erasares
door erasares Oct 12, 2010 om 18:23
Vrije tijd & tuin

Tune van Vara's Koning Klant

Hallo

Ik ben al vele jaren op zoen naar de tvtune van de consumentenrubriek Koning Klant dat gepresenteerd werd door de inmiddels in 2001 overleden Wim Bosboom.

Via het www is er niets te vinden.

Kan iemand me met deze tune plezieren??

Alvast bedankt daarvoor.

3064 9 Rapporteer

vladja
door vladja - Oct 12, 2010 om 18:41
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Henry Mancini met The good old days ( tune van Vara's koning klant)

Vladja

erasares
door erasares - Oct 12, 2010 om 18:59
82 Antwoorden / 41 Vragen

@vladja

Bedankt voor je reactie...
Nou gebruik ik tóch een programma dat echt heeeel veel muziek kan vinden, overigens ook vreselijk veel van Henry Mancini.. maar helaas, niet deze. Heb je 'm zelf evt??

mvrgr

vladja
door vladja - Oct 12, 2010 om 19:28
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Track 18 van Mancini Soundtracks Collection: Charade/Experiment in Terror, Feb 2000.

Ik weet niet of het de goede is, The good old days. Iets uit het verleden, dat uit een verborgen hoekje uit het geheugen opduikt. (Kan er dus ook helemaal naast zitten). Maar niet geschoten altijd mis.

Was een tijdje weg van de muziek van Mancini door de Pink Panther/The good, the bad and the ugly en nog wat. Heb zelf er niets meer van. Ook geen idee meer hoe die tune klinkt.

Vladja

erasares
door erasares - Oct 12, 2010 om 19:29
82 Antwoorden / 41 Vragen

@vladja

Met heel veel mazzel kwam ik hier terecht:
http://mp3.zing.vn/mp3/nghe-bai-hat/The-Good-Old-Days-Henry-Mancini.IW6I7996.html

Toch nog bedankt. !

Grtz
Erik

vladja
door vladja - Oct 12, 2010 om 19:34
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Maar is het de goede tune?

Vladja

erasares
door erasares - Oct 12, 2010 om 19:34
82 Antwoorden / 41 Vragen

[quote=vladja schreef op dinsdag 12 okt 2010, 19:28]Track 18 van Mancini Soundtracks Collection: Charade/Experiment in Terror, Feb 2000.

Ik weet niet of het de goede is, The good old days. Iets uit het verleden, dat uit een verborgen hoekje uit het geheugen opduikt. (Kan er dus ook helemaal naast zitten). Maar niet geschoten altijd mis.

Was een tijdje weg van de muziek van Mancini door de Pink Panther/The good, the bad and the ugly en nog wat. Heb zelf er niets meer van. Ook geen idee meer hoe die tune klinkt.

Vladja
----------------------------
Hi Vladja
Zoals je al kunt lezen heb ik 'm inmiddels gevonden, met mazzel, dat wel.... nu kun je zelf evt. ook nog es naar dat stukje muziek luisteren.
Grtz
Erik

erasares
door erasares - Oct 12, 2010 om 19:36
82 Antwoorden / 41 Vragen

@vladja

Ja! Het was de juiste tune... :)
Erik

holpen
door holpen - Oct 12, 2010 om 19:38
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Met een beetje torrent-programma heb je het album (zie hierboven) zo te pakken. Probeer anders ook eens SoulSeek (www.slsknet.com).

holpen
door holpen - Oct 12, 2010 om 19:42
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Ah... al niet meer nodig.... ;-)