4 keer kapotte kast en nu?
Wij hebben bij een woonboulevard een heel nieuw interieur besteld en daarbij zat een kast die bij het leveren de vrachtwagen niet uit is geweest omdat deze kapot was.
We hebben deze kast ook niet af hoeven te rekenen en er zou een nieuwe worden besteld. De eerste keer was de levertijd 4 tot 6 weken voor het hele interieur en voor alleen de kast stond ineens 12 weken. 12 weken later komt de nieuwe kast maar deze is ook kapot. Deze mochten wij wel houden omdat we anders geen kastruimte hadden zonder te betalen. Dus er werd weer een nieuwe besteld. In eerste instantie ook weer 12 weken levertijd maar we werden telefonisch benaderd dat het 16 tot 19 weken ging duren voordat de kast geleverd zou kunnen worden. Nou uiteindelijk is de kast geleverd en heel even binnen geweest want we kregen de deur niet open zo verwrongen dat de kast was. Deze kast is weer terug gegaan naar het magazijn en er zou weer een nieuwe kast worden besteld na weer 16 werkweken kregen we een telefoontje dat de kast aangekomen was in het magazijn van de woonboulevard maar dat de kast te beschadigd was en dus niet geleverd kon worden. Inmiddels zijn wij nu meer als een jaar verder en hebben deze week een mail ontvangen dat de woonboulevard bereid is om toch weer een nieuwe kast te bestellen maar dat de leverancier niet kan garanderen dat deze kast dan wel goed zou zijn. Of we betalen de helft van het bedrag wat er voor stond maar dat willen we sowieso niet. De kast is immers kapot. Wie kan ons advies geven in wat we nu moeten doen want wij weten het niet meer.
Wat is dat voor prutsbedrijf?
Wat u moet doen? Die bestelling annuleren natuurlijk en elders een kast kopen.
Wij kunnen niet zo maar even 1 kast terugsturen en ergens anders een andere kast halen. Wij hebben namelijk een hele serie afgenomen tafel salontafel stoelen bank stoel en tv kast. Dus ineens een andere kast in ons interieur wil ik niet
Hallo Raaijke ,
Wij hebben bij een woonboulevard een heel nieuw interieur besteld en daarbij zat een kast
Welke winkel was dit ?
Wegens eventuele verdere stappen en eventuele consequenties ga ik de naam nu niet noemen. Wij willen heel erg graag advies in welke stappen wij nu nog eventueel kunnen ondernemen. Hopende op uw begrip
misschien van 2 kasten 1 maken, is een voorstel te doen aan de woonboulevard???
Dat is niet haalbaar en realistisch
Die fabrikant is blijkbaar niet in staat om een kast te maken die helemaal in orde is.
En u hebt blijkbaar zo’n uitzonderlijke inrichting aangeschaft dat u bij geen ander bedrijf een passende kast kunt kopen.
Dan is het simpel, dan betaalt u voor het wrak wat u nu tijdelijk in huis hebt de helft. Of u doet het zonder kast.
Wat zou u zelf willen? Elders een kast kopen wilt u niet, een kapotte kast met korting niet, geen kast niet, van meerdere kasten 1 nieuwe maken niet, wat dan wel?
Geen idee van welk materiaal de kast is en welke afwerking het heeft, maar het zal enorm lastig worden om, als het zou kunnen, dezelfde kleur te krijgen na een jaar. Thuis verkleurd alles door zonlicht en in de fabriek kan er een tintverschil optreden.
Wij kunnen niet zo maar even 1 kast terugsturen en ergens anders een andere kast halen. Wij hebben namelijk een hele serie afgenomen tafel salontafel stoelen bank stoel en tv kast. Dus ineens een andere kast in ons interieur wil ik niet
Wat wil je dan van ons horen?
Je wilt geen andere kast....
Ik zou het nog een vierde keer proberen. Heb je dan nog geen goede kast, dan de huidige accepteren voor de helft van de prijs als het mankement te repareren valt.
Je schrijft dat je niet meer weet wat je moet doen.
Tussen de regels door te lezen weet je wel degelijk wat je wilt.
De koop ontbinden, de meubels teruggeven en je geld terug.
Dat zal lastig worden. Je maakt al meer dan een jaar gebruik van die meubels.
Dan kan aftrek worden gerekend voor het gebruik als je de hele bestelling nog kunt ontbinden.
Die kast viel onder de garantie, je hoefde hem niet te betalen.
Eigenlijk is de koop hiermee gedeeltelijk ontbonden. De verkoper heeft zijn kast terug en jij je geld terug.
De verkoper spant zich in een goede kast te leveren,
Kennelijk lukt dat niet. Dan zul je een oplossing moeten vinden.
Als de verkoper aangesloten is bij een geschillencommissie, dan kun je, als je het niet met de verkoper eens wordt, daar een beroep op doen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer