sneeuwwitje7
door sneeuwwitje7 Jul 24, 2014 om 22:12
Vrije tijd & tuin

Welke datingsites zijn goed?

Hallo mensen! Ik durf het weer aan! Vijf jaar na mijn scheiding sta ik weer open voor de liefde. Het is echter moeilijk op mijn leeftijd (61) om een partner te vinden. Daarom wil ik graag gaan internetdaten. Welke datingsites raden jullie aan? En welke raden jullie af?

Alvast bedankt! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Sneeuwwitje7

28770 43 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Jul 24, 2014 om 22:23
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Lexa zijn veel klachten over. Vooral er vanaf komen schijnt uitermate ingewikkeld te zijn.

Verder heb je allerlei speciale datingsites. Wilt u ervoor betalen (en hoeveel), of niet. Wilt er een voor senioren, voor hoger opgeleiden of maakt u dat niet uit. Je hebt ze in allerlei soorten en maten.

van leyden
door van leyden - Jul 24, 2014 om 22:34
1289 Antwoorden / 17 Vragen

E-darling schijnt ook een drama te zijn. Eigenlijk alle betaalde datingsites.
De beste is volgens mij gratis, daar word je het minst belazerd.

Sterkte.
Zal je nodig hebben.
Persoonlijk zou ik er nooit aan beginnen, het lijkt me gruwelijk om je door een triljard nepprofielen heen te moeten worstelen.

van leyden
door van leyden - Jul 24, 2014 om 22:50
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Iedereen is hoogopgeleid, al staan er een miljard debielen ingeschreven, de datingsite zal altijd adverteren dat er alleen hoogopgeleiden zijn.
Elke classificatie is sowieso zinloos, het barst van de louche datingsites, dat maakt de spoeling dun, ze kunnen amper een match maken met de juiste mensen, Komt ook omdat het overgrote deel een man is.
De meeste datingsites weten dat, je persoonsgegevens interesseren ze dan ook niks, ze doen maar wat.
Daarom barst het ook van de nepprofielen en andere vage buitenlandse types.
Is om je eeuwig aan het lijntje te houden, zo blijf je langer betalend lid,. daar gaat het om.

Lees ook eens de recensies op internet. om te janken.
Om te janken, wil niet persoonlijk worden, maar in mijn opinie ben je niet goed wijs als je op een betaalsite iets gaat zoeken.
Gratis is natuurlijk prima, ben je het zat dan ga je weg .

aurora1
door aurora1 - Jul 24, 2014 om 23:04
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees eens klik hier door.
Om mensen te ontmoeten kun je volgens mij veel beter lid van één of andere club worden, van bowlen tot tennissen, kaart- of bridgeclub, naar een leuk café om de hoek gaan, af en toe een hapje eten bij de Hema, La Place etc., en als u fan van een band of zanger(es) bent naar fanclubdagen/feesten gaan. Om maar wat mogelijkheden te noemen.
Ik vermoed dat hoe harder u zoekt des te moeilijker het is.

zoekster
door zoekster - Jul 24, 2014 om 23:22
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=aurora1 schreef op donderdag 24 jul 2014, 23:04] af en toe een hapje eten bij de Hema

Is een hapje eten bij de Hema nu ook al een ontmoetingsplek?
Je bent ook nergens meer veilig!

aurora1
door aurora1 - Jul 24, 2014 om 23:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dat vind ik ook en zoekenden zijn al op grote afstand te herkennen....

mahadma
door mahadma - Jul 24, 2014 om 23:35
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Alle datingsite's zij maar op één ding uit. Ze zijn zogenaamd gratis, maar je krijgt vaak inschrijfkosten of 3 dagen gratis, maar uiteindelijk willen ze maar één ding: je geld. Want wil je de reacties (al of niet eerlijk) lezen moet je "member" worden en dat kost meer als je denkt.

Als je een hobby hebt, probeer eens te kijken of er clubs zijn en sluit je daar bij aan (t'is maar een idee), ga vrijwilligerswerk doen als je dat kunt. Best kans dat je dan een vriend(in) of goeie kennis kan opdoen.

gr
door gravin4 - Jul 25, 2014 om 11:38
52 Antwoorden / 19 Vragen

Ik, vrouw van 61, ben al jaren actief op datingsites. Relatieplanet is de beste tot nu toe! Lexa één van de slechtste. Knuzz is gratis en prima.
Maar bij alle datingsites geldt: je kunt er vervelende kerels treffen en je moet goed op de kosten en mogelijkheden letten.
Maak je profiel heel duidelijk: wat wil je wel en niet en selecteer daar op. Vraag een goede vriendin o.i.d. een profiel ook te beoordelen als je twijfels hebt.
Als je nog vragen hebt wil ik ze best beantwoorden. Laat maar weten.
Succes, gewoon doen!

pi
door pietro1948 - Jul 25, 2014 om 12:03
18 Antwoorden / 1 Vragen

Kijk eens vij 'click4friends'. Het is geen datingsite, maar meer een vereniging voor alleenstaande mensen (van allerlei leeftijden). Ze organiseren veel verschillende 'evenementen' waar leden van de vereniging uit kunnen kiezen om eraan deel te nemen. Op die manier ontmoet je gelujkgestemde mensen. Het is geen koppelclub, maar uit de contacten kan natuurlijk wat groeien. Zodra je weer een relatie hebt wordt je lidmaatschap beeindigd. Je kunt ze vinden op internet. Probeer Google maar eens.

marann
door marann - Jul 25, 2014 om 12:08
38 Antwoorden / 15 Vragen

Misschien is Badoo een optie. Het is gratis en ik heb er mijn vriend ontmoet. Veel succes!

po
door poels.jan - Jul 25, 2014 om 12:14
7 Antwoorden / 0 Vragen

Een ding moet duidelijk als je gebruik gaat maken van datingsites, vaak geven de "zoekenden"
informatie die niet helemaal correct is, foto{'s) welk op de site staat blijkt bij een eventuele ontmoeting af te wijken ( meestal jongere foto).Tevens is het aan te raden niet alles op je site te zetten, maar op een bepaald ogenblik over te gaan op E-mailen. Ook moet je bij een eerste ontmoeting een "klik" hebben, anders werkt het niet. Er zitten op de dating sites vervelende mensen, die o.a. op je geld uit zijn( nooit, ook al is het verhaal nog zo "treurig" geld lenen/voorschieten).
Zelf heb ik gedatet bij Relatieplanet, in 2017, de relatie en de klik is er nog steeds, o.a. omdat we in het begin duidelijke afspraken hebben gemaakt en deze vaak als geheugensteuntje gebruiken.

Ben bereid, indien nodig e gevraagd, meer informatie te verstrekken.

ha
door harry07 - Jul 25, 2014 om 12:17
5 Antwoorden / 0 Vragen

Heb even voor u gezocht. HIER zijn ook veel ervaringen met datingsites te vinden.

macwouter
door macwouter - Jul 25, 2014 om 12:24
825 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=zoekster schreef op donderdag 24 jul 2014, 23:22][quote=aurora1 schreef op donderdag 24 jul 2014, 23:04] af en toe een hapje eten bij de Hema

Is een hapje eten bij de Hema nu ook al een ontmoetingsplek?
Je bent ook nergens meer veilig!.

Heerlijk deze reactie ik moest er enorm om lachen. Doet mij herinneren aan de stationsrestauratie in Tilburg in de jaren 70. Zelfs ik was soms niet veilig met al die ogen van die naar sex hunkerende en kwijlende oude mannekes. Als je er op uit was voor een wip kreeg je nog hulp van het bedienend personeel. Als je via een dating site op zoek gaat naar een vriendin moet je heel erg allert zijn want niet jij bent interessant maar je portemonnee .

ag
door agnesvaneeden - Jul 25, 2014 om 12:29
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan je 50+match aanbevelen. Overzichtelijk, duidelijk en niet duur. Volledig lidmaatschap+/- 40 euro per 3 maanden. IK heb er goede ervaringen mee.

ge
door gerritkam - Jul 25, 2014 om 12:41
4 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Beste,

Wat veel leuker is en dan ontmoet je echte!! mensen, is een single vakantie reis boeken, je hebt er verschillende, maar kijkeens bij kras.

Dating site's is de meeste inderdaad maar 1 die een partner vind, dat is de dating site zelf, meestal gaat het om geld.

Veel susses.

mu
door muscari - Jul 25, 2014 om 12:42
1 Antwoorden / 2 Vragen

Dag Sneeuwitje.
Vanaf mijn 62 ste tot mijn 67ste ben ik met tussenpozen op verschillende daitingsites actief geweest.
voor mij kwam E matching er het beste uit daarna Relatieplanet.
Als je met iemand contact hebt ga dan eerst bellen, zorg dat ze je telf nr. niet kunnen traceren .
Na een telefoontje weet je al als het echt niks is , zeg of schrijf dat meteen, je kunt soms gezeur krijgen van waarom niet, reageer daar niet op.
Als je denkt dat het klikt maak dan een afspraak voor een kopje koffie , met eventueel een wandelingetje op een openbare plek.
Laat nooit iemand voor de eerste keer bij je thuis komen. Wapen je voor teleurstellingen .
Ik ben ook bij verschillende alleenstaande clubs geweest en reizen gemaakt, is ook leuk , alle twee doen !
Ik wens je veel succes, hou vol eens komt het goed.

felisch
door felisch - Jul 25, 2014 om 12:54
8 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo,
ook ik was op zoek (toen 66)...
en inderdaad je moet sterk in je schoenen staan en kunnen selecteren....
De ene naar de andere teleurstelling moet je kunnen verwerken.
Relatieplanet is het uiteindelijk geworden...daar waren mannen uit de Regio
wij zijn nu 3 jaar samen gelukkig...
Scout 24, daar was ik niet zo blij mee...ondanks dat ze toch wel veel moeite doen om het "Kaf van het Korn te scheiden" het is meer internationaal.
Maar zodra de kandidaten over geld begonnen was ik weg.
Je maakt rare dingen mee....en ik stond al op het punt om te stoppen...

Seniorweb is ook een optie. Zij hebben een groep "Maatje zoekt Maatje" het is mailen, en ook hobby's delen en uitstappjes worden van de Leden georganiseerd...Het is een gezellige groep en daar heb ik mijn man leren kennen in 2000. Zijn vrouw was overleden en je mag er alleen meedoen als je singel bent. 9 jaar samen was ons gegund toen hij overleed.

ol
door olivier48 - Jul 25, 2014 om 12:59
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ruim 2 jaar geleden heb ik mijn huidige vrouw leren kennen via Relatieplanet.nl. Het kan dus wel, alhoewel ik denk dat mannen iets minder klippen te omzeilen hebben dan vrouwen, maar met een dosis gezond verstand en wat mensenkennis (die wij als 60 plussers toch verondersteld worden te bezitten) is bovengenoemde datingsite aanbevelenswaardig.

am
door amber1 - Jul 25, 2014 om 13:10
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan u ten sterkste aanraden ,E.match
Ik heb na diverse relatie sites zonder succes. , bij E. Match mijn huidige echtgenoot leren kennen
.6 jaar geleden. ....ik was toen. 61 jaar .
Ik raad u ook aan om eerst uitvoerig E.mail contact. (schrijven over en weer ) te onderhouden ) zo leert u iemand eerst
Wat beter kennen en lees vooral goed ook tussen de regels ....
Veel succes
Amber

do
door douwe-rg - Jul 25, 2014 om 13:12
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou beginnen met een site, waar je diverse mogelijkheden hebt. Neem bv www.50plusser.nl Een site met een forum, cursussen, gewoon teveel om op te noemen. Bij deze site is ook een dating site.Maar vis het onderdeel forum en prikbord, kun je al veel mensen leren kennen.

tenormin
door tenormin - Jul 25, 2014 om 13:31
16823 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=poels.jan schreef op vrijdag 25 jul 2014, 12:14]
Zelf heb ik gedatet bij Relatie planet, in 2017, de relatie en de klik is er nog steeds.

