J.
door J.Soet Feb 21, 2019 om 22:40
Winkels & webshops

1dagdeal.nl

Kan iemand mij helpen om de webshop van 1dagdeal.nl te stoppen. Heb daar in nov schoenen besteld maar waren te klein. Had ze al 2 maten groter besteld.  Teruggestuurd maar tot nu toe geen geld teruggekregen . Heb de uitzending van kassa gezien en er zitten veel meer mensen mee. Heb al van alles geprobeerd . Aangifte ,rechtsbijstand maar het helpt gewoon niet.  Wie kan mijn zeggen hoe ik dit aan kan pakken.

4432 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 21, 2019 om 22:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En wat wilt u dan stoppen? Het lijkt me juist dat u wilt dat ze in beweging komen en terugbetalen.

En waarom doet uw rechtsbijstand niets?

J.
door J.Soet Feb 24, 2019 om 00:32
Antwoorden / 1 Vragen

Het bedrag is te laag .

Ka
door Kassagebruiker - Feb 21, 2019 om 22:55
683 Antwoorden / 5 Vragen

Heeft u de schoenen naar het juiste retouradres verzonden? (website: klik HIER)
Ik vermoed dat dit een bedrijf is wat uw bestelling doorplaatst naar een verweggistan land, dropshipping.
Ik vrees dat niemand u kan/zal wil/kunnen helpen om de webshop te stoppen.
Met een retourzendbewijs en naar het juiste adres kunt u ze een herinnerings brief/email sturen en bij niet betalen een incassoprocedure beginnen, maar dat zal veel tijd gaan kosten. Volgende keer gewoon naar de schoenenwinkel op de hoek of in de stad? Zeker schoenen, goede maat en u kan nog proeflopen ook.

marita5
door marita5 - Feb 21, 2019 om 23:15
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo J.Soet ,

Lees hier wat u kunt doen ( voorbeeldbrief ) klik op de rode regels .

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kopen-op-afstand/voorbeeldbrief-online-verkoper-betaalt-geld-niet-terug

Klachten :

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een berichtje te sturen via het contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bron : 1dagdeal.nl

diumenge
door diumenge - Feb 22, 2019 om 07:44
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Hoe je dit het beste kan aanpakken? Je verlies nemen, nooit meer bij dat soort vage sites bestellen en overal waar je klachten of reviews kan achterlaten je verhaal doen zodat andere gewaarschuwd zijn.

Zou best kunnen dat deze site die gebruik maakt van dropshipping, dus ze bestellen jouw bestelling in (meestal) China en laten het direct op jouw adres bezorgen. Niets mis met bestellen in China, maar dan kan je het net zo goed zelf doen. Véél goedkoper.

panter22
door panter22 - Feb 22, 2019 om 08:24
6599 Antwoorden / Vragen

Je bent de enige niet:
https://opgelicht.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=30843
Je geld zul je niet meer terugzien.
Heb je al contact gehad met Consuwijzer?
https://www.consuwijzer.nl/over-consuwijzer

mo
door mof - Feb 22, 2019 om 14:20
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Edit redactie - oproep tot geweld wordt niet getolereerd

dokun
door dokun Feb 22, 2019 om 15:16
152 Antwoorden / 0 Vragen

Asociale, zeer foute reactie!

gerbera
door gerbera - Feb 22, 2019 om 15:41
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Kan iemand mij helpen om de webshop van 1dagdeal.nl te stoppen.

Er is maar een manier om dit te stoppen en dat is, daar niet meer bestellen en aan eenieder die het maar horen wil dat ook niet te doen. De webshop doen stoppen zal nooit lukken, ze gaan dan onder een andere naam gewoon weer verder met deze praktijk. De naam zegt het feitelijk al, op 1 dag een deal en verder hoort of ziet u niets meer.

Wa
door Walter Krommenakker - Jul 24, 2019 om 05:42
2 Antwoorden / Vragen

Dezelfde mensen & eigenaren van 1dagdeal.nl die nu via Dealonly.nl en een andere site Diivas sandalen gewoon verder gaan met hun zaakjes.. Hier in Belgie ook al talloze meldingen. kijk maar bij Dealonly.nl en Diivas sandalen adressen !!!