sa
door sabine36 Feb 28, 2011 om 09:55
Vrije tijd & tuin

Wat kan ik hieraan doen?

Een paar maanden geleden heb ik, via een site waar je een vakantie kon winnen, een abonnement afgesloten voor een mozaiek hobby. Het was niet eens dat daar nu echt mijn interesse ligt maar goed je moest iets aankruisen.

Het eerste pakket werd bezorgd en de kosten waren 2,95. Een erg oninterresante box met steentjes en boekjes uit de prehistorie, totaal niet van deze tijd. Ik kreeg bij die box een nota van 11 termijnen van 14,95. Ik heb verzuimd om te annuleren en kort daarna kwam er weer een box. Ditmaal 2 dunne boekjes van papier met uitleg, een klapper, een paar steentjes in een zakje en twee pincetten met lijm. Op de nota stonden 11 termijnen van 14,95 maar daarna heb ik nooit meer een pakket ontvangen. Ik belde ze kort geleden op en vroeg waar dan al die andere pakketten bleven a razon 14,95. Haar antwoord was dat voor een box je 154,95 betaald, SORRY???

Ik heb haar gezegd dat de echte waarde van de box niet meer dan 10 euro is en daar zit ook mijn boosheid,ik voel me echt zwaar opgelicht. Dit kan echt niet! Waar kan ik nu naartoe om hier in ieder geval een melding van te maken en welke stappen adviseert u mij hierin. Ik wil het hier absoluut niet bij laten zitten!

Met vriendelijk groet,
Sabine

390 2 Rapporteer

je
door jeanette026 - Feb 28, 2011 om 10:06
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ha Sandra

Gisteren was er op het nieuws dat er een telefoonlijn komt of al is voor mensen die opgelicht zijn. Ik weet zo niet waar je moet zoeken maar zou er zeker achter aan gaan.
Succes

tdehond
door tdehond - Feb 28, 2011 om 10:08
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Helaas heeft u verzuimd om het abonnement te annuleren.

U kunt in de algemene voorwaarden kijken hoe u bezwaar kunt maken tegen het feit dat de waarde van hetgeen u toegestuurd wordt uw inziens niet beantwoord wordt aan wat u zou verwachten voor een dergelijke prijs. Vraag om kosteloze vervroegde beëindiging van de toezendingen. Vraag om schriftelijk bevestiging einde toezendingen zonder verdere betalingsverplichting.

Stuur deze brief schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging aan het bedrijf wat deze hobby organiseert. Bewaar minimaal ontvangstbevestiging en schriftelijke bevestiging einde overeenkomst minimaal 5 jaar.

Mocht men niet aan uw verzoek tegemoet komen ( dat is mijn verwachting) dan kunt u in de a.v. kijken hoe de geschillenregeling is of u bij uw verlies neerleggen.