35% korting Albert Heijn
Op de nieuwe 35% korting stickers van Albert Heijn staat geen streepjescode meer.
Nu kan ik als consument niet meer controleren of de prijs incl. of excl. die korting is op de kassabon.
Mag dit allemaal?
Slechts één en heel eenvoudig advies: als u twijfelt of indien onverhoopt de korting niet wordt afgerekend, ga dan met de kassabon naar de servicebalie en ik weet zeker dat men u dan alsnog de 35% korting zal toekennen. U kunt toch ook zelf nagaan wat de prijs was voordat de .t.h.t korting er op werd gemeld?
Kijk eens goed naar je kassabon.
Eerst krijg je de producten die je gekocht hebt met de normale prijzen, krijg je korting, dan staat er een letter achter de prijs. Bv een B of een BB. Daarna komt het subtotaal. Dan krijg je de kortingen.Daar moet die 35% korting te vinden zijn.
Ik gebruik altijd de handscanner en bij kortingen geeft hij meestal wel een piepje.
Je kunt nu nog evenonline kijken wat de normale prijs is. Is de korting vergeten, dan kun je morgen even naar de servicebalie gaan met je aankoop. Dan krijg je het teveel betaalde wel terug.Kijk hier voor de officiele prijzen:
https://www.ah.nl/zoeken?query=Duyvis
Het is toch te zot voor woorden dat je een dergelijk antwoord moet gaan geven op iets wat logisch is? Prijzen staan op de schappen, je kan het product zelfs scannen in de winkel, op je bon, die veel mensen niet nemen, eigen schuld, staat hoeveel korting eraf is en wat je betaald hebt. Je kan dan zelf toch ook nog eens prijs van het product min 35% uitrekenen om te zien of het klopt? Zijn we tegenwoordig nu werkelijk ZO dom gemaakt dat we zelfs dat niet kunnen, uberhaupt nadenken hoe het werkt?
U kan toch altijd tegen de kassamedewerker zeggen dat u het product niet wil?
dan word het van de bon afgehaald.
Je kunt het op de kassabon zien. De kassiere tikt de 35% toets in voordat ze het artikel scant. Ga dus niet naar de zelfscan!
Op die stickers heeft nooit een streepjescode gestaan, het zijn producten die op het eind van de datum lopen. En er staat duidelijk 35% korting op dus is het een korting op de normale prijs die bij de kassa wordt ingevoerd en op de bon is te zien.
Klopt als een zwerende vinger, @gerbera. Precies, staat op de kassabon. Zelfs nu ik geen "ervaring" in boodschappen doen heb: waar ik online shop bij mijn Supermarkt: deze producten komen in rood te lezen minus. En morgen weer eens de boodschappen gratis bezorgd. Ook daar staat: bezorgkosten €6,00 en in rood minus €6,00. Over het algemeen hebben supers hun zaakjes best op orde. Wat niet wegneemt dat men wel de bon goed moet nakijken, in de winkel dan. Ik hoor van mijn buurvrouw best wel vaak (ze doet vergeten boodschapjes voor me): dat er verkeerd is aangeslagen. Veelal te vele. Gaat maar over 40 of meer centen. Maar toch.
Klopt niet wat je zegt. Er stond voorheen wel een streepjescode op. Als je die scande kreeg je de 35% korting, als je per ongeluk de normale streepjescode scande, kreeg je de oorspronkelijke prijs.
@RJW, Die barcode waar u op doelt gaf alleen de 35% aan maar niet de prijs van het product minus die 35%. Dat werd aan de kassa gedaan en moest de cassiëre appart invoeren. Inmiddels zijn de kassa's aangepast en kan op eenvoudige wijze de 35% verwerkt worden en is de barcode overbodig geworden.
Kassa heeft een kortingsknop en bedrag is zichtbaar op de bon.
En dit had je ook aan AH zelf kunnen vragen.
Hoezo kan je als consument niet meer controleren of het klopt? Je weet toch wat de oorspronkelijke prijs is? Of is het rekenonderwijs tegenwoordig zo slecht dat mensen dat niet meer kunnen zien?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Opzeggen lidmaatschap FVD
Beste lezers,
Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus
...
Lees meer
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Al die middelen die koud ook schoon wassen, hoe slecht zijn die voor het milieu?
Ik herinner me nog de fosfaat ellende: wasmiddelen met fosfaat zorgden voor enorme problemen in het buitenwater. Moesten er dus uit.
Nu de energie duur is, gooien ze ons plat met reclame voor (af)wasmiddelen die in koud water ook schoon wassen.
Daar moeten dan wel haast sterke chemicaliën in zitten toch?
Wanneer leren we eens dat een nieuwe stof eerst echt goed moet worden onderzoc
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer