re
door reactiemarie Mar 13, 2007 om 08:08
Vrije tijd & tuin

Tuinscherm plaatsen: hoeveel tijd kost dat?

hallo - nog even een andere vraag: mijn vriendin wil ook graag een paar tuinschermen laten plaatsen aan de zijkant van haar terras (al overeenstemming met buren bereikt) en zoekt daarvoor een handige klusser die dat voor haar doet - om een beetje een idee te krijgen van wat een dergelijke klus haar gaat kosten aan u de vraag hoe lang zo'n klus kan duren - het gaat om 5 tuinschermen (met 7 palen met 7 paalpunthouders) die op/in een mogelijk niet zo makkelijke (wortels/steentjes in de grond) bodem moeten geplaatst - ook hier alvast dank voor uw reactie

10512 6 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 13, 2007 om 08:50
16772 Antwoorden / 202 Vragen

Kijk in de gouden gids en zoek een klusbedrijf of beter nog een paar. Vraag aan die bedrijven een offerte en maak daarna de keuze.

Overigens: kunt u het niet zelf? Het is niet moeilijk.

labswans
door labswans - Mar 13, 2007 om 08:55
1918 Antwoorden / 10 Vragen

met die palen zal men het langst bezig zijn gemiddeld kwartier per paal als de onder grond moeilijk te doorgronden is. Dus max twee uur kunne ze ervoor rekenen. De professionele bedrijven hebben speciale grondboren ervoor omdat redelijk snel te doen. Het op hangen van de schermen zijn ze ook een uurtje met twee man bezig.

Dus intotaal zullen ze 4 manuren kunnen berekenen a 40 euro = 160 euro maximaal

labswans

stacey
door stacey - Mar 13, 2007 om 09:55
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Grondboren kun je ook zelf huren bij doe-het-zelf zaken,

het is makkelijk zelf te doen (scheelt hoop geld ;-)

Schutting plaatsen

Succes,

tonnieboy
door tonnieboy - Mar 13, 2007 om 13:40
1094 Antwoorden / 2 Vragen

Een hovenier zal al gauw meer dan het dubbele rekenen. Namelijk 8 uren x 40 = 320 euro + transport + BTW totaal 425 a 450 euro voor dit werk.

grindweg
door grindweg - Mar 17, 2007 om 16:03
2308 Antwoorden / 28 Vragen

vraag een paar offerts aan.

re
door reactiemarie - Mar 18, 2007 om 06:01
22 Antwoorden / 27 Vragen

dank voor uw reactie - hij dient voor ons als leidraad voor verdere actie - ook alle andre tipgevers onze dank - vriendelijke groeten - christine