in
door ina16971 May 28, 2018 om 07:28
Vrije tijd & tuin

Tickets ed sheeran

goedemorgen

We hebben kaarte gekocht van ed sheeran Via de organisatie viagogo  Nu was op de tv dat de ticktets die niet op naam staan  allemaal nietig ijn verklaard   Nu hebben we geprobeerd om  via hun site een klacht i te dienen Maar alles wat je probeert Gaat  dat niet lukken Er is ook geen telefoonnummer waar je naar toe kan bellen   Wat en hoe kan ik hun bereiken dat we ons geld terug krijgen
Gr een wanhopige ina de jong

2783 5 Rapporteer

ne
door neodutchio - May 28, 2018 om 07:46
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Jarenlang waarschuwen tegen dovemansoren. Vooraf ziet u niet waar u besteld heeft en achteraf is ineens alles te vinden zelfs het ontbreken van een telefoonnummer.
Namens Viagogo bedankt voor het in leven houden van doorverkoopsites. Deze bedrijven stoppen alleen als niemand er meer gaat kopen. Dit die tijd gooien mensen geld in een bodemloze put.

sw
door swat1500 - May 28, 2018 om 12:53
3763 Antwoorden / 0 Vragen

Om uw geld terug te krijgen zult u een advocaat moeten inschakelen als viagogo dit niet uit eigen beweging doet .

aurora1
door aurora1 - May 28, 2018 om 16:11
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u de voorwaarden van Viagogo al doorgelezen?
Ik denk niet dat u het geld voor de kaarten terug krijgt.
Als u een rechtsbijstandsverzekerong heeft kunt u daar nog hulp vragen maar ik zie het somber in.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 28, 2018 om 16:14
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Zelfs al het lukt hen wel te bereiken is de vraag of u uw geld nog terug ziet. Maar als NEODUTHIO@ al stelt: er wordt al 'jarenlang'gewaarschuwd om niet in zee te gaan met tussenpersonen waaronder V.... .