Th
door Th.Br Feb 15, 2023 om 10:21
Vrije tijd & tuin

Sportcity, let op uw administratie.

Januari 2017 gestart met een 2-jarig abonnement bij FitForFree.
Altijd stilzwijgend voortgezet.
Nooit geen betalingsproblemen of wat dan ook.
Compensatie voor Corona lockdowns steeds geregeld bij de balie.
Dat geeft een verschuiving van bijna 3/4 jaar van de einddatum.
Kwam onlangs binnen en geen toegang, u heeft niet betaald.
Bij navraag aan de balie gaf dat onmogelijke betaaldata en openstaande posten op.
Later via email zou ik in Jan. 2021 betaald te hebben voor mijn 2-jarig abonnement.
Volgens mij weten ze bij Sportcity alleen nog maar een startdatum te reproduceren
en hangen daar een ticket bij, Jan. 2017 gestart, dan zal in Jan. 2021 de volgende periode zijn gestart.
Och, laat ik ze even officieel betaalbewijs zien dat de laatste betaling voor 2-jaar contract eind mei 2021 is betaald.
In combiniatie met compensatie eerste lockdown klopt dat ook.
Komen ze aan met: "Zal wel betaling voor openstaand zijn geweest"
Haha, wist niet dat ze contracten met vooruitbelating hadden met achteraf betaling.

Dus met overgang FitForFree naar Sportcity zijn ook al je compensatie en administratie verdwenen.

Hoe kan ik het beste de verdwenen compensatie terugvragen voor beide corona lockdown periodes?

1525 4 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Feb 15, 2023 om 11:01
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Maak prints of copieen van je bankbetalingen mbt sportcity van het begin tot nu. Maak een overzicht wat de cojona afspraken waren en mep ze daarmee om hun oren, en dan wel op manager nivo.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Feb 15, 2023 om 20:19
1763 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte TH.BR,

Ik lees bij hun algemene voorwaarden ,dat er een contactformulier is,dat u kunt invullen.

Klik op de volgende link en lees de bijgevoegde foto:

https://www.sportcity.nl/algemene-voorwaarden

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Feb 15, 2023 om 20:22
1763 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte TH.BR,

Deze sportketen is aangesloten bij een geschillencommissie, klik op de volgende link voor de algemene voorwaarden en lees bijgevoegde foto:

https://www.sportcity.nl/algemene-voorwaarden

Th
door Th.Br - Feb 16, 2023 om 16:28
1 Antwoorden / 1 Vragen

@Mahadma en Geboren Amsterdammer,

Bedankt voor jullie reactie.
Dat neem ik mee.
Heb de filiaalmanager om opheldering verzocht.
Mocht dat niet uitwerken naar behoren,
dan ga ik wel de klacht- / geschilprocedure in.
Je bent nu éénmaal verplicht officiëel te klagen,
een maand de kans geven voor een afdoende oplossing
en dan kan je zonodig een geschilzaak open.

Tot op heden heb ik van SportCity alleen maar reply gehad
met kletskoek.