Vooruitziende blik? Zou zelf voor 55+ single vakanties boeken; niet dat je gelijk weet wie je werkelijk voor je hebt, maar toch...Op internet krijg je toch veel foto's te zien van "hoe ze waren" of zelfs foto shoppen is geen onbekend fenomeen. Dat heb je op vakanties, of clubs waar je je bij aansluit niet. Ziet gelijk welk vlees je in de kuip hebt. Succes en zeker: good luck!

to
door tomkommer - Jul 25, 2014 om 13:41
14 Antwoorden / 5 Vragen

Leuk topic! Ik lees graag even met je mee voor toffe datingtips, misschien heb ik er zelf ook wat aan in mijn eigen zoektocht. Succes in ieder geval! ;)

wa
door warmenhj - Jul 25, 2014 om 13:52
1 Antwoorden / 0 Vragen

Veel reacties hebben niet zelf ervaring. E matching is een redelijke goede site. Als je wat wilt kost dat geld. Zelfs buro's voor persoonlijke bemiddeling vragen veel meer zonder garanties.
Een helder profiel dwz je eigen beschrijving en wat je zoekt is belangrijk. Doe er een foto bij en reacties zonder foto 's niet op ingaan vermeldt dat duidelijk. Let op je eigen zoekcriteria daarmee is een1e filter ingebracht.
Mijn ervaring is dat lang mailen en daarna bellen wel leuk is maar teleurstellend uitpakt het gaat om de 3e dimensie elkaar zien en ervaren. Doe je zelf geheimzinnig dan trek je dat ook aan openheid en ontvankelijkheid is het beste gereedschap, ga op je gevoel af, je intuïtie is je beste kompas. Weet daarom goed wat je wel of niet wil.
En nog belangrijker heb geduld, het laat zich niet afdwingen. Ongeduldigen vallen al direct af.
Gezond verstand en zelfvertrouwen, het gaat je lukken. De naald in de hooiberg. Suc6!

da
door davert - Jul 25, 2014 om 14:04
19 Antwoorden / 7 Vragen

beste sneeuw,ik zit al jaren bij knuz en relatieklik,allebei gratis en best serieus,verder is t vaak veel betalen bij andere sites,wat ook een hele fijne site is voor singles is se single events,voor mensen van 40 50 60.ze organiseren hele gezellige uitjes voor mensen van deze leeftijden,ik ga zelf weer aanstaande zaterdag naar de se singles party in rotterdam zevenhuizen,ik zou zeggen check deze sites even,succes en groetjes davie

door 526996 - Jul 25, 2014 om 14:18
32 Antwoorden / 0 Vragen

526996

ik zoek zelf ook op datingsites ben 59 en vind lexa het meest uitgebreid,let alleen op bij het afsluiten van een abonnement om bij betaling van ideal even het vinkje weg te klikken,dan wordt het abonnement niet automatisch verlengd.WeetWieJeDate.nl ook goede ervaring,maar ook daar dat vinkje eerst weg klikken.begin nooit aan datingsites met credits,er wordt er maar één beter van de eigenaar van de site
ik heb er al heel wat dames afgeplukt.even naar google; afbeelding-zoeken op afbeelding-een afbeelding uploaden en dan zijn de foto's geplukt van buitenlandse sites Rusland e.d. natuurlijk eerst de foto van de site invoeren in afbeelding opslaan als.verder het bekende verhaaltje ze hebben geen internet gsm nummer willen ze niet geven voor ontmoeting en de ontmoeting komt er nooit,altijd wel een smoesje en zo leer je weg te blijven op creditsites(belachelijk dat deze nog niet worden aangepakt,want het is oplichting) en een ieder die een oude foto plaatst valt door de mand bij een ontmoeting dus gewoon jaarlijks nieuwe foto- en een standpunt van als ik iemand tegenkom heel leuk-gebeurd het niet jammer dan,maar het moet nooit een obsessie worden.het loopt zoals het loopt,zo denk ik erover. succes

lh
door lhe - Jul 25, 2014 om 14:33
17 Antwoorden / 4 Vragen

hogeropgeleiden zijn in een relatie geen háár beter dan ieder ander, écht flauwekul.

50plus match lijkt me betrouwbaar en niet duur.

