isolde1988
door isolde1988 Oct 4, 2011 om 11:16
Vrije tijd & tuin

Ziggo interactieve televisie

Wij hebben onlangs een kastje van ziggo gekocht voor interactieve televisie deze kosten waren 300 euro. Op zich niet slecht wel duur maar we hadden er ook wat aan.
Echter is Ziggo nu met nieuwe pakketten gekomen, dacht men eerst ooh leuk extra pakketten erbij dus extra kunnen kijken denk ik nu echt dit is een complete RUKDIENST! Ik kijk regelmatig programma's terug omdat ik een wisselend rooster heb voor mijn werk. Echter hebben ze nu sinds september bedacht dat je voor alles van sbs 0,95 cent extra moet betalen en ook voor rtl nu sinds oktober. Uiteindelijk dus veel duurder uit. En kun je dus net zo goed via internet downloaden.
Ik heb ziggo hierover ook gesproken en die zeggen natuurlijk dat je bij sbs en rtl moet zijn dat zij hier niks aan kunnen doen. Wij hebben dit dus gedaan en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd want, sbs zegt dus precies hetzelfde over ziggo. Dus consumenten van ziggo alsjeblieft neem geen interactieve tv want, het is geldklopperij!
Al hoop ik dat ze HEEL snel hun klanten tegemoet gaan komen voor deze waandienst.....

4328 41 Rapporteer

freya
door freya - Oct 4, 2011 om 11:47
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo isolde1988,

Ik weet niet wat voor decoder en/of TV je hebt, maar is zelf opnemen geen optie? Moderne TV's hebben vaak zelf de mogelijkheid tot opnemen op een externe harde schijf die op de TV is aangesloten. De TV moet dan wel op de zender die je opneemt ingesteld staan. (je kunt dus niet gelijktijdig naar een andere zender kijken). Is wel wat meer werk, maar is dan wel gratis.

m.vr.gr. Freya

birdies
door birdies - Oct 4, 2011 om 11:49
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.........Echter hebben ze nu sinds september bedacht dat je voor alles van sbs 0,95 cent extra moet betalen en ook voor rtl nu sinds oktober. Uiteindelijk dus veel duurder uit........

Dat is inderdaad niet Ziggo die dit bedacht heeft, maar de betreffende omroepen. Als je op het www bepaalde uitzendingen van deze omroepen wil zien, wordt er ook geld voor gevraagd.

birdies
door birdies - Oct 4, 2011 om 11:51
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=freya schreef op dinsdag 4 okt 2011, 11:47]
Hallo isolde1988,

Ik weet niet wat voor decoder en/of TV je hebt, maar is zelf opnemen geen optie? Moderne TV's hebben vaak zelf de mogelijkheid tot opnemen op een externe harde schijf die op de TV is aangesloten. De TV moet dan wel op de zender die je opneemt ingesteld staan. (je kunt dus niet gelijktijdig naar een andere zender kijken). Is wel wat meer werk, maar is dan wel gratis.

m.vr.gr. Freya

Topicstarter heeft blijkbaar de Cisco, die heeft een pvr.

isolde1988
door isolde1988 - Oct 4, 2011 om 12:36
10 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=freya schreef op dinsdag 4 okt 2011, 11:47]
Hallo isolde1988,

Ik weet niet wat voor decoder en/of TV je hebt, maar is zelf opnemen geen optie? Moderne TV's hebben vaak zelf de mogelijkheid tot opnemen op een externe harde schijf die op de TV is aangesloten. De TV moet dan wel op de zender die je opneemt ingesteld staan. (je kunt dus niet gelijktijdig naar een andere zender kijken). Is wel wat meer werk, maar is dan wel gratis.

m.vr.gr. Freya

Daar koop je natuurlijk dat kastje niet voor... ik kan opnemen maar ik ga niet 300 euro voor een kastje betalen om vervolgens alleen maar op te nemen....

birdies
door birdies - Oct 4, 2011 om 12:39
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=isolde1988 schreef op dinsdag 4 okt 2011, 12:36]
Daar koop je natuurlijk dat kastje niet voor... ik kan opnemen maar ik ga niet 300 euro voor een kastje betalen om vervolgens alleen maar op te nemen....

Uitzendinggemist van publieke omroepen zijn gratis en met je i.a. decoder kun je ook gratis films bekijken.

isolde1988
door isolde1988 - Oct 4, 2011 om 12:40
10 Antwoorden / 1 Vragen

birdies dinsdag 4 okt 2011, 11:49
.........Echter hebben ze nu sinds september bedacht dat je voor alles van sbs 0,95 cent extra moet betalen en ook voor rtl nu sinds oktober. Uiteindelijk dus veel duurder uit........

Dat is inderdaad niet Ziggo die dit bedacht heeft, maar de betreffende omroepen. Als je op het www bepaalde uitzendingen van deze omroepen wil zien, wordt er ook geld voor gevraagd.

Volgens mij is ziggo diegene die het signaal doorgeeft aan ons en niet de omroep.... het is gewoon geldklopperij! en iedereen die hier aan mee heeft gedaan wordt sorry voor het woord maar genaaid waar diegene zelf bij staat! Absoluut een waardeloze service van ziggo dus!

birdies
door birdies - Oct 4, 2011 om 12:43
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.......Volgens mij is ziggo diegene die het signaal doorgeeft aan ons en niet de omroep.........

Dat klopt, maar de omroepen mogen geld vragen voor doorgifte. Met service van Ziggo heeft het in ieder geval niks te maken. Voor klachten hierover moet je toch echt bij de betreffende omroepen zijn.

freya
door freya - Oct 4, 2011 om 12:45
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=isolde1988 schreef op dinsdag 4 okt 2011, 12:36]....
Daar koop je natuurlijk dat kastje niet voor...
....
Nou, dat kastje (met PVR functie) koop je juist om te kunnen opnemen......
De 'service' van Ziggo om programma's terug te kunnen kijken via een soort 'programma gemist' op[tie is allemaal extra. En zoals birdies ook al aangeeft, als SBS en RTL besluiten om er geld voor te vragen, dan kan Ziggo daar natuurlijk niets aan doen, toch?

Freya

birdies
door birdies - Oct 4, 2011 om 12:50
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Op de site van RTL staat dit:

Waarom moet ik steeds vaker betalen voor programma's bij RTL XL?

RTL wil haar klanten net als op televisie en radio ook online een zo breed mogelijk programma-aanbod bieden. Dat vergt bepaalde investeringen. Die zitten onder andere in het verwerven van rechten, het garanderen van een hoge beeldkwaliteit, het verbeteren van de techniek en in de productiekosten.

Voor televisie en radio verdienen wij dergelijke investeringen terug door reclame aan te bieden. Naarmate ons aanbod online wordt vergroot, stijgen ook de kosten.

Daarom biedt RTL haar klanten de keus om het aanbod gratis terug te kijken met reclame of tegen betaling zonder reclame. Of dat de serie 1 week gratis te bekijken is en na die week er een vergoeding wordt gevraagd. Op deze manier kunnen wij blijven werken aan een mooi aanbod en hebben onze klanten een steeds grotere keus hoe ze onze programma's willen bekijken, waar en natuurlijk wanneer.

isolde1988
door isolde1988 - Oct 4, 2011 om 13:26
10 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=birdies schreef op dinsdag 4 okt 2011, 12:50]Op de site van RTL staat dit:

Waarom moet ik steeds vaker betalen voor programma's bij RTL XL?

RTL wil haar klanten net als op televisie en radio ook online een zo breed mogelijk programma-aanbod bieden. Dat vergt bepaalde investeringen. Die zitten onder andere in het verwerven van rechten, het garanderen van een hoge beeldkwaliteit, het verbeteren van de techniek en in de productiekosten.

Voor televisie en radio verdienen wij dergelijke investeringen terug door reclame aan te bieden. Naarmate ons aanbod online wordt vergroot, stijgen ook de kosten.

Daarom biedt RTL haar klanten de keus om het aanbod gratis terug te kijken met reclame of tegen betaling zonder reclame. Of dat de serie 1 week gratis te bekijken is en na die week er een vergoeding wordt gevraagd. Op deze manier kunnen wij blijven werken aan een mooi aanbod en hebben onze klanten een steeds grotere keus hoe ze onze programma's willen bekijken, waar en natuurlijk wanneer.

Bied deze service dan ook via de interactieve tv die reclame spoel ik dan wel door.... nog steeds blijf ik bij mijn mening en als ze al zoiets doen stel je klant op de hoogte en laat ze een keuze nu wordt je er gewoon ingetuind!

isolde1988
door isolde1988 - Oct 4, 2011 om 13:47
10 Antwoorden / 1 Vragen

En net een mail gehad van RTL dat ziggo er voor kiest om een breder aanbod aan programma's te geven maar dan tegen betaling...
Wij als consument hebben daar nog nooit voor gekozen dus ik vind dat ziggo zijn klanten weer leuk tegemoet mag komen!

by
door bytheway - Oct 5, 2011 om 01:05
32 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=isolde1988 schreef op dinsdag 4 okt 2011, 11:16]Wij hebben onlangs een kastje van ziggo gekocht voor interactieve televisie deze kosten waren 300 euro. Op zich niet slecht wel duur maar we hadden er ook wat aan.
Echter is Ziggo nu met nieuwe pakketten gekomen, dacht men eerst ooh leuk extra pakketten erbij dus extra kunnen kijken denk ik nu echt dit is een complete RUKDIENST! Ik kijk regelmatig programma's terug omdat ik een wisselend rooster heb voor mijn werk. Echter hebben ze nu sinds september bedacht dat je voor alles van sbs 0,95 cent extra moet betalen en ook voor rtl nu sinds oktober. Uiteindelijk dus veel duurder uit. En kun je dus net zo goed via internet downloaden.
Ik heb ziggo hierover ook gesproken en die zeggen natuurlijk dat je bij sbs en rtl moet zijn dat zij hier niks aan kunnen doen. Wij hebben dit dus gedaan en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd want, sbs zegt dus precies hetzelfde over ziggo. Dus consumenten van ziggo alsjeblieft neem geen interactieve tv want, het is geldklopperij!
Al hoop ik dat ze HEEL snel hun klanten tegemoet gaan komen voor deze waandienst.....

SBS vraagt voor het programma € 0,95!! De overigen zijn over het algemeen gratis te bekijken.

isolde1988
door isolde1988 - Oct 5, 2011 om 07:44
10 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=meesteres freya schreef op woensdag 5 okt 2011, 01:05][quote=isolde1988 schreef op dinsdag 4 okt 2011, 11:16]Wij hebben onlangs een kastje van ziggo gekocht voor interactieve televisie deze kosten waren 300 euro. Op zich niet slecht wel duur maar we hadden er ook wat aan.
Echter is Ziggo nu met nieuwe pakketten gekomen, dacht men eerst ooh leuk extra pakketten erbij dus extra kunnen kijken denk ik nu echt dit is een complete RUKDIENST! Ik kijk regelmatig programma's terug omdat ik een wisselend rooster heb voor mijn werk. Echter hebben ze nu sinds september bedacht dat je voor alles van sbs 0,95 cent extra moet betalen en ook voor rtl nu sinds oktober. Uiteindelijk dus veel duurder uit. En kun je dus net zo goed via internet downloaden.
Ik heb ziggo hierover ook gesproken en die zeggen natuurlijk dat je bij sbs en rtl moet zijn dat zij hier niks aan kunnen doen. Wij hebben dit dus gedaan en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd want, sbs zegt dus precies hetzelfde over ziggo. Dus consumenten van ziggo alsjeblieft neem geen interactieve tv want, het is geldklopperij!
Al hoop ik dat ze HEEL snel hun klanten tegemoet gaan komen voor deze waandienst.....

SBS vraagt voor het programma € 0,95!! De overigen zijn over het algemeen gratis te bekijken.

Moet je dan toevallig net die programma's kijken en die kijk ik dus niet....

fa
door fa - Oct 5, 2011 om 08:49
107 Antwoorden / 53 Vragen

Heb sbs gemailt en die verwijst terug naar ziggo die vraag er geld voor

ab
door abcdefe - Oct 5, 2011 om 10:49
23 Antwoorden / 0 Vragen

Moderne TV's hebben vaak zelf de mogelijkheid tot opnemen op een externe harde schijf die op de TV is aangesloten. De TV moet dan wel op de zender die je opneemt ingesteld staan. (je kunt dus niet gelijktijdig naar een andere zender kijken). Is wel wat meer werk, maar is dan wel gratis.

m.vr.gr. Freya

met de moderne pvr kan je soms twee zenders te gelijk opnemen en gewoon een ander kanaal bekijken.

freya
door freya - Oct 5, 2011 om 11:00
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=abcdefe schreef op woensdag 5 okt 2011, 10:49]Moderne TV's hebben vaak zelf de mogelijkheid tot opnemen op een externe harde schijf die op de TV is aangesloten. De TV moet dan wel op de zender die je opneemt ingesteld staan. (je kunt dus niet gelijktijdig naar een andere zender kijken). Is wel wat meer werk, maar is dan wel gratis.

m.vr.gr. Freya

met de moderne pvr kan je soms twee zenders te gelijk opnemen en gewoon een ander kanaal bekijken.
Tja, je laat wel heel handig mijn eerste zin achterwege:

"Ik weet niet wat voor decoder en/of TV je hebt, maar is zelf opnemen geen optie?"

Met een moderne PVR, met meerdere tuners kan dat inderdaad, maar aangezien de TS niet aangeeft welke decoder (PVR) er gebruikt wordt, kon ik daar dus ook geen uitspraak over doen. Vandaar de optie aangegeven van het rechtstreeks opnemen via de TV.....

Freya

birdies
door birdies - Oct 5, 2011 om 11:19
6104 Antwoorden / 31 Vragen

........Met een moderne PVR, met meerdere tuners kan dat inderdaad, maar aangezien de TS niet aangeeft welke decoder (PVR) er gebruikt wordt, kon ik daar dus ook geen uitspraak over doen. .........

TS heeft de Cisco, daarmee kun je van 1 zender opnemen en een andere zender bekijken.

ny
door nydyla - Oct 5, 2011 om 12:35
8 Antwoorden / 4 Vragen

Natuurlijk kun je opnemen met een Cisco PVR, maar je koopt zo'n apparaat natuurlijk ook om programma's bij uitzending gemist te kunnen kijken, want dat wordt je beloofd en op de computer is het wel gratis. Misschien heeft het er mee te maken dat er geen reklame bij zit en dat ze hierdoor inkomsten mislopen.

Stroet

ab
door abcdefe - Oct 5, 2011 om 14:24
23 Antwoorden / 0 Vragen

Nu zag op RTL Crime wel reklame het zij voor af.
De consument wordt vooraf dingen beloofd van gratis, consumenten laten zich te gemakkelijk verleiden met gratis, gratis bestaat niet het heb altijd een doel om iets te bereiken, gratis proeven is bedoeld om het te verkopen.
Zo ook de decoders van Ziggo moeten weer terug verdiend worden.

Folkert

ny
door nydyla - Oct 5, 2011 om 17:12
8 Antwoorden / 4 Vragen

Je zegt nu wel dat de consument zich makkelijk laat verlijden met gratis, maar je betaald behoorlijk wat abbonnementsgeld aan Ziggo. Dus daarvoor mag je dan toch wel verwachten dat je niet verder hoeft te betalen voor RTL gemist.

ab
door abcdefe - Oct 5, 2011 om 19:11
23 Antwoorden / 0 Vragen

nydyla,

je heb gelijk dat je wat voor je geld mag verwachten zeker ook gemist.
het is gebleken dat consumenten gevoelig zijn voor mooie kreten en daarvoor willen betalen en dat wordt comercieel uitgebuit.

isolde1988
door isolde1988 - Oct 5, 2011 om 20:08
10 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=abcdefe schreef op woensdag 5 okt 2011, 14:24]Nu zag op RTL Crime wel reklame het zij voor af.
De consument wordt vooraf dingen beloofd van gratis, consumenten laten zich te gemakkelijk verleiden met gratis, gratis bestaat niet het heb altijd een doel om iets te bereiken, gratis proeven is bedoeld om het te verkopen.
Zo ook de decoders van Ziggo moeten weer terug verdiend worden.

Folkert

Leuk dat die decoders terugverdiend moeten worden snap ik ook, maar daar heb ik immers al €300 voor betaald!

isolde1988
door isolde1988 - Oct 5, 2011 om 20:10
10 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=nydyla schreef op woensdag 5 okt 2011, 17:12]Je zegt nu wel dat de consument zich makkelijk laat verlijden met gratis, maar je betaald behoorlijk wat abbonnementsgeld aan Ziggo. Dus daarvoor mag je dan toch wel verwachten dat je niet verder hoeft te betalen voor RTL gemist.

En dat is nou precies wat ik wil zeggen, wat ziggo dus niet snapt! En helemaal slecht dat ze hun klanten niet tegemoet komen!
Ik zeg ziggo interactief gewoon bannen ;-)

ab
door abcdefe - Oct 5, 2011 om 21:34
23 Antwoorden / 0 Vragen

Je heb consumenten die de decoder zelf hebben aan geschaft en die op een aanbieding van ziggo ingegaan zijn met decoder, en van deze wil ziggo vermoedelijk wat terug van zien door zo veel mogelijk betaalde kijkers van gemist, zullen daar met RTL wel hebben overonderhandeld , helaas kan er niets anders van maken.
Ziggo schermt dat internet kijken ook betaald moet worden, lijkt mij twee verschillende zaken gratis gemist via tv moet gewoon kunnen daar je het ook rechtstreeks op kan nemen.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 5, 2011 om 23:24
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Je trek altijd aan het kortste eind, als de omroepen de programma's beschikbaar stellen kunnen ze eisen dat er voor wordt betaalt(via o.a. Ziggo. Deze verzorgd dit dan voor u gratis, het geld gaat dus naar de betreffende omroep.

lu
door lutje. - Oct 26, 2011 om 16:26
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,omdat ik van mening ben dat Ziggo zijn trouwe klanten in de kou laat staan omtrent de dure aanchaf van een decoder omtrent interactieve tv en tv on demand,heb ik een klacht ingediend bij Consuwijzer. Aan alle gedupeerden zou ik willen vragen om eveneens een klacht in te dienen via consuwijzer.nl
Wellicht kunnen wij met zn allen Ziggo ertoe bewegen iets menselijker om te gaan met hun cliënteel.
Veel succes en groetjes

tdehond
door tdehond - Oct 26, 2011 om 17:21
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=lutje. schreef op woensdag 26 okt 2011, 16:26]
Wellicht kunnen wij met zn allen Ziggo ertoe bewegen iets menselijker om te gaan met hun cliënteel.
Veel succes en groetjes

Ik heb geen behoefte aan interactieve tv en laat mij die behoefte ook niet aanpraten.

isolde1988
door isolde1988 - Oct 26, 2011 om 17:24
10 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=lutje. schreef op woensdag 26 okt 2011, 16:26]Hallo,omdat ik van mening ben dat Ziggo zijn trouwe klanten in de kou laat staan omtrent de dure aanchaf van een decoder omtrent interactieve tv en tv on demand,heb ik een klacht ingediend bij Consuwijzer. Aan alle gedupeerden zou ik willen vragen om eveneens een klacht in te dienen via consuwijzer.nl
Wellicht kunnen wij met zn allen Ziggo ertoe bewegen iets menselijker om te gaan met hun cliënteel.
Veel succes en groetjes

Hartelijk dank ik heb meteen een mail gestuurd!

Ziggo Webcare
door Ziggo Webcare - Oct 27, 2011 om 10:07
78 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allen,

Om toch terug te komen op isolde1988 zijn/ haar eerste bericht willen wij het volgende aangeven:

Tot de invoering van de nieuwe TV propositie afgelopen jaar was het zo dat je 5 euro per maand betaalde om TV Gemist te kunnen ontvangen en de programma’s te kunnen bekijken. Echter veel RTL programma’s waren toen niet terug te zien. Dit kwam met name omdat RTL van die programma’s niet de eigenaar van de rechten was. Bij de introductie van de nieuwe televisiepakketten heeft elke klant een brochure ontvangen waarin stond dat binnen TV Gemist voor bepaalde programma's van RTL en SBS betaald moest worden. Dit is overigens niet alleen bij Ziggo zo, ook via andere kanalen moet voor deze content worden betaald i.v.m. deze rechten.

Voor de nieuws- en kinderprogramma's van RTL hoeft de klant niets te betalen. Voor de overige RTL-programma's is dat vaak wel het geval. Daardoor is het wel mogelijk praktisch elk programma van RTL te kunnen bekijken in TV Gemist. Dat was anders zeker niet mogelijk geweest. Een klant die TV Standaard heeft kan veruit de meeste programma's gratis terugzien. Klanten met een TV Extra pakket kunnen zelfs meer dan 90% van de programma's gratis terugzien.

We hopen jullie hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Alex webteam

isolde1988
door isolde1988 - Oct 27, 2011 om 19:05
10 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=ziggowebteam schreef op donderdag 27 okt 2011, 10:07]Hallo allen,

Om toch terug te komen op isolde1988 zijn/ haar eerste bericht willen wij het volgende aangeven:

Tot de invoering van de nieuwe TV propositie afgelopen jaar was het zo dat je 5 euro per maand betaalde om TV Gemist te kunnen ontvangen en de programma’s te kunnen bekijken. Echter veel RTL programma’s waren toen niet terug te zien. Dit kwam met name omdat RTL van die programma’s niet de eigenaar van de rechten was. Bij de introductie van de nieuwe televisiepakketten heeft elke klant een brochure ontvangen waarin stond dat binnen TV Gemist voor bepaalde programma's van RTL en SBS betaald moest worden. Dit is overigens niet alleen bij Ziggo zo, ook via andere kanalen moet voor deze content worden betaald i.v.m. deze rechten.

Voor de nieuws- en kinderprogramma's van RTL hoeft de klant niets te betalen. Voor de overige RTL-programma's is dat vaak wel het geval. Daardoor is het wel mogelijk praktisch elk programma van RTL te kunnen bekijken in TV Gemist. Dat was anders zeker niet mogelijk geweest. Een klant die TV Standaard heeft kan veruit de meeste programma's gratis terugzien. Klanten met een TV Extra pakket kunnen zelfs meer dan 90% van de programma's gratis terugzien.

We hopen jullie hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Alex webteam

Beste webteam,

In die brief heeft alleen gestaan dat de pakketten zouden veranderen NIET dat wij zouden betalen per programma.
En ik weet niet welke 90% nog steeds gratis is maar volgens mij is 10% gratis en moeten wij 90% nog steeds betalen.
Zoals ik al zei de service is waardeloos, je krijgt nergens antwoord op ook niet als je mailt en als je belt krijg je personeel aan de lijn dat naar zijn klanten loopt te schreeuwen. Echt waardeloos! Ik heb tv extra inmiddels al opgezegt omdat, er geen enkel programma is wat wij gratis terug kunnen kijken.
En overigens datgene wat u nu eigenlijk zegt is dat ik hier een leugen loop te verkopen nou walgelijk. En wij hebben nooit 5 euro per maand betaalt maar 10 euro dus als blijkt dat wij hier maar 5 euro voor hadden moeten betalen dan zou ik dat graag met terugwerkende kracht terugwillen.
Mijn mail naar de consuwijzer gegaan dus zeer waarschijnlijk hoort u snel van mij.

Met vriendelijke groet,
Isolde

birdies
door birdies - Oct 27, 2011 om 19:45
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.......En ik weet niet welke 90% nog steeds gratis is maar volgens mij is 10% gratis en moeten wij 90% nog steeds betalen.......

Dat klopt echt niet, maar waarschijnlijk wil je juist die programma's bekijken die geld kosten. Maar waarom neem je die programma's niet gewoon op dan?

Met het TV Extra pakket heb je ook 100 gratis keuzefilms. Kijk je nooit naar films, dan is dat Extra Pakket inderdaad overbodig.

isolde1988
door isolde1988 - Oct 27, 2011 om 19:53
10 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=birdies schreef op donderdag 27 okt 2011, 19:45].......En ik weet niet welke 90% nog steeds gratis is maar volgens mij is 10% gratis en moeten wij 90% nog steeds betalen.......

Dat klopt echt niet, maar waarschijnlijk wil je juist die programma's bekijken die geld kosten. Maar waarom neem je die programma's niet gewoon op dan?

Met het TV Extra pakket heb je ook 100 gratis keuzefilms. Kijk je nooit naar films, dan is dat Extra Pakket inderdaad overbodig.

tja wat is gratis de fabeltjeskrant, nieuws, etc. nou nieuws zie ik al als het wel normaal live is. Fabeltjeskrant wordt ik echt een beetje te oud voor.
Ik neem nu ook op zoals gezegt maar daar heb ik nog steeds dat kastje van €300! niet voor betaald daar gaat het mij om...
Films kijk ik wel maar op een andere manier dus voor mij totaal overbodig.

Het is gewoon dat ziggo zijn klanten juist en volledig moet informeren. En nu laten ze ons gewoon totaal in de kou staan.

birdies
door birdies - Oct 27, 2011 om 19:58
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@isolde: van de publieke omroepen is (nog wel) alles gratis. Maar ook daar kijk je blijkbaar niet naar?

kn
door knabbel13 - Sep 9, 2015 om 14:51
33 Antwoorden / 17 Vragen

Ja en nu moet je als je geen kastje heb en wil kijken naar RTL7 6 euro p.m. extra betalen zakkenvullers

kn
door knabbel13 - Sep 9, 2015 om 14:52
33 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=isolde1988 schreef op dinsdag 4 okt 2011, 11:16]Wij hebben onlangs een kastje van ziggo gekocht voor interactieve televisie deze kosten waren 300 euro. Op zich niet slecht wel duur maar we hadden er ook wat aan.
Echter is Ziggo nu met nieuwe pakketten gekomen, dacht men eerst ooh leuk extra pakketten erbij dus extra kunnen kijken denk ik nu echt dit is een complete RUKDIENST! Ik kijk regelmatig programma's terug omdat ik een wisselend rooster heb voor mijn werk. Echter hebben ze nu sinds september bedacht dat je voor alles van sbs 0,95 cent extra moet betalen en ook voor rtl nu sinds oktober. Uiteindelijk dus veel duurder uit. En kun je dus net zo goed via internet downloaden.
Ik heb ziggo hierover ook gesproken en die zeggen natuurlijk dat je bij sbs en rtl moet zijn dat zij hier niks aan kunnen doen. Wij hebben dit dus gedaan en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd want, sbs zegt dus precies hetzelfde over ziggo. Dus consumenten van ziggo alsjeblieft neem geen interactieve tv want, het is geldklopperij!
Al hoop ik dat ze HEEL snel hun klanten tegemoet gaan komen voor deze waandienst.....

Cookies
door Cookies - Sep 9, 2015 om 16:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=knabbel13 schreef op woensdag 9 sep 2015, 14:51]Ja en nu moet je als je geen kastje heb en wil kijken naar RTL7 6 euro p.m. extra betalen zakkenvullers

RTL7 zit in het analoge (standaard) pakket van 18,70 p.m.

kn
door knabbel13 - Sep 9, 2015 om 16:25
33 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=carola.83 schreef op woensdag 9 sep 2015, 16:22][quote=knabbel13 schreef op woensdag 9 sep 2015, 14:51]Ja en nu moet je als je geen kastje heb en wil kijken naar RTL7 6 euro p.m. extra betalen zakkenvullers

RTL7 zit in het analoge (standaard) pakket van 18,70 p.m.

kn
door knabbel13 - Sep 9, 2015 om 16:30
33 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=carola.83 schreef op woensdag 9 sep 2015, 16:22][quote=knabbel13 schreef op woensdag 9 sep 2015, 14:51]Ja en nu moet je als je geen kastje heb en wil kijken naar RTL7 6 euro p.m. extra betalen zakkenvullers

RTL7 zit in het analoge (standaard) pakket van 18,70 p.m. we hebben Ziggo hier over gebeld en die hebben uitgelegd dat je een kastje moet hebben, wil je die RTL7 dus het nieuws kunnen volgen? 6 euro kosten p.m. bij komen boven op die 18.70 en als dit verhaal niet klopt zijn het hele ZAKKENVULLERS!!

aurora1
door aurora1 - Sep 10, 2015 om 15:44
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zenderoverzicht klik hier.

Cookies
door Cookies - Sep 10, 2015 om 16:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=knabbel13 schreef op woensdag 9 sep 2015, 16:30][quote=carola.83 schreef op woensdag 9 sep 2015, 16:22][quote=knabbel13 schreef op woensdag 9 sep 2015, 14:51]Ja en nu moet je als je geen kastje heb en wil kijken naar RTL7 6 euro p.m. extra betalen zakkenvullers

RTL7 zit in het analoge (standaard) pakket van 18,70 p.m. we hebben Ziggo hier over gebeld en die hebben uitgelegd dat je een kastje moet hebben, wil je die RTL7 dus het nieuws kunnen volgen? 6 euro kosten p.m. bij komen boven op die 18.70 en als dit verhaal niet klopt zijn het hele ZAKKENVULLERS!!

Voor RTL7 heb je echt geen kastje nodig, hoor. Of je bent verkeerd voorgelicht, of er is een misverstand of je bent echt in de maling genomen want Ziggo is die Horizonbox (het kastje dus) erg aan het pushen.

door 1953 - Sep 11, 2015 om 11:25
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=knabbel13 schreef op woensdag 9 sep 2015, 14:51]Ja en nu moet je als je geen kastje heb en wil kijken naar RTL7 6 euro p.m. extra betalen zakkenvullers

Mosterd na de maaltijd?! Gezwam van het zuiverste water!

De techniek en de vormen van abonnementen e.d. zijn sinds oktober 2011 wel veranderd. De ontwikkelingen staan ook niet stil bij ZIGGO en andere providers.