Th
door Th.Br Feb 15, 2023 om 10:21
Vrije tijd & tuin

Sportcity, let op uw administratie.

Januari 2017 gestart met een 2-jarig abonnement bij FitForFree.
Altijd stilzwijgend voortgezet.
Nooit geen betalingsproblemen of wat dan ook.
Compensatie voor Corona lockdowns steeds geregeld bij de balie.
Dat geeft een verschuiving van bijna 3/4 jaar van de einddatum.
Kwam onlangs binnen en geen toegang, u heeft niet betaald.
Bij navraag aan de balie gaf dat onmogelijke betaaldata en openstaande posten op.
Later via email zou ik in Jan. 2021 betaald te hebben voor mijn 2-jarig abonnement.
Volgens mij weten ze bij Sportcity alleen nog maar een startdatum te reproduceren
en hangen daar een ticket bij, Jan. 2017 gestart, dan zal in Jan. 2021 de volgende periode zijn gestart.
Och, laat ik ze even officieel betaalbewijs zien dat de laatste betaling voor 2-jaar contract eind mei 2021 is betaald.
In combiniatie met compensatie eerste lockdown klopt dat ook.
Komen ze aan met: "Zal wel betaling voor openstaand zijn geweest"
Haha, wist niet dat ze contracten met vooruitbelating hadden met achteraf betaling.

Dus met overgang FitForFree naar Sportcity zijn ook al je compensatie en administratie verdwenen.

Hoe kan ik het beste de verdwenen compensatie terugvragen voor beide corona lockdown periodes?

1340 4 Rapporteer
mahadma
door mahadma - Feb 15, 2023 om 11:01
11245 Antwoorden / 51 Vragen
0

Maak prints of copieen van je bankbetalingen mbt sportcity van het begin tot nu. Maak een overzicht wat de cojona afspraken waren en mep ze daarmee om hun oren, en dan wel op manager nivo.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Feb 15, 2023 om 20:19
1622 Antwoorden / 29 Vragen
1

Geachte TH.BR,

Ik lees bij hun algemene voorwaarden ,dat er een contactformulier is,dat u kunt invullen.

Klik op de volgende link en lees de bijgevoegde foto:


https://www.sportcity.nl/algemene-voorwaarden

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Feb 15, 2023 om 20:22
1622 Antwoorden / 29 Vragen
1

Geachte TH.BR,

Deze sportketen is aangesloten bij een geschillencommissie, klik op de volgende link voor de algemene voorwaarden en lees bijgevoegde foto:


https://www.sportcity.nl/algemene-voorwaarden

Th
door Th.Br - Feb 16, 2023 om 16:28
1 Antwoorden / 1 Vragen
1

@Mahadma en Geboren Amsterdammer,

Bedankt voor jullie reactie.
Dat neem ik mee.
Heb de filiaalmanager om opheldering verzocht.
Mocht dat niet uitwerken naar behoren,
dan ga ik wel de klacht- / geschilprocedure in.
Je bent nu éénmaal verplicht officiëel te klagen,
een maand de kans geven voor een afdoende oplossing
en dan kan je zonodig een geschilzaak open.

Tot op heden heb ik van SportCity alleen maar reply gehad
met kletskoek.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ke
Ketleen - Sep 30, 2023 om 11:06
Huishouden & energie

Herroepingsrecht relaxfauteuil

Wij hebben een stoel gekocht via thuisverkoop; wij hebben getekend, maar volgens de order hebben we geen recht binnen 14 dagen af te zien van de koop! Klop dit??? 
Graag antwoord; de 14 dagen zijn bijna om!!! Lees meer

Ag
Agamemnon - Sep 30, 2023 om 11:03
Geldzaken & recht

Krimpflatie ook al bij abonnementen

We kenden krimpflatie al bij verpakkingen in de supermarkt, dat er bijvoorbeeld nog maar 175 gram in zit waar dat vroeger 200 gram was, maar wel voor dezelfde prijs.

Net zo stiekem doen ze dat tegenwoordig bij tijdschriftabonnementen. Zoals DPG media met de Veronica TVgids.
In 2014 nog 79,90 voor een jaarabonnement van week 51 t/m 50 het volgende jaar.
Die prijs is inmiddels 3 ... Lees meer

leonie carree
leonie carree - Sep 29, 2023 om 13:54
Huishouden & energie

Ervaringen met verkoper Heuts ?

Ik had een mooie airco aanbieding met Klarna betaling gevonden online .
In mijn enthousiasme zag ik niet dat deze uit Limburg moest weg komen naar Drenthe toe.
Maar ik verwachte wel dat de airco naar boven getild zou worden voor 30E verzenden want de rest van de verkoop op de site is gratis verzenden.
Helaas konden zij mij dit niet garanderen want de verzender was een ander bedr ... Lees meer