ma
door marjatw Mar 15, 2017 om 16:20
Vrije tijd & tuin

Verplicht doneren bij het invullen van de oplossingen van een puzzelblad via de website

Ik heb een abonnement op het puzzelblad win, nu moet ik ineens minimaal 75 cent doneren om de wincoupon te kunnen invullen op internet. Mag dit zomaar. Ik heb een abonnement en moet dan nog extra betalen om de oplossingen in te vullen, extra geld dus.
Dat is net zo duur als een postzegel.

10514 13 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 15, 2017 om 16:28
7185 Antwoorden / 3 Vragen

Bij een oplossing opsturen per post wordt vaak een extra postzegel plakken gevraagd, eigenlijk niet zo gek want de maker van de puzzel moet de publicatie ervan betalen aan de uitgever en ook nog eens voor de prijs zorgen.

fa
door familyman - Mar 15, 2017 om 16:33
888 Antwoorden / 1 Vragen

Is dit een "goed doel" puzzel?

marita5
door marita5 Mar 15, 2017 om 18:08
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Ja .

fa
door familyman Mar 15, 2017 om 18:10
888 Antwoorden / 1 Vragen

Duidelijk dan toch.

marita5
door marita5 Mar 15, 2017 om 18:22
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Maar niet duidelijk genoeg voor Ts ., lezen is ook een kunst ..

Wi
door Wil_H - Mar 15, 2017 om 17:02
270 Antwoorden / Vragen

Abbonement opzeggen en een ander puzzleblad zoeken.
Zo gemakkelijk kan het leven zijn.

tenormin
door tenormin Apr 9, 2017 om 23:56
16828 Antwoorden / 108 Vragen

-10

Wi
door Wil_H Apr 10, 2017 om 02:43
270 Antwoorden / Vragen

Je bedoelde zeker +10.

marita5
door marita5 - Mar 15, 2017 om 17:10
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo MarjaTw ,

Hier staat ook de reden vermeld , waarom een minimum donatie van € 0,75 word gevraagd .

Wincoupon

Geef nu jouw Win! oplossingen online door. Jij bepaalt zelf aan welke prijspuzzels je mee doet.

DONEER AAN OPPEPPER4ALL

Net als op de geprinte WIN!Coupon, kun je ook online het goede doel steunen. Steun Oppepper4all al vanaf € 1,-.

WAAROM OPPEPPER4ALL?

Oppepper4all vervult ultieme wensen van chronisch en terminaal zieken in heel Nederland. Inmiddels hebben ze bijna 450 wensen vervuld en ze willen graag meer!

De 100 vrijwilligers van de stichting maken van een ultieme wens een prachtige wensdag. Zij zetten zich in heel Nederland belangeloos in voor patiënten. Zo kunnen die even alle sores vergeten en samen met vrienden en familie genieten van een zorgeloze dag. Dat geeft kracht voor de toekomst, mooie herinneringen en energie om dóór te gaan.

We hopen dat jullie voor alle chronisch en terminaal zieke mensen in Nederland de komende tijd extra postzegels willen plakken, zodat Oppepper4all daar prachtige dagen van kan organiseren. In elke Win! wordt verslag gedaan van zo’n dag.

Bedankt voor je steun!

Let op: om de oplossingen te kunnen insturen, vragen wij je eerst een donatie van minimaal €0,75 te doen aan Oppepper4All.

bron: denksport.nl

edrick3
door edrick3 - Mar 15, 2017 om 17:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Mag dit zomaar.
Ja, het betreft een donatie voor een goed doel.

tenormin
door tenormin - Mar 15, 2017 om 17:37
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Lijkt me niet meer dan logisch als de puzzeloplossing voor een goed doel is. Meestal, bij mijn puzzels dan, als ik wil meedingen naar een prijs kan dat of met extra postzegel(s) of een duurder nummer bellen. Ik bel liever, bus veel te ver weg. ;-)

ha
door halex - Mar 15, 2017 om 22:14
1374 Antwoorden / 4 Vragen

U hoeft natuurlijk helemaal niet te betalen. Want bij het abonnement zit geen verplichting om maandelijks de wincoupon in te vullen. U kunt geheel vrij en zelfstandig kiezen wat u zelf wilt doen.

frustie_
door frustie_ - Mar 18, 2017 om 19:53
4 Antwoorden / 1 Vragen

Of het mag weet ik niet, ik ben ook lid van de Win! En heb ook op Facebook aangegeven hoe ik erover denk. Organisatorisch is her vaak rommelig evenals fouten in het magazine. Het is jammer dat er voor deze makkelijke vorm wordt gekozen i.p.v. het inbouwen van een abonnee inlog omgeving waar je de coupon kan insturen het verplichten van een donatie omdat iemand per post het een postzegel kost. Zorg dat je als blad een antwoordnummer voor post dan is het probleem ook opgelost en stuk klantvriendelijker.

frustie_
door frustie_ - Mar 18, 2017 om 19:55
4 Antwoorden / 1 Vragen

Veel leden verlangen terug naar Bingo! Jammer dat Puzzel&Win van Sanders vind ik zelf geen waardig alternatief, er bestaan verder geen prijspuzzel magazines

Ma
door Marimelda - Mar 18, 2017 om 20:10
58 Antwoorden / 11 Vragen

Waarom steeds meer bedrijven het nodig vinden anderen weer te bewegen om geld over te maken voor goede doelen is mij een raadsel. Er zijn al zoveel goede doelen. Er komt geen einde aan.
Tegenwoordig kun je soms ook wat winnen als je aan een goed doel geeft aan de deur. Je krijgt dan weer een papiertje in je hand die je in kunt vullen al dan niet op je computer, dat is ook al zoiets wat je opgedrongen krijgt.. Maar er zijn al zoveel loterijen waar je wat winnen kan.

Ik vind dat we er eigenlijk te veel mee worden 'lastig gevallen'.

Niet aan beginnen. Het zou geen 'moeten' moeten zijn.

tijger1
door tijger1 Mar 19, 2017 om 19:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het is ook geen moeten.

Ma
door Marimelda Mar 21, 2017 om 03:38
58 Antwoorden / 11 Vragen

Toch wordt het je min of meer opgedrongen. Ongevraagde enveloppen in de deur van een goed doel die geld vraagt. En als je eenmaal een keer gegeven hebt komen een aantal goede doelen niet pas in het volgend jaar terug, maar tegenwoordig ook vaak meerdere keren per jaar. Dat het tegen gaat staan is dan er een logisch gevolg van.

(Het zelfde geldt in zekere zin ook over het door velen ervaren 'opdringerige' geloof: Over 'opdringen' gesproken: Vele malen is 'het geloof' een onderwerp van discussie, zeker in relatie tot bepaalde zaken die zeer gevoelig liggen. Het geloof aannemen is op zich  geen moeten, maar wel aan te raden dat men zich tot God keert of tot God terugkeert. Maar velen ervaren het toch als opdringerij. Men wil dan dat men achter de voordeur alleen hun geloof mogen beleven. Dan hebben ze er geen last van.

jo
door jorisw Mar 21, 2017 om 07:45
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Precies. Belachelijk. Fuck de chronisch zieken! En als ze dan ziek motten zijn, niet van mijn centen. Bedoel je zoiets????

Ma
door Marimelda Mar 22, 2017 om 00:24
58 Antwoorden / 11 Vragen

@Jorisw, aan wie stel je nu de vraag? Aan Tijger of aan mij Marimelda?

gerbera
door gerbera - Mar 18, 2017 om 22:31
7360 Antwoorden / 14 Vragen

Mag dit zomaar.
Natuurlijk mag dat, U heeft een abo op het blad.  Dat daar een prijspuzel in zit wil niet zeggen dat u die verplicht moet inzenden. Wilt u voor een prijs in aanmerking komen wordt u een kleine bijdrage gevraagd, en daar is niets op tegen.

costnix
door costnix - Mar 19, 2017 om 19:24
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het geven aan goede doelen bij een prijsvraag is minstens 50 jaar oud. De Teleklets had toen al kruiswoordraadsels, waarbij prijzen werden uitgeloofd en een extra postzegel van een gulden moest worden bijgeplakt voor het goede doel.
Ergo: Nihil sub sole novum.

an
door angele - Apr 9, 2017 om 23:58
2 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb deze vraag ook gesteld en ik krijg de meest idiote antwoorden, u hoeft toch niet uw oplossingen door te geven.  Ik denk niet dat deze lezers weten waar wij het over hebben, is ook een absurde wijziging, de omgedraaide wereld. Ik heb dan ook het voornemen om mijn abonnement op te zeggen. gaat mij om het principe:  het nieuwe vrijwillige verplicht doneren noem ik het.

ha
door halex Apr 10, 2017 om 00:26
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Als u alleen gewenste antwoorden wilt, moet u een praatgroep oprichten. Of in therapie gaan.

Gerry1969
door Gerry1969 Apr 10, 2017 om 00:32
3449 Antwoorden / 25 Vragen

U bent gewoon een verwend kind aan uw gedrag en antwoorden te zien.
Los het op, get a LIFE.

marita5
door marita5 Apr 10, 2017 om 00:42
11510 Antwoorden / 15 Vragen

mensen die bombarie maken over € 0,75 ct  om een goed doel te steunen , kunnen ze beter kwijt zijn dan rijk .

ne
door neodutchio Apr 10, 2017 om 07:27
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Mensen die € 0,75 mogen afgeven aan het goede doel en dan ook nog een prijs kunnen winnen. Ik snap het wel, liever krijgt u die prijs kado natuurlijk.

costnix
door costnix Apr 10, 2017 om 10:48
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het vragen om een bijdrage wordt al tientallen jaren gedaan!
Nihil sub sole novum!

fa
door familyman Apr 10, 2017 om 11:50
888 Antwoorden / 1 Vragen

Zomaar een gedachte: in vele landen zouden mensen met € 0,75 per dag eten en of drinken hebben vandaag. U maakt er herrie over ............. en mogelijk koopt u dure afslankpillen,.