin
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer

Fr
FrankMee - Jun 7, 2024 om 19:53
Vrije tijd & tuin

Maar 30% terugbetaling na annulering concert.

Een concert van zondag 7 juni in de Johan Cruyff Arena zou plaats vinden, is door een zakelijk conflict tussen de artiest en de organisator afgelast. Organisator betaald nu maar 30% van de ticketprijs terug en communiceert dat de rest bij de artiest geclaimd moet worden. Echter heb ik mijn tickets bij de organisator gekocht en niet bij de artiest. Kan deze organisatie dit zomaar maken. Zo niet, wa ... Lees meer

Me
Melles - Jun 3, 2024 om 17:56
Vrije tijd & tuin

Webshop vidaxl

Ik heb voor de eerste keer iets besteld bij vidaXl. Ik heb er spijt van dat ik niet eerst de reviews heb gelezen. Het zij zo. Maar wanneer je deze wel leest is er weinig positiefs te lezen. Ikzelf heb ook een slechte ervaring maar ik vraag mij af of dit gewoon zo kan doorgaan? Als jij een slechte ervaring hebt gehad bestel jij niet nog eens bij deze webshop maar er zijn meer mensen zoals ik. Geen ... Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels