po
door polder150 Jan 11, 2019 om 11:21
Winkels & webshops

Aanmelden nieuwsbrief

Ik probeer me aan te melden voor de nieuwsbrief maar de link omte
bevestigen komt niet binnen .
Kunt  u mij aan melden
[Edit redactie: persoonsgegevens verwijderd]

5845 8 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jan 11, 2019 om 11:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je zal nu wel meer nieuwsbrieven gaan ontvangen.

Edit: de edit van de redactie zal dat probleem niet oplossen.

ne
door neodutchio - Jan 11, 2019 om 11:29
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Ik zal u aanmelden voor alle nieuwsbrieven. Wilt u ook de dating nieuwsbrieven er bij, of is die van webshops van bepaalde speeltjes genoeg?
U kunt beter uw inlognaam veranderen.

tenormin
door tenormin - Jan 11, 2019 om 11:38
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Heb de redactie verzocht uw privé gegevens te verwijderen. Of er aan voldoen zal worden is vers twee.

costnix
door costnix Jan 11, 2019 om 11:43
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dan zal de redactie ook wel mijn antwoord aan de OP wissen ;-)

tenormin
door tenormin Jan 11, 2019 om 13:00
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Is keurig door redactie verwijderd.

costnix
door costnix - Jan 11, 2019 om 11:41
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb even gebruik gemaakt van uw gegevens en u aangemeld voor de Kassa Nieuwsbrief.
Ik had zo misbruik kunnen maken van deze gegevens, door u op veeeel meer nieuwsbrieven kunnen aanmelden.
Niet slim om uw e-mailadres op een openbaar forum te vermelden.

tenormin
door tenormin Jan 11, 2019 om 11:46
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@costnix, jokkerd... ☺

simon55
door simon55 Jan 11, 2019 om 11:53
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb t zelfde ervaren , en af en toe krijg ik de nieuwsbrief , maar meestal niet meer. En de linkjes voor nieuwe topics werken ook niet meer zoals t was. Afgelopen drie weken twee maal nieuwsbrief ontvangen , schiet lekker op zo

tenormin
door tenormin Jan 11, 2019 om 12:26
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@simon55, zojuist, 12.17 uur kwam de laatste nieuwsbrief binnen. En bijna niks werkt. Zoals het was moet je teruggaan naar voor April 2016.. ☻

costnix
door costnix Jan 11, 2019 om 12:27
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Als je genoeg gegevens van iemand hebt kan er nog veel meer.
Net nog even naar Rambam gekeken, waar de identiteit van één van de redactieleden door haar collega’s wordt gestolen. Dit onder het mom van journalistiek onderzoek.
https://programma.bnnvara.nl/rambam

tenormin
door tenormin Jan 11, 2019 om 13:04
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Jeetje, vandaar de uitdrukking: krijg de Rambam. Hoe kan het. Het kan dus allemaal.

costnix
door costnix Jan 11, 2019 om 13:48
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@Tenormin: De uitdrukking “krijg de rambam” komt uit het Jiddish en stokoud (12e eeuw)
In Amsterdam werd het veel gebruikt.
https://onzetaal.nl/taaladvies/krijg-de-rambam

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 11, 2019 om 11:55
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Goedemorgen, ik heb melding gemaakt van (ook) deze storing op de site bij de i-net redactie.

Uw vreaag was niet bedoeld voor deze V&A site waar vrijwilligers, niet gebonden aan BNNVARA vragen proberen te beantwoorden.

gerbera
door gerbera - Jan 11, 2019 om 12:05
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Kunt  u mij aan melden

Heb het voor u geprobeerd maar lukt mij helaas ook niet.

costnix
door costnix Jan 11, 2019 om 12:30
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het mij wel gelukt. Ik wacht nog op de bevestiging door de OP.

gerbera
door gerbera Jan 11, 2019 om 14:36
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Bofkont;-))

Cookies
door Cookies - Jan 11, 2019 om 12:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Van de week alleen mijn e-mailadres gewijzigd in mijn account, krijg ik een mailtje met

Hi,

We hebben je verzoek om je in te schrijven voor deze nieuwsbrief ontvangen

Goed bezig, not!

(Ik zie dat ook BNNVara op de 'je' toer is. Zelf geen moeite mee, maar zeer in tegenspraak met de ouderwetse oubolligheid van de site en van V&B.)

costnix
door costnix Jan 11, 2019 om 13:53
2874 Antwoorden / 1 Vragen

OT: De Nederlandse taal is heel vloeibaar en wijzigt veel.
Probeer maar eens het boek Van den Vosse Reynaerde te lezen. Ook Nederlands maar vrijwel niet te grijpen voor de Nederlander van de 21e eeuw.

edrick3
door edrick3 - Jan 11, 2019 om 16:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zou m'n gebruikersnaam even wijzigen!

Als je ingelogd bent klik je op Profiel
Klik dan op Bewerk profiel.
Klik dan op mijn.bnnvara.nl
Klik dan op Accountinstellingen
Klik op Gebruikersnaam en emailadres
Klik op wijzigen
Wijzig je gebruiksnaam
Klik op Opslaan.