Yv
door Yvonne_909 - Jul 25, 2014 om 14:38
42 Antwoorden / 2 Vragen

Wat een vreemde reacties staan hier toch. Laat iedereen vrij en in zijn / haar waarde.

Als je in het dagelijkse leven geen single mannen tegenkomt en ook geen uitgaanstype bent kun je een datingsite ook zien als een middel om mensen tegen te komen en te leren kennen.

Op een datingsite zit een afspiegeling van de maatschappij, eerlijke mensen en mensen die graag een ander bedonderen, op je geld of sekscontacten uit zijn. Je moet, zonder nou iedereen meteen te wantrouwen, wel goed op je intuïtie/gevoel afgaan en niet meteen al te goed gelovig zijn (in je wanhopigheid om een partner te willen hebben).

Als je op meerdere datingsites rondkijkt, zul je ook zien dat veel mensen op meerdere sites staan.
Het maakt dus niet zo veel uit op welke site je inschrijft, de een is gratis de ander (dik) betaald zonder dat ze wat voor je doen.

wildy
door wildy - Jul 25, 2014 om 14:49
27 Antwoorden / 2 Vragen

Opvallend in de reacties is het minderwaardig afgeven op de mannen wereld ( walgelijk ). Vermoedelijk vinden deze mensen zichzelf uniek o.i.d ( naar sex hunkerende en kwijlende oude mannekes ) Neem van mij aan, dat er in de vrouwen-wereld ergere types rondlopen.
Sneeuwwitje is 61 jaar en weet beslist, waar Abraham de mosterd haalt. Natuurlijk heeft ze een giga job te doen en is alleen gebaat met mensen, die haar een goeie oplossing geven.
Zelf heb ik dit als man ook meegemaakt en was dolblij, toen ik een juiste ( voor mij ) partner trof. ( geen kwijl ooit bij de mannen gezien )

Mijn advies, net als 'n aantal andere reflectanten, ga er op uit, probeer zoveel mogelijk mensen te ontmoeten, de aanhouder wint.

Wens je veel geluk en 'n aardige kerel.

astamb
door astamb - Jul 25, 2014 om 15:54
4 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Nieuwerelatie en 50plusmatch, Nieuwerelatie is niet duur,
Seniorendating is ook een goede,
Twoo, Netlog, Badoo en alle grote sites kan ik ten sterkste afraden,
zitten veel mensen op die het allemaal niet zo nauw nemen,
veel getrouwde of al in een relatie of die gewoon ergens op
uit zijn, maar het blijft altijd uitkijken op alle sites,
zeg dit uit eigen ervaring.

Met vriendelijke groet

alk
door alk - Jul 25, 2014 om 16:16
86 Antwoorden / 9 Vragen

Ik zou het op gratis site's proberen. Knuz.nl is een hele goede site veel mogelijkheden en gratis.
Bij de grote site's waar je moet betalen mag je gratis kijken, maar als je wat meer wilt dan wordt je uitgekleed.
Badoo is net een virus, één keer kijken en je krijgt het bijna niet meer van je pc af.

komsja
door komsja - Jul 25, 2014 om 16:33
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@sneeuwwitje7
Probeer eens de site www.50plusnet.nl daar kan je je gratis inschrijven en het ingeschreven staan en gebruik maken van de site is ook gratis.Als je je daar inschrijft word er veel informatie gevraagd maar het enigste wat de waarheid moet zijn is je e-mail adres voorderest is het een zeer overzichtelijke en makkelijke site om je gratis in te schrijven en ook zeer eenvoudig om je weer uit te schrijven als je dat zou willen want das bij de meeste ander site,s niet zo eenvoudig,dus als je na het inschrijven denkt ik vind het niks kan je er zo weer vanaf.je gaat dan naar je inschrijving gegevens en kom je ook vanzelf het Uitschrijven tegen en de rest wijst zich vanzelf,heel erg eenvoudig allemaal.
Maar wat deze site gemeen heeft met andere datings-sites is dat er natuurlijk ook lieden opstaan die een onwaar profiel van zichzelf weergeven oftewel op wat voor een datings-site u zich ook moge inschrijven wees en blijf op uw hoede voor zulke mensen

