johnalards
door johnalards Dec 14, 2015 om 22:17
Vrije tijd & tuin

Stuc perceel kopen

Hoe wordt je eigenaar van een stukje perceel dat nog volgens het kadaster rechtmatig is van een andere partij.

deze partij heb ik telefonisch benaderd en die verteld me dat het allang niet meer van haar is (ik denk dat ze het zelf niet meer weet)

het betreft een stuk gangpad dat is toegewezen aan de straat waarin ik woon (aan onze huizen blokken).

nu houd mijn achter buren me tegen om het te mogen kopen, maar in ijn ogen kunnen hun dit niet verkomen aangezien het gehele gangpad aan onze straat staat gekoppeld.

mijn achterburen hebben een vrije achterom aan de zijkant van hun 2 onder 1 kap woning..

hoe kan ik dit nu het beste aanpakken, zonder dat ik gezeik krijg met mijn achterburen en er mee naar het kanton moet stappen...