Vragen over Vrije tijd & Tuin

Je
Jeroen2424 - Dec 13, 2023 om 08:39
Vrije tijd & tuin

Museumkaarten nooit ontvangen

In augustus 2023 heb ik onze museumkaarten (2x) verlengd én betaald, maar na drie maanden nog niets ontvangen. De helpdesk zegt steeds toe duplicaten te sturen en dat zou tot nu toe 5x (!) gebeurd zijn, maar ook die niet ontvangen. We kunnen nu al drie maanden niet naar een museum. De helpdesk zegt iedere klacht serieus te nemen, maar na vijf pogingen om duplicaten te sturen is het nog niet opge ... Lees meer

la
lalala0607 - Feb 29, 2024 om 22:40
Vrije tijd & tuin

Wat is de reis van post naar Engeland?

EDIT REDACTIE: Vraag verwijderd. Beetje vragen hoe je het beste drugs kunt versturen zodat het niet wordt onderschept door de douane, kom nou... Lees meer

Bo
BowieP1 - Feb 23, 2024 om 13:10
Vrije tijd & tuin

Maken van verzonken deurmat

Hi,

Ik ben momenteel bezig met de verbouwing van mijn huis. Ik heb altijd een deurmat gehad die op de vloer ligt, maar wil graag een verzonken deurmat voor een nettere uitstraling. Heeft iemand tips voor het maken van een verzonken deurmat? Is het mogelijk om dit zelf te snijden? Advies of expertise wordt op prijs gesteld :)

Dank je wel!

Lees meer

ro
rommeltuin58 - Feb 23, 2024 om 09:24
Vrije tijd & tuin

Buren snoeien zonder overleg een struik, ik heb nu schade. Hoe los ik dat op?

Hallo,

Tussen mijn tuin en die van de buren staat een muur met daaroverheen een – inmiddels flinke – struik klimop. De buren hebben deze onlangs gesnoeid aan hun zijde, waardoor deze instabiel is geworden. Vannacht is de struik aan mijn zijde naar beneden gewaaid als gevolg van de harde wind en storm, met schade tot gevolg. Buren ontkennen alle verantwoordelijkheid, wat kan ik nu no ... Lees meer

Bot.13
Bot.13 - Feb 21, 2024 om 14:51
Vrije tijd & tuin

Ik denk er overna om een muziek studio te beginnen welk soort speakers?

Ik wil een thuis muziek studio beginnen maar weet niet wat voor soort speakers ik zou willen het is een kleine ruimte van 3 bij 3 iemand een idee? Lees meer

jd
jdbeste1 - Jan 26, 2024 om 11:42
Vrije tijd & tuin
Panta trio solar LED spot

Wie heeft er ervaring met de Panta trio solar zoals TellSell die aanbiedt.  Ik heb deze deze gekocht bij BADER en niet via TellSell.

Ik heb echt een slechte ervaring hiermee.( dus niet met BADER !)  Na het in de tuin zetten deed het apparaat het wel redelijk maar de

volgende dag reageerde deze totaal niet meer. Ik heb hem toen mee naar binnen genomen en na wat rommelen met ... Lees meer

Woodcutter
Woodcutter - Feb 10, 2023 om 12:37
Vrije tijd & tuin

Vanoca

Begin januari via facebook/internet bij Vanoca een Woodcutter besteld en betaald 34,95. Tot op heden niets ontvangen. Tweemaal eerder contact gehad. Reactie: verzendproblemen bij de douane.

Op facebook lees ik dat er meerdere klanten wachten op bestellingen, wel betaald hebben.

Iemand een idee om in contact en in actie te komen met Vanoca. Telefoonnummer Vanoca is niet besc ... Lees meer

zi
zilverzand - Jan 14, 2024 om 13:49
Vrije tijd & tuin

Wat kan een spirituele vereniging doen als de contributie niet betaald wordt

het lid heeft niet opgezegd maar betaald de contributie niet Lees meer

Bo
Boze buurvrouw - Jan 6, 2024 om 17:14
Vrije tijd & tuin
Buren hebben schutting 30 cm meer de poort in geplaatst mag dit

Onze achterburen hebben een nieuwe schutting geplaatst. Het 1e stuk staat zo dat de poort 5 stoeptegels = 1.50 cm breed is. Nu hebben ze ook een deel schutting achter de schuur geplaatst( dit was er voorheen niet)  en dat stuk staat 30 cm( 1 stoeptegel)  meer richting ons.
Dit stuk is precies bij onze poortdeur waardoor mijn man dus niet meer naar buiten kan met zijn motor.
Mag en ka ... Lees meer

ta
tango4 - Jan 4, 2024 om 19:50
Vrije tijd & tuin

Hoe kan ik Post nl bewegen om mijn post te leveren

Sinds 25 november 2023 krijg ik al bijna geen post meer van Postnl, terwijl volgens hun app wel post onderweg is en er zijn belangrijke poststukken bij zoals een sim kaart. Heb bij Lebara al 3 keer een sim kaart aangevraagd en terwijl ze op de app van Post nl staan worden ze maar niet geleverd. Het commentaar is dat ze er weinig aan kunnen doen en ik maar gewoon moet afwachten of dat ik teveel vri ... Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels