in
door inachabot Dec 31, 2018 om 11:44
Vrije tijd & tuin

Tickets te duur

Tickets gekocht voor Disney on Ice
Op ticket, welke op andere naam stond dan de mijne, prijs helft goedkoper dan ik moest betalen. Heb gebeld naar Ticketmaster maar daar kreeg ik als antwoord dat dat normaal is omdat zij een doorverkooppunt zijn. Ik voel me ernstig benadeeld en opgelicht. Kan dit zomaar ?

5386 11 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Dec 31, 2018 om 12:25
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dat is vreemd, want Ticketmaster biedt kaartjes aan voor de normale verkoopprijs. Weet je 100% zeker dat je bij de echte Ticketmaster gekocht hebt? Edit: Ticketmaster is niet eens een doorverkoopsite, maar een verkoopsite. Je hebt kaarten ontvangen op naam van een ander + niet de normale prijs betaald, dus het kan niet anders dat je bedonderd wordt.

Kans is groot dat je met deze kaarten niet eens de voorstelling mag bijwonen.

Feld Entertainment is de officiële producent en promoter van Disney On Ice in Nederland. De gepubliceerde ticketprijzen zijn de officiële prijzen voor Nederland. Ticketmaster is de exclusieve ticketing partner van Disney On Ice in Nederland en biedt de tickets voor de oorspronkelijke prijs aan. Koop je tickets altijd via DisneyOnIce.nl en gebruik de link naar het officiële voorverkoopadres. Dan weet je dat je gegarandeerd toegang hebt tot het evenement of als het evenement niet doorgaat je gegarandeerd je geld terug krijgt. Je betaalt de oorspronkelijke prijs en er wordt zorgvuldig met je gegevens om gegaan.

https://www.disneyonice.com/nl/nl-nl/tickets

Ka
door Kassagebruiker - Dec 31, 2018 om 12:52
683 Antwoorden / 5 Vragen

U heeft beslist NIET besteld bij de echte geautoriseerde verkoper, dit is een doorverkoop site, en daar bent u klager nummer 429.357.321 en en zullen nog evenveel volgen. Niet gekeken bij de google melding "ADV", oftewel advertentie. U bent niet opgelicht, sterker, u bent strafbaar door smaad om deze verkopers oplichter te noemen, google maar eens op oplichtiung en de tegenhanger smaad.

edrick3
door edrick3 - Dec 31, 2018 om 13:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Tja, dan ben je nummer zoveel die NIET via een officieel verkooppunt tickets bestelt en dan bedrogen uitkomt.
En ja, dat kan zomaar als je zelf niet voldoende attent bent.
Jammer hoor, maar blijkbaar had je het geld er voor over.
Dus toch een mooie show toegewenst.

Ter info: https://help.ticketmaster.nl/hc/nl/articles/360006487134-Hoe-kan-ik-zien-wat-een-officieel-verkooppunt-is-

Cookies
door Cookies Dec 31, 2018 om 13:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Betwijfel of ze die show te zien krijgt.

edrick3
door edrick3 Dec 31, 2018 om 13:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ach, hoop doet leven... ;-) Benieuwd waar ze nu werkelijk besteld heeft.

marita5
door marita5 - Dec 31, 2018 om 13:15
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Inchabot ,

Lees hier waar u veilig tickets kunt kopen / en waar niet , klik op de rode regels .

http://www.weetwaarjekoopt.nl/waarkoopikveilig/

Hier niet kopen ,

http://www.weetwaarjekoopt.nl/waar-niet-te-kopen/

mi
door miepje58 - Dec 31, 2018 om 14:16
208 Antwoorden / 6 Vragen

Ticketmaster is een goede site, niks mis mee. U zult zich vergist hebben en bij een nepsite hebben gekocht. Tja....

aurora1
door aurora1 - Dec 31, 2018 om 15:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ja. Maar het zal niet Ticketmaster geweest zijn.

jo
door jorisw - Dec 31, 2018 om 16:03
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Aanvullend op wat de anderen zeggen: @TS, pas aub even het bericht aan en zet de juiste verkoper er in. Dit soort berichten komen uiteindelijk ook in de Google zoekresultaten terecht en dan zou het lullig zijn als de verkeerde organisatie in een kwaad daglicht komt te staan (niet iedereen klikt door om alle reacties te lezen). Zou je zelf ook niet leuk vinden.

Ar
door AriEllis Jan 1, 2019 om 10:44
57 Antwoorden / Vragen

Ik zie niet hoe Ticketmaster in kwaad daglicht komt te staan. "Heb gebeld naar Ticketmaster maar daar kreeg ik als antwoord dat dat normaal is omdat zij een doorverkooppunt zijn "Het zij in deze zin verwijst naar de doorverkoopsite waar TS haar kaartjes gekocht heeft. Niks lulligs aan.

Cookies
door Cookies Jan 1, 2019 om 10:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ticketmaster is GEEN doorverkoopsite, dus het klopt niet wat TS schrijft.

diumenge
door diumenge Jan 1, 2019 om 11:40
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je kan dit inderdaad lezen als 'gekocht bij doorverkoper x, toen ticketmaster gebeld die vertelde dat zij (doorverkoper x dus) een doorverkooppunt zijn'. Alleen raar dat TM zou zeggen dat het 'normaal' is.

Cookies
door Cookies Jan 1, 2019 om 11:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als TS nog de moeite zou nemen om te reageren, zou er hoogstwaarschijnlijk een opmerking komen van: oh, sorry het was niet Ticketmaster, maar Ticketxxxxxxxx

ma
door marleenvanh - Jan 2, 2019 om 13:09
451 Antwoorden / 1 Vragen
ma
door marleenvanh - Jan 2, 2019 om 13:15
451 Antwoorden / 1 Vragen

Het lijkt er inderdaad op dat iemand (of meerderen) flink wat kaarten gekocht heeft(hebben) bij Ticketmaster waar die nu uitverkocht zijn(?) Hij/zij verkoopt die nu met een 100% opslag. Tja.... er zijn blijkbaar nog steeds mensen die 'erin trappen' en meer willen betalen dan nodig. Wanneer niemand meer in dit soort praktijken trapt is het snel over. Hoop dat u binnen komt, want het zou ook zo kunnen zijn dat men aan de deur om legitimatie vraagt, (klopt de naam op het ticket met de naam op het ID-document) juist om dit soort praktijken tegen te gaan (beetje onzinnig om dat op dat moment pas te doen) en dan bent u dus 2x 'genaaid'.....

gossy
door gossy - Jan 2, 2019 om 18:28
35 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zou bij Ticketmaster na vragen of de ticket die je hebt geldig zijn als dat mogelijk is of langs gaan als dat kan.

mo
door mof - Jan 3, 2019 om 02:09
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Hangt van de voorwaarden af die gesteld worden bij eerste verkoop van het ticket.