ak
door akino Apr 6, 2019 om 16:21
Vrije tijd & tuin

Waarom l;id worden van Vara, als je de nieuwsbrief van Kassa ontvangt

Heb zojuist mijn inlog geregeld en moet nu verplicht varalid worden anders kan ik zo lijkt geen panel lid worden van Kassa, om mee te doen en beantwoorden van de nieuwsbrief of reageren bij Vraag en beantwoorden.

1059 10 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 6, 2019 om 16:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat is niet juist. U hoeft geen lid te worden. Mag en kan wel, dus nog maar eens lezen.

En u hebt toch hier een vraag kunnen plaatsen zonder lid te worden?

marita5
door marita5 - Apr 6, 2019 om 16:28
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Akino ,

Bedoelt u rechtsbovenaan het hartje naast uw profiel ,  waar staat sluit u aan ? Dit staat er altijd kunt u negeren .
U bent tot niks verplicht , verplicht staat achter de deur .

edrick3
door edrick3 - Apr 6, 2019 om 16:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nee hoor, nergens voor nodig.

tenormin
door tenormin - Apr 6, 2019 om 16:35
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Hier nummer 4, denk dat we geen van allen lid zijn van de VARA, maar als forumlid kunt u altijd meedoen. Dus welkom bij het panel. Edit* Zie dat u al sinds 2006 op het forum zit, dus...

me
door mein33 - Apr 6, 2019 om 16:41
5658 Antwoorden / 28 Vragen

November 2006, als u dat 'zo juist' noemt ??

Lid worden mag wel, maar hoeft niet.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 6, 2019 om 17:20
7181 Antwoorden / 3 Vragen

U hoeft zelfs de nieuwsbrief niet te beantwoorden. ;-))

tenormin
door tenormin - Apr 6, 2019 om 17:47
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Heeft u, vóór u zich ingelogd heeft, wel wat vinkjes gezet? Zodat u de antwoorden kunt lezen?

Grunnen.
door Grunnen. - Apr 6, 2019 om 19:05
509 Antwoorden / Vragen

Je hebt 48 vragen beantwoord en 50 vragen gesteld.Wat slaat deze vraag op.

tenormin
door tenormin Apr 6, 2019 om 19:37
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Kennelijk "tang op varken".;-)

aurora1
door aurora1 - Apr 6, 2019 om 21:40
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Huh?
Bent u om een praatje verlegen?
U heeft al 50 vragen gesteld en 48 keer een reactie gegeven. En dat sinds 2006 toen u uw inlog geregeld heeft. En u bent nog steeds geen lid van de Vara. Dus....
U hoeft natuurlijk ook geen nieuwsbrieven te beantwoorden als dat al zou kunnen.

Redacteur
door Redacteur - Apr 8, 2019 om 10:01
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Wat u stelt is niet juist. Als u abonnee bent, kunt u uw gegevens koppelen aan uw account (vrijwillig). Waarschijnlijk heeft u die optie voorbij zien komen.

Om de nieuwsbrief te lezen heeft u alleen een mailadres nodig. Hetzelfde geldt voor meedoen op het forum, ook hiervoor volstaat een mailadres, waarmee u uw account bevestigt. Voor verdere vragen, mail kassa-online@bnnvara.nl.

De redactie