ma
door manwijf - Jul 25, 2014 om 17:00
574 Antwoorden / 1 Vragen

Het lijkt me inderdaad een hele klus om een betrouwbare site te vinden en nog belangrijker een betrouwbare kandidaat.
Ik ga o.a. door mijn vrijwilligerswerk veel om met ouderen. M.n. oudere mannen zouden heel graag (opnieuw) een vrouw willen. En daar zijn er heel veel van. Ze missen vooral de gezelligheid en de verzorging. Ik wil niet al te negatief doen, maar op oudere leeftijd moet je je wel realiseren, dat je in zo'n relatie van het een op het andere moment tot verzorgende kan worden gebombardeerd. Dat moet je wel willen. Je kan niet opeens zeggen: het was leuk, doei! Een lat-relatie is ook nog een optie.

Een van mn oudere kennissen vertelde me eens, dat hij vooral sjans had als hij op het kerkhof kwam om bloemen te leggen bij het graf van zn overleden vrouw. Als ik wil zei hij heb ik morgen een vriendin. Ze zitten nog net niet op je te wachten.

Ook het uitlaten van een hondje weet ik nu, levert soms nieuwe contacten op. Met een hondje is iedereen makkelijk aanspreekbaar.

Tenslotte, pas op als je naar zgn. vrijgezellen avonden gaan. Er zijn mannen die dat de ideale plek vinden om een vrouw op te duikelen voor een enkele keer als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zie het op een km afstand al of het zo'n snelle jongen is b.w.v.s. Je moet er een soort antenne voor ontwikkelen. Niet alles geloven, nooit zelf bellen en je knip in je zak houden. Als er op je voorhoofd staat: 'pak mij' dan word je ook gepakt.

komsja
door komsja - Jul 25, 2014 om 17:24
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@manwijf
In het meeste wat u schrijft kan ik in mee gaan maar wat het laatste betreft totaal niet:U heeft dus een soort antenne voor het type man die alleen maar uit is om voor een enkele keer......Maar u zal de vrouwen te eten moeten geven die precies hetzelfde te werk gaan en buiten dat als men geduld heeft dan is het voor een man of een vrouw niet zo moeilijk om wat aan de haak te slaan voor een enkele keer het is gewoon een kwestie van de manier van het jagen en dat geldt voor beide partijen,want vaak is de honger en behoefte de doorslag gevende factor om toch ergens in mee te gaan.
Het is en blijft het aloud spelletje tussen het mannetje en het vrouwtje.
Maar om terug te komen op de vraag van sneeuwwitje7 is de door mij genoemde site 1 van de weinige sites waar men zich gratis kan inschrijven en gratis aan kan deelnemen en ook weer makkelijk vanaf kan komen

aurora1
door aurora1 - Jul 25, 2014 om 17:50
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Vraagsteller, lees ook eens: klik hier.

sitan
door sitan - Jul 25, 2014 om 19:34
28 Antwoorden / 4 Vragen

De beste bescherming tegen fraude via datingsites biedt een lid zichzelf......Ben je eenzaam, desparaat en wanhopig op zoek naar de "liefde van je leven" blijf dan voorlopig verweg van datingsites! Je bent dan een magneet voor de andere sekse met wat minder frisse bedoelingen. Zorg dat je bovengenoemde symptomen niet meer bij je draagt, wordt onafhankelijk en zelfverzekerd en wees realistisch. Iemand die het echt meent heeft geen geld van je nodig, houdt zich aan afspraken en is open over wederzijdse familie en vrienden. Geduld is een schone (en achteraf geen dure) zaak; "Wanneer geluk duur is, is het van slechte kwaliteit."

christin
door christin - Jul 25, 2014 om 20:29
105 Antwoorden / 4 Vragen

Een 78-jarige vriendin van mij vond de liefde van haar leven op de website TWOO. Het is een enige betrokken vent en ze zijn dolgelukkig met elkaar.

me
door meta - Jul 27, 2014 om 01:00
28 Antwoorden / 23 Vragen

Pas op met betaalde sites!
Ik ben een keer lid geworden van Relatieplanet voor drie maanden (dacht ik) en ik had inderdaad het vinkje (dat het membership doorloopt) echt niet gezien, dus niet uitgezet.
Hierna werd het heel vervelend en waren ze niet meer zo sociaal, gezellig en joviaal, want ik moest en zou betalen en er werd gedreigd met de deurwaarder etc.
Na heel veel mails over en weer hebben ze uiteindelijk toch bakzeil gehaald omdat, was hun motivatie, ik na de drie maanden de site niet meer had bezocht. Misschien vonden ze mij geloofwaardig of misschien hebben ze geen poot om op te staan, want het riekt naar misleiding.
Pas op! Mocht het je overkomen, blijven mailen en weigeren te betalen!!!

ma
door manwijf - Jul 28, 2014 om 12:23
574 Antwoorden / 1 Vragen

@komsja
Wat voor mannen geldt, geldt voor vrouwen ook hoor, dat is zeker waar. Ik bekeek het even vanuit mijn eigen perspectief. Mannen laten zich maar al te graag uitkleden door bv een Poolse of Russische of Taise temeier van pak 'm beet 20 tot 30 jaar jonger. Honger is zeker de doorslaggevende factor. Sitan heeft het al heel mooi verwoord.

[Edit redactie: OT]

cm
door cmzaal - Jul 28, 2014 om 18:19
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ga dingen doen die je leuk vindt/interesseren in groepsverband, dan kan je iemand vinden met een gedeelde interesse. Dansen is ook een aanrader. Als het klikt met dansen dan is de kans groot dat dit ook geldt voor de rest van het contact met de desbetreffende persoon. Dit is uit onderzoek gebleken, ook dat relaties ontstaan op de dansvloer langer standhouden dan de gemiddelde. Daarbij is dansen erg goed voor het lichaam én de geest :-) Succes!

em
door emstra - Jul 30, 2014 om 05:57
8 Antwoorden / 7 Vragen

Ik kan zeggen ,dat ik een ervaringsdeskundige ben, en bij diverse datingsites ingeschreven gestaan. . Voor LEXA zou ik willen waarschuwen , je schrijft je in voor een bepaalde periode en die moet je heel goed in de gaten houden , je kan niet opzeggen een paar dagen voor de einddatum, om zgn technische reden , dan zit je weer vast + je geld , want daar draait het om Mij is het overkomen , terwijl ik duidelijk en op tijd had opgezegd! Dan kom ik in actie en meld het aan de consumentenbond , kassa , Radar en er is een geschillencommissie datingsites , waar lexa ook bij is aangesloten. Ik heb mijn geld terug gekregen , vraag niet hoe , zonder excuus of wat dan ook. Bovendien is het flink ingewikkeld gemaakt , leeftijdsgroep die je opgeeft trekken ze zich niks van aan , en het voortdurende gepush , en succesverhalen enz . Het is een goudmijn geworden! Ik raad KNUZZ. nl aan , die is gratis , en om te beginnen krijg je inzicht hoe het werkt . De reclame moet je dan wel voor lief nemen
Wens je veel succes !

co
door cormenger - Jul 30, 2014 om 15:30
1 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=gerritkam schreef op vrijdag 25 jul 2014, 12:41]Hallo Beste,

Wat veel leuker is en dan ontmoet je echte!! mensen, is een single vakantie reis boeken, je hebt er verschillende, maar kijkeens bij kras.

Dating site's is de meeste inderdaad maar 1 die een partner vind, dat is de dating site zelf, meestal gaat het om geld.

Ik vind dat dit lid helemaal gelijk heeft. Datingsite's zijn meestal alleen op uw portemonnee uit. Bewandel eerst andere wegen!

sneeuwwitje7
door sneeuwwitje7 - Jul 31, 2014 om 15:53
2 Antwoorden / 3 Vragen

Lieve mensen! Hartelijk bedankt voor jullie tips en antwoorden.

tenormin
door tenormin - Jul 31, 2014 om 16:34
16823 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=sneeuwwitje7 schreef op donderdag 31 jul 2014, 15:53]Lieve mensen! Hartelijk bedankt voor jullie tips en antwoorden.

Hoop echt dat je iemand tegen zal komen met wie de bekende "klik" er is. Wens je veel succes, hoor ? !