Di
door Dingeman Aug 18, 2020 om 19:20
Vrije tijd & tuin

Verlopen Restaurant Cadeaukaart

PAS Op met de Restaurant Cadeaukaart.

Onze kaart bleek verlopen te zijn. En behalve sorry is er totaal geen empathie of bereidheid bij de organisatie om tot een oplossing te komen. Verlopen is is verlopen en het geld wordt aan marketing uitgegeven. Wel raar business model trouwens want als iedereen zijn kaart verzilvert is er geen geld voor marketing. Ik zeg een K....excuus.

In ieder geval wees gewaarschuwd.

Er staat geen afgifte datum op. En dat zou volgens de consumentenbond een reden moeten zijn om je geld terug te krijgen.

Je kan alleen op internet de geldigheid checken.

Ook zij geven aan dat restaurant Cadeu een zeer halsstarrige organisatie.

Je kan praten als brugman. Je komt er niet uit. En dat zijn ze ook nog schofterig de communicatie te stoppen.

Voor mij is het klaar ik hoef zo'n kaart niet meer. En zal het restaurant waar ik was informeren over hoe deze organisatie te werk gaat.

IK zeg niet kopen!!!!

2794 10 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Aug 18, 2020 om 19:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik zeg, dat deed ik al niet.

mahadma
door mahadma - Aug 18, 2020 om 19:39
11521 Antwoorden / 51 Vragen

IK zeg al jaren: NIET KOPEN, en met mij vele forummers en sters.

Als er geen afgiftedatum op de kaart zelf staat kun je die via internet bij de uitgever ervan zoeken tot wanneer je kaart kunt vergeten, anders gezegd is te gebruiken. U heeft na uitgifte 365 dagen om een keer uit eten te gaan ...........

Wellicht bij een volgende kadokaart meteen binnen een maand verzilveren? En het is vergeefse moeite om het restaurant te tippen hoe men daar werkt, dat weten ze allang.

ju
door juliomariner - Aug 18, 2020 om 19:41
1313 Antwoorden / 2 Vragen

Ik zeg dat er al vele topics over volgeschreven zijn. Zie dan ook niet in wat uw topic toevoegd. Waarom laten mensen dat ding zolang in een la liggen. Zo'n cadeau wordt blijkbaar niet gewaardeerd.

marita5
door marita5 - Aug 18, 2020 om 19:45
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Dingeman ,

Hoe lang is mijn Restaurant Cadeaukaart geldig?

RestaurantCadeau is, tenzij anders vermeld, 2 jaar geldig vanaf de dag van aankoop. Klik hier voor het controleren van uw geldigheid. Alleen een RestaurantCadeau met een geldige en geactiveerde code kan gebruikt worden.

Mijn RestaurantCadeau is verlopen, wat nu?

RestaurantCadeau is standaard twee jaar geldig na activatie - tenzij anders vermeld op de achterkant van de kaart en enveloppe - in de winkel, indien de kaart is verlopen kan deze niet opnieuw worden geactiveerd.

De kaarten worden gemaakt en afgesproken voor twee jaar, met hierbij geldende contracten en afspraken met de restaurants die meedoen aan het product. RestaurantCadeau kan alleen de bepaalde geldigheid garanderen conform de overeenkomsten met de aangesloten restaurants. Het is te allen tijde mogelijk om de vervaldatum en saldo te controleren op onze website.

Klik hier om uw vervaldatum en saldo te controleren

Met andere woorden , u laat een Restaurant Cadeaukaart 2 jaar rondslingeren , geweldig .

tenormin
door tenormin Aug 18, 2020 om 19:49
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Je weet, ik kan niet linken, maar mijn antwoord gaf ik uit mijn blote hoofd, haha. @marita5

tenormin
door tenormin - Aug 18, 2020 om 19:46
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Heeft u nog enig idee wanneer u deze Restaurant Cadeau kaart heeft gekregen (of zelf gekocht?). Officieel zou de kaart tot 2 jaar na afgifte inbaar moeten zijn, d.w.z. dat men ergens bij de aangesloten restaurants een hapje zou kunnen moeten eten. Wat ik alleen weet is dat cadeaubonnen in het algemeen, zonder datum, 5 jaar geldig blijven. Ik wil niet lullig overkomen maar: zou het iets te maken kunnen hebben dat de Horeca zo lang dicht moest zijn, dat ze alleen echt cash of pin willen innen?

justmeagain
door justmeagain - Aug 19, 2020 om 00:20
623 Antwoorden / 8 Vragen

[Edit redactie: niet-inhoudelijke bijdrage]

lo
door lovewinnie - Aug 19, 2020 om 12:40
1205 Antwoorden / 1 Vragen

Heeft u al achterop de kaart gekeken.

Daar staat als het goed is zeer duidelijk de volgende tekst . ( Kan er naast zitten maar heb ook z'n kaart en dus ga er vanuit dat ze allemaal het zelfde zijn )

Het tegoed op deze cadeaukaart kunt u besteden bij een van de aangesloten lokaties in Nederland en is te verzilveren tot twee jaar na aankoopdatum. op restaurantcadeau zijn algemene voorwaarden van toepassing. voor meer informatie en algemene voorwaarden kijkt u op www.restaurantcadeaukaart.nl

mahadma
door mahadma - Aug 19, 2020 om 13:41
11521 Antwoorden / 51 Vragen

Ik moet mijn antwoord corrigeren, in plaats van 365 dagen blijkt de kaart 730 dagen geldig te zijn. In die tijd heeft zelfs de meest druk bezette mens toch weleens een keer tijd voor een diner buitenshuis. Dit is dus kennelijk een keukenla vergeet geval.

justmeagain
door justmeagain Aug 19, 2020 om 23:57
623 Antwoorden / 8 Vragen

@mahadma. U schrijft bijna hetzelfde als ik, maar mijn reactie is verwijderd. Als je binnen 2 jaar geen tijd hebt maakt het toch niet uit dat de bon verloopt. De volgende jaren heb je waarschijnlijk weer geen tijd.

marita5
door marita5 Aug 20, 2020 om 07:59
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@mahadma , Ts probeert zijn / of haar eigen verantwoordelijkheid en nalatigheid af te schuiven op Restaurant Cadeaukaart , dus ik zeg : niet doen

panter22
door panter22 - Aug 20, 2020 om 08:20
6599 Antwoorden / Vragen

Degene die de restaurant Cadeau kaart heeft gekocht is een overeenkomst aangegaan. Binnen 2 jaar moet de kaart gebruikt worden, anders is het geld weg.
Jij krijgt die kaart en laat hem verlopen. Het geld is dus weg.
Nu denk je dat als je maar flink te keer gaat, dat de overeenkomst voor jou niet geldt en dat je alsnog gebruik kan maken van die kaart. Niet dus. Er wordt geen uitzondering gemaakt. En terecht.

rj
door rjw - Aug 20, 2020 om 09:08
3238 Antwoorden / 5 Vragen

Als iedereen zijn kaart tijdig gebruikt is er ook geen noodzaak voor marketing....

ju
door juliomariner Aug 21, 2020 om 05:48
1313 Antwoorden / 2 Vragen

Die moet u ff uitleggen want ik vat hem niet.