Sa
door Sander112 Apr 30, 2018 om 20:24
Vrije tijd & tuin

Zonnescherm van abcwinkel heeft iemand ervaring

Ik ben al een tijdje opzoek naar een betaalbare elektrische zonnescherm. Nu heb ik een webwinkel gevonden die deze spotgoedkoop nieuw aanbied. Echter, ik kan helemaal geen reviews of ervaringen vinden van consumenten. Heeft iemand ervaring met het aangeboden. zonnescherm en/of de webwinkel www.abcwinkel.nl? Tevens ontbreekt het waarborg certificaat op de website

5674 10 Rapporteer

Gerry1969
door Gerry1969 - Apr 30, 2018 om 20:29
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Doe uzelf een plezier en koop deze bij de lokale speciaalzaak.  Die komen hem inmeten,  monteren,  afstellen en komen ook langs als er iets mee aan de hand is.

Als prijzen zo laag zijn heeft dat ALTIJD een reden,  en die is meestal niet de fantastische service of de kwaliteit van uw zonnescherm.
Met name elektrische zonneschermen zit veel verschil in kwaliteit van de motor.
Mr.  Visser zou nu zeggen " doe er uw voordeel mee"

tijger1
door tijger1 - Apr 30, 2018 om 20:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat “bedrijf” is gevestigd in een woonhuis. Zo te lezen verkopen ze van alles, wat ze rechtreeks bij de leverancier bestellen. Ik zou daar geen zonnenscherm kopen. Hooguit een parasol.

Ik zou maar naar een normaal bedrijf met een winkel gaan, zodat u iemand aan kunt spreken als er een probleem is.

ba
door basje65 Jul 3, 2018 om 12:42
Antwoorden / Vragen

hallo tijger1 ben benieuwd hoe je weet dat dit bedrijf in een woonhuis zit moederbedrijf is sinds 5 juni falliet  maarde web winkel valt niet onder het falissement is een eenmands zaak die niet te traceren is ??

tijger1
door tijger1 Jul 3, 2018 om 12:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan klikt u toch even op het adres en dan ziet u in Google maps het huis.

marita5
door marita5 Jul 3, 2018 om 13:46
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@basje65 , lees ook dit https://www.abcwinkel.nl/

simon55
door simon55 - Apr 30, 2018 om 21:22
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Zoals hier al omschreven wordt door @diewilik, koop t bij n lokale zonwering speciaalzaak. Ik heb t twee jaar geleden aangeschaft ,werd keurig tot op de cm nauwkeurig opgemeten,gemonteerd afgesteld buitengewone goede sevice en daar betaal je n paar centen voor,maar heb je wel kwaliteit

Ve
door Vel - May 5, 2018 om 20:57
1 Antwoorden / Vragen

Hallo sander112,
Ik heb hetzelfde probleem, zoek ook reviews.
Heeft u inmiddels al wat meer info?
Gr Vel

getty
door getty May 5, 2018 om 21:17
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Tuurlijk, hoe doorzichtig dit

getty
door getty May 5, 2018 om 21:18
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Ga je nu op elk forum je eigen site  naamsbekendheid proberen te geven?

Sa
door Sander112 May 5, 2018 om 22:02
1 Antwoorden / 1 Vragen

Nee en als ik bel.voor extra info. Word er van alles beloofd maar geen extra info gekregen.

ne
door neodutchio - May 5, 2018 om 21:14
5148 Antwoorden / 12 Vragen

abcwinkel staat bij de KVK als abcfacility. Interieurreiniging van gebouwen. En deze schoonmaker verkoopt zonneschermen, tenten, wasmachines, doekjes, e.d. Niet echt logisch dus. Het vreemde is dat de Vrijbuiter tenten die aangeboden worden goedkoper zijn dan bij Vrijbuiter zelf. Hoe kan een externe verkoper hier goedkoper aankomen?

U ziet het zelf al, het bedrijf is nergens bij aangesloten. U kunt dus ook nergens aankloppen als het fout gaan. Misschien ben ik heel ouderwets, maar brood koop je bij een bakker en wasmachines bij de lokale witgoedverkoper. Die paar cent dat het extra zou gaan kosten voor u betaald zich terug in service, garantie en een langere levensduur.

En u vindt geen ervaringen op internet? Alleen al bij feedbackcompany in 1 week:
10 punten: 16 keer
9 punten: 4 keer
8 punten: 15 keer
En welgetelt 3 keer een negatieve beoordeling.
Ook heel vreemd, op trustpilot maar 3 beoordelingen. Hoe komen al die klanten bij feedbackcompany terecht?

Menig webwinkelier zou jaloers zijn op zoveel klanten en dan ook nog met zo'n beoordeling. Voor mij ongeloofwaadig dus.

Sa
door Sander112 - May 8, 2018 om 08:08
1 Antwoorden / 1 Vragen

Zonnescherm besteld en betaald. Niet geleverd.

Status
happyOPGELOST
Klachtnummer
Gebruiker
Plaisier5
Datum
 1 reactie

Details

DE KLACHT

Op 20 maart 2018 een zonnescherm besteld. Volgens de site was er een levertijd van 3 weken. Na 4 weken gebeld en gevraagd wanneer deze geleverd zou worden. Mij werd verteld dat de partij te beschadigd was om te leveren.Toen kreeg ik een vreemd voorstel. Er werd gevraagd of ik er mee akkoord ging dat het geld terug gestort zou worden. Dan zou er over 2 weken een andere geleverd worden maar dan moest ik bij de bezorger afrekenen. Daar zou ik een bevestiging van krijgen via de mail. Toen die niet kwam heb ik daarover gebeld. Toen werd mij beloofd dat ik die de week daarop zou krijgen. Ook die kwam niet. Ook werd er gezegd dat mijn voicemail ingesproken was. Knap want die was toen i.v.m. met wisselen van provider niet geactiveerd. Nu (7 weken na de bestelling heb ik weer gebeld en werd mij beloofd om over een uur terug te bellen want het zou tot op de bodem uitgezocht worden...

DE OPLOSSING

Zo snel mogelijk mijn geld terug.

op
door oplichters Hunter - May 22, 2018 om 11:26
4 Antwoorden / 1 Vragen

[edit-redactie]