jo
door josnoordanus Feb 16, 2018 om 15:31
Vrije tijd & tuin

Waarom mogen we niet ruilen bij Intertoys?

Dit schreef ik vandaag aan de klantenservice van Intertoys:

Gisteren kocht mijn echtgenote voor een kleinzoon op diens suggestie FIFA-punten.

Mijn echtgenote weet (uiteraard) niet hoe dat allemaal werkt, maar ze ging naar de Intertoys-zaak (Amersfoort, filiaal in de wijk Vathorst, Cruquius 43-45) en bestelde daar voor € 15 FIFA-punten. Zonder verder iets te vragen gaf het meisje haar die punten in de vorm van een bon (Voor de duidelijkheid: met daarop de code QDH5-****-****) .

Toen onze kleinzoon die punten kreeg meldde hij teleurgesteld dat dat punten voor Playstation waren, terwijl het om een X-Box ging. Dat wist mijn vrouw natuurlijk niet, haar was ook in de winkel niets gevraagd, dus ze ging welgemoed terug naar het filiaal, waar haar in alle toonaarden werd meegedeeld dat er niet geruild kon worden.

Dat begrijpen wij dus helemaal niet. Als ik een batterij ergens koop vraagt de verkoper toch eerst aan mij voor welk merk die is? Er was mijn vrouw niets gevraagd, dus aan haar kon de fout absoluut niet liggen.

Los van het feit dat wij voor de tweede keer dat cadeautje moesten geven vinden wij het ten principale zeer onjuist dat een in een winkel gemaakte fout domweg niet gecorrigeerd kan worden, resp. dat de wil daarvoor niet aanwezig is.

Hoe kunt u ons verder helpen?

En dit antwoord kreeg ik terug:

Bedankt voor uw e-mail.

Hoewel wij het ten zeerste betreuren dat uw echtgenote een verkeerde keuze heeft gemaakt bij de aankoop van de punten, gaan wij er als winkel wel vanuit dat de klant zelf weet wat hij of zij nodig heeft. Tegoedkaarten nemen wij inderdaad niet terug omdat deze speciaal voor u worden geactiveerd.

Wij wensen u nog een prettige dag.

Mijn vraag: hoe is het nu toch mogelijk dat we op deze manier het bos worden ingestuurd? Als er blijkbaar verschillende FIFA-punten zijn voor verschillende apparaten dan moet zo'n verkoopster toch vragen voor welk product de aankoop bedoeld wordt? Of zijn wij nu gek geworden?

10237 20 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Feb 16, 2018 om 15:37
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Aan uw vrouw is niets gevraagd, dus aan haar kan de fout absoluut niet liggen? Wat een onzin.

En, als ik een batterij koop is mij nog nooit gevraagd voor welk merk deze is. Zou ook een absurd vreemde vraag zijn...

Het is fout van de winkel én van uw vrouw. Of van geen van beide, wat u wilt. Had uw vrouw overigens een antwoord gehad als de verkoopster had gevraagd voor Playstation of X-Box?

Uw laatste vraag beantwoord ik maar niet...

aurora1
door aurora1 - Feb 16, 2018 om 15:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen

De winkel heeft volkomen gelijk, dat staat ook in hun voorwaarden. U of uw vrouw hadden eerst maar eens e.e.a. uit moeten zoeken en ook Kleinzoon nog wat vragen kunnen stellen. U wist "uiteraard" kennelijk ook niet hoe e.e.a. werkt. Eigen schuld dus als je blindelings iets koopt waarvan je geen idee hebt waarvoor het is. U kunt Kleinzoon overigens ook erop aanspreken dat hij voortaan meer informatie geeft en juiste informatie. U had helemaal geen ander cadeau hoeven (moeten) kopen, dat was uw eigen keuze.
Stond er ook geen informatie op de kassabon/voucher?

BertAnaan
door BertAnaan Feb 17, 2018 om 14:47
1 Antwoorden / Vragen

aurorai, ik kan me voorstellen dat met deze redeneertrant u van het soort bent dat winkelen inderdaad een hel maakt en van het soort van mensen dat op de klantenservice zit omdat ze te dom zijn om iets anders te kunnen dan zure berichtjes typen die nergens op slaan. want daarom krijg je dit soort vragen van een meneer die een punt heeft. als ik uw baas was, zou ik u meteen vervangen door een robot. dat is wel zo gezellig en de klanten worden vast ook gelukkiger als u er niet bent.

aurora1
door aurora1 Feb 17, 2018 om 18:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En wat is uw antwoord op de vraag? Dat meneer een punt heeft terwijl hij dat niet heeft?
U zou van zijn leven nooit mijn baas kunnen zijn. Sterker nog, ik héb niet eens een baas. U kennelijk wel en zult zelf nooit eentje worden tenzij als ZZP-er?
Mensen hebben er niets aan als hier hoop gegeven wordt en gelijk gegeven wordt als daar geen enkele reden voor is. Dat wordt ook weleens "zachte heelmeesters...." genoemd. Wordt vaak ook gedaan om aardig te lijken (maar is men dan in feite niet).
Kijk eens of hier iets voor u bij zit: https://www.youtube.com/channel/UCMAElW0vofD1ZudLqfDKuzg
@bertpisang, bent in ieder geval een kei in het commentaar leveren op anderen, maar u laat het grandioos afweten met zelf vragen beantwoorden.

edrick3
door edrick3 - Feb 16, 2018 om 15:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

gaan wij er als winkel wel vanuit dat de klant zelf weet wat hij of zij nodig heeft.

Inderdaad. Dat vrouwlief dit niet wist is begrijpelijk, maar de winkel valt niets te verwijten.

wi
door willems123 - Feb 16, 2018 om 15:55
117 Antwoorden / 16 Vragen

Eigen schuld... Als u van KPN prepaid belt, en u koopt per ongeluk prepaid kaart van Vodafone en activeert, ontdekt u verkeert provider, natuurlijk neemt de winkel die kaart niet terug...

BertAnaan
door BertAnaan Feb 17, 2018 om 14:29
1 Antwoorden / Vragen

als je naar de winkel gaat en je vraagt om bel tegoed vraagt zelf de grootste idioot voor welke provider het is, dat zou hier ook moeten gebeuren. dat is dis niet gebeurt als ik het verhaal van Jos goed begrijp. dat is nalatigheid van de winkel. en verwijtbaar!

tijger1
door tijger1 - Feb 16, 2018 om 15:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dus geeft die bon maar aan iemand met een X box.

gerbera
door gerbera Feb 17, 2018 om 16:22
7348 Antwoorden / 14 Vragen

De kleinzoon heeft zelf een X Box

dat punten voor Playstation waren, terwijl het om een X-Box ging.

tijger1
door tijger1 Feb 17, 2018 om 16:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Helemaal gelijk. Dan maar aan iemand met een Playstation.;-))

mariodings
door mariodings - Feb 16, 2018 om 16:02
40 Antwoorden / 3 Vragen

Ik ben het met u eens. Als er verschillende codes zijn voor verschillende apparaten, dan had de verkoper zeker moeten vragen voor welk apparaat het bedoeld is. Daar had de winkel zeker zijn excuses moeten aanbieden en eigenlijk ook de koop moeten annuleren.

Het probleem met de codes is dat als ze de winkel uit zijn, dan kunnen ze gebruikt worden. Het is niet te achterhalen of ze nog geldig zijn.

Dat verhaal over die batterij gaat nergens over. Je had als analogie dan beter motorolie of zo kunnen gebruiken.

ju
door juliomariner - Feb 16, 2018 om 16:11
1311 Antwoorden / 2 Vragen

Ruilen is geen recht maar een gunst. Het artikel is goed (alleen niet geschikt voor uw console) Daarbij kan Intertoys inderdaad niet controleren of de al niet door u is geactiveerd. Ze hebben dus helemaal gelijk.
De foute denkwijze die veel mensen is dat ruilen een wettelijk recht is, dat is gewoon niet zo. Veel winkels zijn hierin coulant maar dat maakt het nog steeds geen recht

BertAnaan
door BertAnaan Feb 17, 2018 om 14:34
1 Antwoorden / Vragen

nee hoor op de bon staat ruilen binnen zoveel dagen of ruilen met bon. daarmee is de winkel een verplichting aan gegaan. dat deze codes niet kunnen worden geruild zou zomaar eens niet kunnen zijn vermeld. en daarmee staat de koper in haar recht!

er
door ernie eduard - Feb 16, 2018 om 16:51
21 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk, zou er personeel lopen die meer verstand heeft dan een koe, dan zou je dit niet geburen.

Maar ja, winkels willen tegenwoordig voor een kwartje op de eerste rij zitten en kiezen liever voor kwantiteit dan kwaliteit.

Zeker nu er weer volop werk is lopen de slechte bedrijven leeg, die betalen slecht en zijn vaak onredelijk en onbeschoft tegen hun personeel .

Nou werk een NUL uren contract ook niet echt mee.

Maar je moet als consument natuurlijk wel zelf je huiswerk gemaakt hebben voor je tot koop overgaat, want ruilen is een gunst en geen verplichting van de winkelier, want de koop is nou eenmaal gesloten tenzij je anders ben overeen gekomen.

Ik zou als ik u was maar het verlies pakken en je kaart aanbieden op marktplaats tegen een kleine vergoeding zo maak je tenminste een ander kind weer gelukkig.

tijger1
door tijger1 Feb 16, 2018 om 17:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Fijn, nu nog even het personeel beledigen.

ju
door juliomariner Feb 16, 2018 om 21:33
1311 Antwoorden / 2 Vragen

Inderdaad wat een laagdunkende reactie. Slaat kant nog wal

Gerry1969
door Gerry1969 Feb 17, 2018 om 00:54
3449 Antwoorden / 25 Vragen

En hoe zou het nu komen dat er laagopgeleid en slechbetaald personeel staat. Precies omdat we steeds meer online kopen en alles voor de laagste prijs willen hebben. Service kost net als goed getraind personeel gewoon meer geld.

ho
door holy53 Feb 17, 2018 om 11:04
68 Antwoorden / 1 Vragen

"Kijk, zou er personeel lopen die meer verstand heeft dan een koe, dan zou je dit niet geburen. "

Gelukkig zijn er nog mensen die het verstand van een kip hebben. Of beledig ik nu de kip.

tijger1
door tijger1 Feb 17, 2018 om 16:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@ernie “Of als een kip zonder kop” reageren op een forum.

jo
door josnoordanus - Feb 16, 2018 om 16:56
17 Antwoorden / 5 Vragen

Sorry, maar soms zitten er van die rare venijnige antwoorden in, alsof we de grootste fouten maken of redeneringen voorstaan die er zijn.
Even wat reacties: dat voorbeeld van die batterij is inderdaad stom, ik bedoelde meer een batterij voor een - pak weg - Canon-filmapparaat en ze geven zonder te vragen een heel ander merk mee. Maar het blijft een slecht voorbeeld, excuses.
En als mejuffrouw de Intertoys-verkoopster had gevraagd om welk apparaat het ging, een X-Box of een Playstation, dan had mijn vrouw natuurlijk gelijk gezegd dat ze dat dan eerst even ging vragen. En natuurlijk is het mijn eigen keus om opnieuw zo'n cadeautje te geven. Niet zo guur reageren, Aurora1!
Het gaat mij met deze vraag  - hoe stom in sommige ogen - ook om vriendelijkheid en attentheid etc. van personeel, en een beetje behulpzaamheid. Nu probeer ik bij Intertoys ook een beetje een klantvriendelijker gezicht te bevorderen, maar zowel telefonisch als schriftelijk blijven ze gewoon keihard. Al bieden ze hun excuses alleen maar even aan, dan ben ik al dik tevreden geweest. Maar er zijn veel franchisehouders van deze zaak, waarop hoofdkantoren nauwelijks vat hebben, hoor ik ook.
En ik weet tenslotte dat ruilen vooral in deze zaak geen recht is. Ik blijf oplossingen in een milde vriendelijke en voor iedereen tevredenstellende vorm verrweg prefereren in plaats van het recht coute que coute trachten binnen te halen!

diumenge
door diumenge Feb 16, 2018 om 17:19
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dan zou u ook eens naar uw eigen toon moeten kijken, met name de stelling dat het absoluut niet aan uw vrouw ligt en daardoor dus even alle schuld richting Intertoys schuift.

tijger1
door tijger1 Feb 16, 2018 om 17:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat bedrijf hoeft helemaal geen excuses aan te bieden. U zou eens in ogenschouw moeten nemen wat uw vrouw heeft gekocht. Het gaat niet om een doosje Lego, wat eigenlijk Duplo had moeten zijn, maar het gaat om een code en die zou dus al gebruikt kunnen zijn.

U probeert dus uw niet-bestaande recht coûte que coûte binnen te halen.

Grunnen.
door Grunnen. Feb 16, 2018 om 22:30
509 Antwoorden / Vragen

Je kraamt een hoop gezwam en onzin uit .Het is heel simpel Koop = Koop . Het personeel de bijna schuld van een verkeerde aankoop is de omgekeerde wereld en is een wellis nietis verhaal.Een verkochte voucher is principe een waardeloos vodje papier voor een winkelier

aurora1
door aurora1 Feb 17, 2018 om 01:46
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat een toon heeft u over personeel en over uw vrouw. Buitengewoon respectloos, en wat een sukkelgedrag. Voortaan moet u maar de boodschappen doen als u het allemaal zo goed weet. Vreselijk die mensen die altijd op een forum een ander als dom doen voorkomen en zichzelf als iemand die alle wijsheid in pacht heeft. "Mijn vrouw, mijn vriendin.... etc." Een beetje fatsoenlijk of ridderlijk zou zijn om zichzelf de schuld te geven in plaats van de echtgenote of partner die dan zo dom zou zijn. Anders dan anderen vind ik helemaal niet "te begrijpen" dat u of uw vrouw niets weet van die punten. Dat is gewoon domheid en gemakzucht om niet iets uit te zoeken en vragen te stellen, vooral als je achteraf zoveel praatjes hebt. Kleinzoon: waarvoor zijn die punten, wat moet je ermee, waarvoor dienen die, wat kosten ze, wie heeft ze ook? Enz., enz. Heel simpel zou je denken, maar kennelijk komt dat niet in u op en geeft u - wel zo gemakkelijk - anderen de schuld.

boppe1943
door boppe1943 - Feb 16, 2018 om 17:13
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Heel begrijpelijk dat uw echtgenote het fijne niet wist van die FIFA-punten. Maar de verkoopster kon ook niet weten dat uw echtgenote iets kocht waarvan zij niet wist wat het was. Het zou het beste zijn geweest wanneer uw vrouw tegen de verkoopster had gezegd dat ze geen idee had wat dat precies voor punten zijn met de vraag of ze de aankoop kon ruilen of tegen terugbetaling kon retourneren als ze een verkeerde keuze had gemaakt. Maar het is waar wat u zegt: vriendelijkheid is hier en daar ver te zoeken, hoewel ik de toon van het antwoord van Intertoys wel correct vind.

aurora1
door aurora1 Feb 17, 2018 om 01:50
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik vind daar niets begrijpelijks aan, alsof vrouwen domoren zijn, zoals TS het ook probeert te brengen. Meneer wijsneus TS had kleinzoon vragen kunnen stellen of dat oma dat had kunnen doen over FIFA-punten, waar die voor zijn, wat je ermee kunt of moet doen enz., enz. Ook had meneer TS met al zijn "wijsheid" achteraf zelf vragen kunnen stellen over die FIFA-punten en zelf er achteraan kunnen gaan.
Met een dergelijke toon vermoed ik dat Intertoys uiteindelijk ook geen geduld meer had.

ne
door neodutchio - Feb 16, 2018 om 17:19
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Als u brandstof nodig heeft, moet de pompbediende dan eerst controleren of u wel de juiste slang pakt? Als u appels wilt kopen moet de groentemannen met u meelopen om te zien dat u geen peren pakt? En als u niet weet of u euro 95 of met een toevoeging moet hebben, of als u het verschil niet weet tussen de verschillende appels, dan vraagt u dat na.

Overigens mis ik wel wat in uw verhaal. U vraagt voor 15 euro aan FIFA en krijgt het voor een PlayStation. Het klinkt apart dat een verkoper u ongevraagd dit geeft. Zeker vanwege de hoeveelheid verschillende kadobonnen wordt er altijd gevraagd voor welk apparaat het is. Heeft uw partner niet zelf toevallig het verkeerde apparaat doorgegeven? Als ik bij de Primera bv vraag om een kadobon krijg ik ook geen willekeurige uit het rek met wel 100 verschillende bonnen.

