Agradi leverd vies en kapot artikel
wat moet ik doen????
die thuiswinkel org doet ook niets, ja bemiddelen maar agradi wil niets doen.
mijn artikel zat onder de haren , stiksels zaten los e.d.
agradi meldt steeds weer iets anders, maar wil m niet teruggenem.
ik moet nu 10 euro betalen om n weer terug te krijgen en anders wordt ie vernietigd
U hebt waarschijnlijk een artikel gekocht bestemd voor dieren, (borstel) denk dat het moeilijk bewijsbaar is dat u het niet gebruikt hebt.
Er staat een soortgelijke klacht op klacht .nl
En nog reviews: https://www.trustedshops.nl/verkopersbeoordeling/info_XC689EE276F5B8C5F3F3AB7D50800D448.html
https://www.klacht.nl/agradi/klacht/kapot-en-vies-artikel/
@sjoppie , een borstel met een stiksel ?
ja klopt idd. heel lastig is dit, maar had wel foto s gemaakt toen ik hem terugstuurde en hij was schoongemaakt door mij, dus schoon verstuurd. kapotte stiksels kunnen niet door n paard komen dan komen er eerder gaten in. die stiksels willen zij ook niet laten maken terwijl er toc ook zoiets als n garantie op n artikel bestaat. dacht ik???
U heeft geen borstel gekocht , maar een paardendeken . https://www.klacht.nl/agradi/klacht/agradi-wil-garantie-niet-naleven-van-product/
@biancabianca, garantie vervalt in uw geval vanwege het schoonmaken.
Ik zie dat u de klacht al op Klacht.nl hebt gezet. Zo te zien zijn ze niet zo snel met oplossingen, helaas voor u.
Hallo BiancaBianca ,
Gaat het product binnen zes maanden na aankoop kapot? Of is er binnen zes maanden iets mis met het product? Dan moet de verkoper bewijzen dat dit uw schuld was .
Voor verdere informatie klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie
@biancabianca,
dat u de deken hebt schoongemaakt is voor het bedrijf aanleiding om het als gebruikt te kenmerken.
Waarom heb je het artikel in eerste instantie dan wel in gebruik genomen?
mijn artikel zat onder de haren , stiksels zaten los e.d.
ja klopt idd. heel lastig is dit, maar had wel foto s gemaakt toen ik hem terugstuurde en hij was schoongemaakt door mij, dus schoon verstuurd. kapotte stiksels kunnen niet door n paard komen dan komen er eerder gaten in. die stiksels willen zij ook niet laten maken terwijl er toc ook zoiets als n garantie op n artikel bestaat. dacht ik???
U heeft uw klacht ook hier geplaatst en is volgens hen opgelost. U zou het deken 5 dagen gebruikt hebben alvorens de klacht in te dienen. Tenminste als u Wanka blijkt te zijn. https://www.klacht.nl/agradi/
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Tussentijds opzeggen autoverzekering
Hoi Ik ben dramatisch ontevreden over FBTO, je "spreekt" daar nog slechts chatbots en beetje contact duurt vele uren. Kan ik voor formele eind datum contract weg? Ik ben daar 36 jaar klant, DEZE autoverzekering loopt formeel tot 30-10-2024 Lees meer
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Parfum over datum
Recent heb ik wat gekocht op parfumerie en ik vond de geur niet lekker ruiken, ik dacht aan over datum. Nadat ik met de klantenservice van deze webshop contact had opgenomen vertelde ze me over de site checkfresh waar je aan de hand van batch codes kunt zien wanneer de productiedatum is van deze parfum. Weten jullie of deze site betrouwbaar is om te kunnen zien wanneer een parfum is gemaakt? ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer