Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Mar 14, 2019 om 19:14
Vrije tijd & tuin
Waarom geen elektrische formule 1?

Edit redactie - deze vraag zal worden gesloten. Gelieve consumentenvragen te stellen.

1633 15 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Mar 14, 2019 om 19:15
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Waarom wel?

tijger1
door tijger1 - Mar 14, 2019 om 19:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nog idioter.

ju
door juliomariner - Mar 14, 2019 om 19:16
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Er is toch al een formula E?

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Mar 14, 2019 om 22:57
1757 Antwoorden / 31 Vragen

Even gekeken : die formule E raceauto is niet snel genoeg.

Het ziet er ook langzaam uit....

marita5
door marita5 - Mar 14, 2019 om 19:17
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo geboren Amsterdammer ,

Lees hier eens , dit had u ook zelf kunnen vinden .

https://www.google.nl/search?client=opera&q=Waarom+geen+elektrische+formule+1&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Mar 14, 2019 om 19:20
1757 Antwoorden / 31 Vragen

Je bent weer snel Marita.

Het gaat dus weer om de poen.....

marita5
door marita5 Mar 14, 2019 om 19:22
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Daar hoef je niet snel voor te zijn , Google is uw beste vriend .

juffrouwKarla
door juffrouwKarla Mar 14, 2019 om 23:41
51 Antwoorden / Vragen

@MARITA5 als Google je beste vriend is waarom gebruik je het dan zelf niet ? Dan had je ook kunnen lezen dat er binnenkort elektrische vliegtuigen de lucht in gaan dus de vraag van @GA is zo gek nog niet. Hoor jij daar die Jesse Klaver over klagen met al die vervuiling op het circuit van Zandvoort ? Nee natuurlijk niet want dan krijgt ie Shell en BP op zijn dak. En zo zie je maar weer dat het hele klimaat regels een grote komedie is die jij betaald en de rest van Europa je uitlacht. Dus madam MARITA5 niet zo hypocriet de volgende keer AUB.

marita5
door marita5 Mar 14, 2019 om 23:49
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@juffrouw Karla , zoals altijd weer een onnozele opmerking . waarom ik bij deze Google niet gebruik is 1 ) omdat ik de vraag niet stel simpel .2) dit geen consumentenvraag is . 3) In het vervolg wat beter manieren gebruiken / en leren voordat u op mij reageert AUB

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 14, 2019 om 19:18
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Tegenvraag: waarom zijn de bananen krom?

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Mar 14, 2019 om 22:59
1757 Antwoorden / 31 Vragen

Erg flauw Heremiet,

Hou je niet van motorsport?

Th
door Thijs124 - Mar 14, 2019 om 19:22
289 Antwoorden / Vragen

Is een goed idee. Formula E naar Zandvoort. Komt toch geen hond kijken dus daar heeft niemand last van. Kan die Amsterdammer met de fiets er naar toe. Wij gaan met de F1naar Assen. Daar is geen weerstand tegen.
Heb je copyright voor die foto? Kan je heftig geld kosten, meer dan een toegangskaart voor de race.

Gr
door Grunn1 Mar 14, 2019 om 19:25
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Amsterdammer heeft een oude milleu vervuilende scooter

gerbera
door gerbera Mar 14, 2019 om 22:32
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Kan je heftig geld kosten,
Nee hoor hij krijgt zelfs geld toe voor de Esso reclame.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Mar 14, 2019 om 23:01
1757 Antwoorden / 31 Vragen

Hallo Thijs,

Misschien kan Schiphol ook verhuizen naar Twente.....

Jullie hebben genoeg ruimte daar.....

aurora1
door aurora1 - Mar 14, 2019 om 19:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zie de reactie van @heremietkreeft.
Heeft u nog steeds geen eigen weblog om dergelijke onzin te poneren? Vluchten allen steeds weg van het koffie apparaat als ze u aan zien komen?

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Mar 14, 2019 om 23:02
1757 Antwoorden / 31 Vragen

Erg flauw Aurora,

Vindt je schaatsen spannender?

Gr
door Grunn1 - Mar 14, 2019 om 19:25
1427 Antwoorden / 18 Vragen

1: Heb je tv?
2: wel eens gehoord van Formule E? En wat denk je dat die E betekend? Mischien electrisch?
3: Waarom rij jij nog op een oude milleu vervuilende benzine scooter door Amsterdam terwijl je ook een electrische kan nemen? Schoon, milleu vriendelijk en geen geluid, geen gevoel, geen ja wat is het eigenlijk?

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Mar 14, 2019 om 23:07
1757 Antwoorden / 31 Vragen

Hallo Epcot,

Weet je wat een nieuwe accu kost van een elektrische scooter?
Vanaf 1000 euro.....

Ik heb mijn bromscooter nieuw gekocht en BTW voor betaald,dus mag ik er mee rijden.

Ik had nog nooit gehoord van Formule E.
Even gegoogled : het eerste wat opvalt, is hoe traag ze rijden.....

Wel vind ik ze mooi van vorm.

Vreemd,dat er weinig aandacht voor is op de reguliere zenders....

tenormin
door tenormin - Mar 14, 2019 om 19:34
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@GA, zou maar zo spoedig mogelijk het advies opvolgen van @thijs124 en de foto weghalen, je hebt er nog even de tijd voor. Dat soort geintjes haal je iedere keer uit.... tot er iemand (een echte officail) dit ziet en dan ben je inderdaad de Sjaak.

gerbera
door gerbera - Mar 14, 2019 om 21:54
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Waarom geen elektrische formule 1

Omdat er te weinig stopcontacten zijn en ook de verlengsnoeren te kort zijn.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Mar 15, 2019 om 00:22
1757 Antwoorden / 31 Vragen

Ik ben inderdaad benieuwd hoeveel ronden ze kunnen rijden op een volle accu....

Th
door Thijs124 - Mar 14, 2019 om 22:00
289 Antwoorden / Vragen

Red Bull zet je voor het gerecht. Dan lach je niet meer. Max heeft ook geen compassie met Amsterdammers. Copyright is geen cavaliersdelict.

costnix
door costnix Mar 14, 2019 om 22:10
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Wat als @GA de foto zelf heeft gemaakt? Dan is er toch niets aan de hand.
De foto is alleen te zien op deze webstek

tenormin
door tenormin Mar 14, 2019 om 23:07
16823 Antwoorden / 108 Vragen

O.T. @costnix, die heeft G.A. niet zelf gemaakt, de foto dan. Maar goed, ik zal hem niet verloenen natuurlijk maar ook, hij gebruikt wel iedere keer foto's, profielen die echt niet mogen. De stouterd. ;-)) Mijn profiel heb ik ooit van een site "gratis" gehaald. Ben ook wel eens uitgescholden voor 'vuile moslim', maar schelden kost geen geld en wat G.A. doet kan geld kosten Ligt er maar aan wie dit leest en het doorgeeft.

costnix
door costnix - Mar 14, 2019 om 22:06
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom geen Formule Bromfiets?

me
door mein33 - Mar 14, 2019 om 22:51
5658 Antwoorden / 28 Vragen

De bovenleiding geeft problemen met het inhalen, de trolleybus is daar een goed voorbeeld van !  ;-))

Google op Formule E en u heeft het antwoord op uw vraag gevonden.
De voormalige F1 rijder Stoffel van Doorn is in die klasse gaan rijden.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Mar 15, 2019 om 00:34
1757 Antwoorden / 31 Vragen

Als je Wikipedia leest over formule E, lig je dubbel....: ze hebben een pauze nodig van 2 uur om de auto's op te laden......

costnix
door costnix Mar 15, 2019 om 08:05
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Je geeft zelf het antwoord.

ma
door maarten heest Mar 15, 2019 om 08:17
463 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, maar het juiste antwoord is dat ze onmiddellijk van de ene auto met lege accu in een andere auto met volle accu overspringen.

sjjoppy
door sjjoppy Mar 15, 2019 om 08:27
7179 Antwoorden / 3 Vragen

edit

Topantwoord

ma
door maarten heest - Mar 15, 2019 om 08:32
463 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi, er is helemaal geen weerstand tegen het circuit in Zandvoort. Maar als je kijkt naar de financiële- en de logistieke operaties bekijkt die er uitgevoerd moeten worden om daar een Formule 1 wedstrijd te houden dan grenst dat aan gekkenwerk. Maar goed, onze olijke vastgoedprins Bernhard junior, die overigens bakken met geld verdient aan de handel in vastgoed in het Amsterdamse, ziet het wel zitten. Tegen alle gezond verstand in een mega-project organiseren op een totaal verouderd en gebrekkig circuit dat ook qua locatie totaal ongeschikt is voor een dergelijk evenement.
Maar de pretprins bekijkt het door zij eigen prominente bril...

De Formule E is een veelbelovende nieuwe raceklasse. Het trekt zeer veel publiek en de races zijn zelfs spannender dan de Formule 1 omdat de auto's technisch vergelijkbaar zijn. Het gaat daar veel meer om de rijders-capaciteiten. Er wordt gereden op stratencircuits wat het allemaal nog wat spannender maakt. Zoiets op Zandvoort organiseren is net zo onverstandig als een Formule 1 organiseren.

En dan het TT Circuit in Assen..... Daar ligt een kant en klaar circuit. Modern en up to date. Ook qua logistiek een perfecte baan, goed bereikbaar via de weg en ook via de lucht.
Maar ja, het is Assen hè?
De afstand van het Wilde Westen naar het Noorden lijkt wel 100 x zo groot als de afstand van het Noorden naar het Wilde Westen ;)

Het is een kwestie van de zaak door de juiste bril  te bekijken. In Drenthe is een ludieke actie gestart om die brillen in groten getale te verspreiden.

gerbera
door gerbera Mar 15, 2019 om 08:43
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Maar ja, het is Assen hè?

Gaat de race in Zandvoort vervelen kun je lekker naar het strand. En dat hebben ze in Assen (nog) niet;-))

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Mar 15, 2019 om 11:15
1757 Antwoorden / 31 Vragen

Hallo Maarten,

Bedankt voor jouw prima en positief antwoord!

Het maakt mij persoonlijk niet uit waar in Nederland de formule 1 wordt gehouden, als het maar komt om onze nationale coureur Max in eigen land te zien racen.

Ik hoop,dat er meer aandacht komt voor de formule E.

ma
door maarten heest Mar 15, 2019 om 12:39
463 Antwoorden / 0 Vragen

Nou @GERBERA, vlak de Baggelhuizerplas niet uit. Tropische taferelen, goed bereikbaar, nooit files, relatief rustig. Toplocatie ;)

ma
door maarten heest Mar 15, 2019 om 12:40
463 Antwoorden / 0 Vragen

Ha @GEBOREN AMSTERDAMMER, geen dank! We zetten de wekker dit weekend voor de F1. Het seizoen gaat weer los :)