1dagdeal.nl
Kan iemand mij helpen om de webshop van 1dagdeal.nl te stoppen. Heb daar in nov schoenen besteld maar waren te klein. Had ze al 2 maten groter besteld. Teruggestuurd maar tot nu toe geen geld teruggekregen . Heb de uitzending van kassa gezien en er zitten veel meer mensen mee. Heb al van alles geprobeerd . Aangifte ,rechtsbijstand maar het helpt gewoon niet. Wie kan mijn zeggen hoe ik dit aan kan pakken.
En wat wilt u dan stoppen? Het lijkt me juist dat u wilt dat ze in beweging komen en terugbetalen.
En waarom doet uw rechtsbijstand niets?
Het bedrag is te laag .
Heeft u de schoenen naar het juiste retouradres verzonden? (website: klik HIER)
Ik vermoed dat dit een bedrijf is wat uw bestelling doorplaatst naar een verweggistan land, dropshipping.
Ik vrees dat niemand u kan/zal wil/kunnen helpen om de webshop te stoppen.
Met een retourzendbewijs en naar het juiste adres kunt u ze een herinnerings brief/email sturen en bij niet betalen een incassoprocedure beginnen, maar dat zal veel tijd gaan kosten. Volgende keer gewoon naar de schoenenwinkel op de hoek of in de stad? Zeker schoenen, goede maat en u kan nog proeflopen ook.
Hallo J.Soet ,
Lees hier wat u kunt doen ( voorbeeldbrief ) klik op de rode regels .
https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kopen-op-afstand/voorbeeldbrief-online-verkoper-betaalt-geld-niet-terug
Klachten :
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een berichtje te sturen via het contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Bron : 1dagdeal.nl
Hoe je dit het beste kan aanpakken? Je verlies nemen, nooit meer bij dat soort vage sites bestellen en overal waar je klachten of reviews kan achterlaten je verhaal doen zodat andere gewaarschuwd zijn.
Zou best kunnen dat deze site die gebruik maakt van dropshipping, dus ze bestellen jouw bestelling in (meestal) China en laten het direct op jouw adres bezorgen. Niets mis met bestellen in China, maar dan kan je het net zo goed zelf doen. Véél goedkoper.
Je bent de enige niet:
https://opgelicht.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=30843
Je geld zul je niet meer terugzien.
Heb je al contact gehad met Consuwijzer?
https://www.consuwijzer.nl/over-consuwijzer
Kan iemand mij helpen om de webshop van 1dagdeal.nl te stoppen.
Er is maar een manier om dit te stoppen en dat is, daar niet meer bestellen en aan eenieder die het maar horen wil dat ook niet te doen. De webshop doen stoppen zal nooit lukken, ze gaan dan onder een andere naam gewoon weer verder met deze praktijk. De naam zegt het feitelijk al, op 1 dag een deal en verder hoort of ziet u niets meer.
Dezelfde mensen & eigenaren van 1dagdeal.nl die nu via Dealonly.nl en een andere site Diivas sandalen gewoon verder gaan met hun zaakjes.. Hier in Belgie ook al talloze meldingen. kijk maar bij Dealonly.nl en Diivas sandalen adressen !!!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer