Do
door Donkers Rooi Sep 9, 2021 om 09:35
Vrije tijd & tuin

Sauna wellness cadeaukaart

Hallo,

Voor ons 25 jarig huwelijk hebben wij een Sauna & Wellness cadeaukaart ontvangen van onze vrienden.

Echter door de corona hebben wij nog steeds niet de kans en de durf gehad om te gaan.

Nu willen wij een arrangement boeken in oktober en blijkt onze kaart te zijn verlopen.

Niet verwonderlijk want de Corona crisis duurt al meer dan 1,5 jaar en in die tijd hebben we er zelfs nog niet eens aan gedacht om naar een Wellness te gaan.

Ik zal u de details besparen waarin wij de laatste tijd hebben moeten leven en wat ons (en vele) is overkomen tijdens de Corona periode. We kunnen alleen maar hopen dat u ons toch ter dienst kunt staan, temeer omdat dit een zeer uitzonderlijke periode is en wij juist nu eindelijk toe zijn om heerlijk samen te kunnen genieten van een weekend Sauna & Wellness.

Onze kaart nummer: [edit redactie: gegevens]

Antwoord van Sauna Wellness kaart:

(het antwoord was in COPY-PASTE, gezien de verschillende grootte van lettertype)

Vriendelijk dank voor je bericht. Wij hebben je kaartgegevens zojuist gecontroleerd en zien dat je kaart is vervallen. Vervelend dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de cadeaukaart.

Conform onze algemene voorwaarden vervalt het saldo van de cadeaukaart na de geldigheidsduur van één of twee jaar, afhankelijk van de aankoopperiode. Hier worden geen uitzonderingen in gemaakt. Het saldo en de geldigheid kun je altijd nagaan op de website, zoals vermeld op de kaart. Onze en in de cadeaukaartenbranche gebruikelijke handelswijze, is volledig in lijn met de geldende wet- en regelgeving. Onze organisatie is niet aangesloten bij de Stichting Keurmerk Cadeaukaarten. Mocht jouw cadeaukaart zijn komen te vervallen voor 1 December 2020 dan komt deze cadeaukaart niet in aanmerking voor een verlenging. Deze informatie is terug te lezen op onze

Beste [Edit redactie: persoonsgegevens]

Graag wijzen wij je nogmaals op onze voorwaarden dat het saldo van de cadeaukaart na de geldigheidsduur van 1 jaar vervalt.

Wij maken hier geen uitzonderingen in. Het aanbod van de Dagje Uit Jaarkaart blijft staan.

 Met vriendelijke groet,

4517 6 Rapporteer

ne
door neodutchio - Sep 9, 2021 om 09:54
5129 Antwoorden / 12 Vragen

De forumvrijwilligers hier kunnen niets voor u doen.
Elke kaart heeft een geldigheidsduur, daarna is het aan het bedrijf of ze een geste willen doen of niet. Er is een periode geweest dat sauna's dicht waren, u zou hooguit die sluitingstijd kunnen optellen bij de vervaldatum, meer recht is er niet. Dat u persoonlijke omstandingheden had om niet te gaan heeft geen invloed op de geldigheid.

Uw situatie is ook niet uitzonderlijk. De winst van kaartverkopers zit in het niet inwisselen van de kaarten. En het is meer regel dan uitzondering dat kaarten liggen te verstoffen in een lade. Ook ik schoot in de lach in het begin van de Corona perikelen toen ik thuis ging opruimen en een dichte envelop tegenkwam tussen oude verjaardagskaarten met een boekenbon er in van 15 gulden. Het overkomt iedereen wel eens.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Sep 11, 2021 om 12:18
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Mijn plaatselijke Boekwinkel wil best hun opruiming gebruiken om boek voor f15,- te leveren die bij "De Slechte " uitverkocht is.

panter22
door panter22 - Sep 9, 2021 om 09:56
6599 Antwoorden / Vragen

Je kaart is verlopen op 1 juli 2020. De kaart is dus al ruim voor het uitbreken van de coronacrisis verkocht.
En nu nog een beroep willen doen op coulance vanwege de corona?

mahadma
door mahadma - Sep 9, 2021 om 11:03
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Je kaart is verlopen op 1 juli 2020. De kaart is dus al ruim voor het uitbreken van de coronacrisis verkocht.
En nu nog een beroep willen doen op coulance vanwege de corona?

Met een geldigheid van 1 jaar (volgens de site) is de kaart dus op 1 juli 2019 gekocht. Toen was er nog geen corona, u had dus direct na krijgen een afspraak kunnen maken. Nu is het te laat, Meer dan 1 heel jaar over datum=ongeldig.

marita5
door marita5 - Sep 9, 2021 om 11:35
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Donkers Rooi ,

Wij maken hier geen uitzonderingen in. Het aanbod van de Dagje Uit Jaarkaart blijft staan.

Mijn Cadeaukaart is verlopen. Wat moet ik nu doen?

Het saldo van uw Sauna & Wellness Cadeaukaart is één jaar geldig vanaf het moment van uitgifte. Een Sauna & Wellness Cadeaukaart waarvan de geldigheid conform de algemene voorwaarden is verlopen kan niet opnieuw worden geactiveerd.

Om u tegemoet te komen bieden wij u in dit geval een Dagje uit jaarkaart aan ter waarde van €29,95. Met deze kaart kunt u een jaar lang tickets kopen voor leuke uitjes, met kortingen tot wel 50%. U kunt de Dagje uit Jaarkaart aanvragen door ons een e-mail te sturen via info@saunawellnesscadeaukaart.nl of door het contactformulier in te vullen. Vermeld hierbij altijd het kaartnummer van uw verlopen saunabon.