Th
door Th.Br Feb 15, 2023 om 10:21
Vrije tijd & tuin

Sportcity, let op uw administratie.

Januari 2017 gestart met een 2-jarig abonnement bij FitForFree.
Altijd stilzwijgend voortgezet.
Nooit geen betalingsproblemen of wat dan ook.
Compensatie voor Corona lockdowns steeds geregeld bij de balie.
Dat geeft een verschuiving van bijna 3/4 jaar van de einddatum.
Kwam onlangs binnen en geen toegang, u heeft niet betaald.
Bij navraag aan de balie gaf dat onmogelijke betaaldata en openstaande posten op.
Later via email zou ik in Jan. 2021 betaald te hebben voor mijn 2-jarig abonnement.
Volgens mij weten ze bij Sportcity alleen nog maar een startdatum te reproduceren
en hangen daar een ticket bij, Jan. 2017 gestart, dan zal in Jan. 2021 de volgende periode zijn gestart.
Och, laat ik ze even officieel betaalbewijs zien dat de laatste betaling voor 2-jaar contract eind mei 2021 is betaald.
In combiniatie met compensatie eerste lockdown klopt dat ook.
Komen ze aan met: "Zal wel betaling voor openstaand zijn geweest"
Haha, wist niet dat ze contracten met vooruitbelating hadden met achteraf betaling.

Dus met overgang FitForFree naar Sportcity zijn ook al je compensatie en administratie verdwenen.

Hoe kan ik het beste de verdwenen compensatie terugvragen voor beide corona lockdown periodes?

1667 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Feb 15, 2023 om 11:01
11706 Antwoorden / 51 Vragen
0

Maak prints of copieen van je bankbetalingen mbt sportcity van het begin tot nu. Maak een overzicht wat de cojona afspraken waren en mep ze daarmee om hun oren, en dan wel op manager nivo.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Feb 15, 2023 om 20:19
1863 Antwoorden / 32 Vragen
1

Geachte TH.BR,

Ik lees bij hun algemene voorwaarden ,dat er een contactformulier is,dat u kunt invullen.

Klik op de volgende link en lees de bijgevoegde foto:


https://www.sportcity.nl/algemene-voorwaarden

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Feb 15, 2023 om 20:22
1863 Antwoorden / 32 Vragen
1

Geachte TH.BR,

Deze sportketen is aangesloten bij een geschillencommissie, klik op de volgende link voor de algemene voorwaarden en lees bijgevoegde foto:


https://www.sportcity.nl/algemene-voorwaarden

Th
door Th.Br - Feb 16, 2023 om 16:28
1 Antwoorden / 1 Vragen
1

@Mahadma en Geboren Amsterdammer,

Bedankt voor jullie reactie.
Dat neem ik mee.
Heb de filiaalmanager om opheldering verzocht.
Mocht dat niet uitwerken naar behoren,
dan ga ik wel de klacht- / geschilprocedure in.
Je bent nu éénmaal verplicht officiëel te klagen,
een maand de kans geven voor een afdoende oplossing
en dan kan je zonodig een geschilzaak open.

Tot op heden heb ik van SportCity alleen maar reply gehad
met kletskoek.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ri
Rick van Oosten - Sep 17, 2024 om 23:02
Vakantie & reizen

Kan Booking.com alles maken?

Ik had een hotel geboekt voor 5 nachten.  Nu wil ik 1 nacht eerder weg. Voor het hotel geen probleem, maar Booking.com verhoogt de totaalprijs met 50%. Dat is toch misdadig???? Lees meer

Re
ReeNee - Sep 18, 2024 om 11:57
Huishouden & energie

Klacht over Ista

Ik heb een klacht over Ista. Het gaat om de eindafrekening. Ik heb 2 appartementen in dezelfde flat. Het zijn allebei 1 persoonshuishoudens en overdag aan het werk. De ene huurder betaalt een voorschot van 80 euro en krijgt nog 57 euro terug. De andere huurder betaalt een voorschot van 140 euro en moet......941 euro bij betalen. Hier klopt iets niet.
Ista geeft als antwoord: De meters liegen ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer