Br
door Bressertje Mar 1, 2018 om 11:47
Vrije tijd & tuin

Tuinset waarvan kussens niet kloppen

Wij hebben bij Buitenhof tuinmeubelen een set gekocht, en toen wij het thuis hadden bleken de kussens niet met elkaar te kloppen.
Ander materiaal, waarvan je duidelijk kunt zien dat de kleur niet klopt.

995 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 1, 2018 om 11:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Heel vervelend. Niet in de winkel gecontroleerd? Dan maar gaan ruilen hè.

marita5
door marita5 - Mar 1, 2018 om 11:52
11511 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Bressertje ,

Heeft u al contact opgenomen met Buitenhof ? zie hier , klik op de rode regel .

https://www.buitenhof-tuinmeubelen.nl/klantenservice

Br
door Bressertje - Mar 1, 2018 om 11:52
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben naar de winkel in Nuenen gegaan en die zeggen je hebt hier alles zien staan en het zo gekocht.
Daar klopt niets van, of je kunt het niet zien met kunstlicht.
Met buitenlicht zie je het goed.
Er was een bandje geknapt, aan de achterkant van de bank, die tegen een muur stond, wat wij niet konden zien.
Op de tafel lag een teak houten blad wat helemaal aan het verkleuren is.
En de krukjes met kussens die wij erbij hebben gekocht, daar klopte de kussens ook niet van.
Die mevrouw die ons hielp die zei, er was niets mis mee alles klopte, alleen er kwam een ander set te staan en daarom was dit wat goedkoper.
De andere dag was ze ziek, en nu werkt ze er niet meer. Ra ra een raar verhaal.
In eerste instantie waren ze heel bereidwillig, maar nu zeggen dat het ons probleem is.

tijger1
door tijger1 - Mar 1, 2018 om 11:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar u hebt alle kussens met dan binnenlicht kunnen zien ook de verkleurde tafel trouwens.

boppe1943
door boppe1943 - Mar 1, 2018 om 12:26
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Br
DOOR BRESSERTJE - 1 MRT. 2018 OM 11:52
1 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Ik ben naar de winkel in Nuenen gegaan en die zeggen je hebt hier alles zien staan en het zo gekocht.
Daar klopt niets van, of je kunt het niet zien met kunstlicht.
Met buitenlicht zie je het goed.
Er was een bandje geknapt, aan de achterkant van de bank, die tegen een muur stond, wat wij niet konden zien.
Op de tafel lag een teak houten blad wat helemaal aan het verkleuren is.
En de krukjes met kussens die wij erbij hebben gekocht, daar klopte de kussens ook niet van.
Die mevrouw die ons hielp die zei, er was niets mis mee alles klopte, alleen er kwam een ander set te staan en daarom was dit wat goedkoper.
De andere dag was ze ziek, en nu werkt ze er niet meer. Ra ra een raar verhaal.
In eerste instantie waren ze heel bereidwillig, maar nu zeggen dat het ons probleem is.

Kunt u e.e.a. bewijzen? Want u weet: wie eist, bewijst!

aurora1
door aurora1 - Mar 1, 2018 om 14:44
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Oké.
Heeft u dat spul dan met de ogen dicht gekocht?
Was het een showroomset en/of heeft u het spul met korting gekocht?
U heeft het kennelijk zelf niet goed gecontroleerd voordat u het spul meenam. Ervan uitgaande dat u het zelf meegenomen heeft moet u met het pakken en in de auto zetten allemaal erg goed gezien hebben.
Verder is het een slechte beurt van u dat u allerhande over de verkoopster suggereert.

panter22
door panter22 - Mar 1, 2018 om 16:12
6599 Antwoorden / Vragen

Je hebt een afgeprijsde tuinset gekocht die misschien wel een jaar in de showroom heeft gestaan.
Daar hebben klanten op gezeten, kussens misschien verwisseld en de set is verkleurd.
Daarom heb je korting gekregen.
Als je dat niet had gewild, dan had je een nieuwe tuinset moeten kopen tegen de volle prijs,

Grunnen.
door Grunnen. - Mar 1, 2018 om 16:23
509 Antwoorden / Vragen

Het goede nieuws is dat alles toch verkleurd in de zon als de set buitenstaat.Overigens is kleurverschil ook bij kunstlicht goed waar te nemen hoor.