Grunnen.
door Grunnen. Feb 16, 2018 om 22:34
509 Antwoorden / Vragen

+10 Je slaat de spijker op zijn kop.

lo
door lovewinnie Feb 17, 2018 om 12:27
1202 Antwoorden / 1 Vragen

Het werktnet als kado bonnen. In het rek liggen de kaartjes ( netwerk, FIFA punten etc) . Je pakt wat nodig is, loopt naar de kassa en deze draait dan een bon uit wat in het flapje wordt gestopt wat de koper zelf uit de winkel heeft meegenomen. De winkel gaat er dan vanuit dat de koper weet wat hij koopt.

BertAnaan
door BertAnaan Feb 17, 2018 om 14:26
1 Antwoorden / Vragen

als deze dame iets uit het rek had moeten zoeken, had ze ontdekt dat er twee soorten waren en dan had het probleem zich niet voor gedaan. dit is totaal iets anders, de kassajuf heeft hier de fout gemaakt.

als je bij de groenteboer komt en je vraagt om appels, vraagt ie ook wil je zoete of zure. is het om taart mee te maken of om op te eten of moeten ze vooral hard zijn zodat ze lawaai maken als je ze ergens tegenaan gooit?

en als je bij de benzinepomp zegt ‘gooi maar vol’ dan sta je ook raar te kijken als ze zonder iets te vragen diesel in je benzinetank gooien.

ne
door neodutchio Feb 17, 2018 om 16:47
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Bij de groenteboer moet ik zelf mijn groente en fruit pakken. Bij de benzinepomp mag je nog blij zijn met een bemande pomp, laat staan met service dat ze je tank volgooien. Net zo goed dat servicewinkels niet meer bestaan en zeker bij Intertoy's niet. Zojuist nog gekeken daar, alle kaarten liggen voor de toonbank. Je pakt je kaartje en zegt tegen de cassiere het bedrag. Bert, bent u toevallig op dit forum uitgekomen? Het is wel heel vreemd te noemen dat u zich speciaal aangemeld heeft om zich te mengen in het topic hier. Of heeft u iets met de TS te maken???

jo
door jorisw - Feb 17, 2018 om 10:40
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn echtgenote weet (uiteraard) niet hoe dat allemaal werkt,

Zo lekker huwelijk is dat. Als ik jouw vrouw was zou ik vandaag mijn koffers pakken als je zo over haar praat....

Cookies
door Cookies Feb 17, 2018 om 12:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als ik zijn vrouw was, zou ik ZIJN koffers inpakken.;-))

tijger1
door tijger1 Feb 17, 2018 om 12:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zijn koffers pakken? Dacht het niet, uit het raam met zijn zooitje.:-))

Cookies
door Cookies Feb 17, 2018 om 12:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, tijger1, je hoort rekening te houden met de buren, dus zoiets doe ik niet.

panter22
door panter22 - Feb 17, 2018 om 11:09
6599 Antwoorden / Vragen

Ik neem aan dat je eerlijk het verhaal vertelt en je vrouw niet wist dat er verschillende fifa bonnen waren.
Even omruilen, zou geen probleem moeten zijn.
Maar niet iedereen is zo eerlijk. Als je de bonnen zou kunnen ruilen, dan wordt er misbruik van gemaakt. Dus gebeurt dat niet meer.
Ik heb het enkele jaren geleden zelf meegemaakt met prepaid voor de mobiel. Iemand had een oplaadbon bij een verkeerde provider gekocht. Mocht deze bij AH ruilen. Ik was toevallig de volgende die een oplaadbon nodig had en kreeg deze. Mooi dat de oplaadbon wel gebruikt was. Moest ik nog eens bewijzen dat die bon niet meer geldig was. Dat kan gewoon niet meer.
Maar wat er precies gebeurd is in de winkel, daar kom je niet achter. En gezien je reactie op deze vergissing kan je vrouw maar beter volhouden dat de schuld bij de verkoopster ligt. Een vergissing is menselijk. Maak een ander gelukkig met die bon. Je kleinzoon heeft vast nog wel een vriendje of klasgenootje met een playstation.

Ja
door Jankie - Feb 17, 2018 om 15:52
1 Antwoorden / Vragen

De vraag is helemaal of uw vrouw zelf een kaartje uit een schap heeft gepakt of alleen om €15 aan punten heeft gevraagd bij de verkoopster.

Als zij zelf een kaartje uit een schap heeft moeten pakken en met haar (waarschijnlijk) schaarse kennis van game consoles een willekeurig kaartje met FIFA-punten heeft gepakt, dan ligt de schuld volledig bij haar.

Als zij daarentegen naar de kassa is gelopen en daar de verkoopster om €15 aan FIFA-punten heeft gevraagd, dan zou de verkoopster moeten hebben geweten dat er meerdere soorten zijn. Die verschillende soorten zijn niet onderling uitwisselbaar, dus zijn het verschillende producten. Zij had in dat geval moeten vragen om welke van de producten het ging.

Als de tweede situatie het geval is, dan zouden excuses inderdaad gepast zijn.

gerbera
door gerbera - Feb 17, 2018 om 16:07
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Als blijkt dit die punten voor verschillende spelcomputers is had de verkoopster op zijn minst kunnen vragen om welke het gaat. Maar troost u de kennis van sommige verkoopsters bij intertoys is net zo als die van uw echtegenote op dat gebied, alleen is het de verkoopster wel kwalijk te nemen.
Tegoedkaarten nemen wij inderdaad niet terug omdat deze speciaal voor u worden geactiveerd

Dat ze niet geruild kunnen worden zal wel iets met het activeren te maken hebben want volgens mij worden ze door de gebruiker geactiveerd. Maar dat is dan blijkbaar niet te controleren. Zou ze er in de winkel wel op wijzen dat ze het personeel wat meer kennis bijbrengen over datgene wat in hun winkel verkocht wordt, want als die al niet weten dat er 2 soorten zijn. Voor de X box zijn het cadeaukaarten voor playstation worden bonnen afgegeven.

ge
door gewicht - Feb 17, 2018 om 19:13
170 Antwoorden / 1 Vragen

Toch wel geinig, al die antwoorden en reacties daarop.

gerbera
door gerbera Feb 18, 2018 om 15:42
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Noem het maar geinig, er zijn reactie's bij waarvan ik denk, moet dat nu zo.

ge
door gewicht Feb 28, 2018 om 17:00
170 Antwoorden / 1 Vragen

Daar moet ik je gelijk in geven.

jo
door josnoordanus - Feb 17, 2018 om 22:07
17 Antwoorden / 5 Vragen

Wel, na al deze antwoorden en commentaren vind ik het wel genoeg voor vandaag.
Hartelijk dank aan de positivo's, die ook veel meer begrip toonden voor de merkwaardige situatie waarin wij ons verzeild geraakt zagen, met een product dat wij in het geheel nog niet kenden.
En voor degenen die vonden dat wij gek geworden waren, of die vonden dat wij als ouderen alles en alles van fifa-punten hadden moeten weten, of die vonden dat mijn vrouw mij beter kon verlaten ... morgen is er gelukkig weer een dag.
En voor iedereen: prettig laatste deel van het weekend!

Jos Noordanus

aurora1
door aurora1 Feb 18, 2018 om 00:22
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ouderen zijn toch de nieuwe jongeren?

diumenge
door diumenge Feb 18, 2018 om 11:11
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@Aurora1, behalve als het niet uitkomt...

panter22
door panter22 - Feb 18, 2018 om 11:02
6599 Antwoorden / Vragen

Merkwaardige situatie waar in jullie verzeild zijn geraakt?
De normale regel is koop=koop. Het is aan de winkel dat je het artikel mag ruilen of terugbrengen.
Fifa bonnen neemt de winkel niet terug. Dan houdt het op.

brainless
door brainless - Feb 18, 2018 om 14:55
324 Antwoorden / 0 Vragen

Bij Intertoys kun je alleen FIFA points kopen voor de playstation.
Dus dat de verkoopster deze meegaf (en niet vroeg of ze voor de X-Box waren) is geen rare gang van zaken.

diumenge
door diumenge Feb 18, 2018 om 16:26
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Als dat het geval is, dan werpt het wel een héél ander licht op de zaken. Maarja, denk niet dat we nu nog wat van TS horen.