je
door jean.beiten Nov 26, 2013 om 17:24
Vrije tijd & tuin

Welkomsprijs bij nieuw abonnement

Een paar maanden geleden was een leuk horloge te krijgen als je nieuwe abonnee werd van Het Beste (van Readers Digest). Omdat ik dit ook nog eens een leerzaam boekje vind besloot ik om een abonnement aan te vragen, waarbij het horloge natuurlijk als "overhaler" gefungeerd had. Na drie maanden kreeg ik een enveloppe van Het Beste waar mijn cadeau bij zou moeten zitten. Ik vroeg mij al af hoe het mogelijk was dat een horloge in die enveloppe zou kunnen passen, maar enfin. Er zat dus ook geen horloge in. Wél een begeleidend schrijven dat er een geschenk in zou zitten. Welnu, ik heb die hele enveloppe van binnen naar buiten en omgekeerd bekeken, maar er kwam toch écht niets uit wat op een geschenk leek. En dan ga je dus maar corresponderen met de klantenSERVICE. Nou, van service heeft men daar kennelijk nog nooit gehoord! Zo flexibel als een loden deur. Ik heb tot drie keer toe (!) een mailtje moeten sturen dat ik écht geen cadeau ontvangen had. Volgens de klantenservice had er evenwel een vijfde staatslot in die enveloppe gezeten. Nou, áls dit er inderdaad ingezeten zou hebben dan heb ik het in elk geval niet gevonden! Ik hoef echter ook helemaal geen staatslot. Ik ben een abonnement aangegaan omdat ik er een horloge bij kon krijgen, die ik ook erg graag zou gehad willen hebben. Volgens de klantenservice kan ik dat echter niet krijgen, omdat dat voor "andere" klanten is weggelegd???Op de site van Readers Digest staat trouwens nog steeds dat horloge vermeldt als zijnde een cadeau voor nieuwe leden. Ik vraag mij echter af voor welke dan???

3261 8 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Nov 26, 2013 om 18:26
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik zie op de site van RD dat je mag kiezen, ging dat bij u dan niet zo? Bij het invullen van de gegevens staat dan als u het horloge heeft uitgekozen
1jaar readers digest + gratis sporthorloge.

Als u zeker weet dat u bij uw abo een gratis horloge had aangevraagd, dan kunt u een klacht indienen bij thuiswinkel.org daar zijn ze bij aangesloten.

valerius-2
door valerius-2 - Nov 26, 2013 om 19:35
7840 Antwoorden / 95 Vragen

De zoveelste truc van het beste om de boel in de maling te nemen.

costnix
door costnix - Nov 26, 2013 om 22:21
2874 Antwoorden / 1 Vragen

RD hanteert bijkbaar het devies "Veel beloven, weinigeven, doet een gek in vreugde leven." :-(

zoekster
door zoekster - Nov 26, 2013 om 22:40
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=costnix schreef op dinsdag 26 nov 2013, 22:21]RD hanteert bijkbaar het devies "Veel beloven, weinigeven, doet een gek in vreugde leven." :-(
Ook al kunt u niet bewijsbaar aantonen dat u dit horloge erbij zou krijgen, (zoals u in uw bedankje heeft gemeld) toch vind ik het wel heel aannemelijk dat u het erbij zou krijgen, gezien de procedure.
Dus toch maar een klacht indienen bij thuiswinkel.org
Kost u niets en niet geschoten is altijd mis.
RD vindt het niet leuk als ze op het matje worden geroepen, dus misschien gaan ze dan alsnog overstag.

Overigens heb ik niet zulke hoge verwachtingen van het horloge, zal wel kermis kwaliteit zijn.

zoekster
door zoekster - Nov 26, 2013 om 22:44
10965 Antwoorden / 34 Vragen
ha
door hansyvonne - Nov 27, 2013 om 14:12
36 Antwoorden / 8 Vragen

Dat Readers Digest is werkelijk niet te verteren!

labren
door labren - Nov 27, 2013 om 15:19
862 Antwoorden / 0 Vragen

abonnementgeld storneren

ma
door manwijf - Dec 5, 2013 om 12:16
574 Antwoorden / 1 Vragen

Onbegrijpelijk dat een bedrijf als Readers Digest, waar het volgens mij toch al niet meer zo best gaat, voor een (Chinees) horloge met een waarde van niks z'n naam zo te grabbel wil gooien.