dr
door drum Aug 7, 2011 om 01:32
Winkels & webshops

Ah bezorgservice

allereerst ik heb een goede bezorgservice
als ik op ah.nl kijk zie ik bezorgen tot in de keuken/nu voor xx
kijk je echter verder dan kom je er achter dat dit maar voor een beperkt gedeelte van nederland is.niet alleen ik maar ik denk vele met mij zijn afhankelijk van een bezorgservice, althans dat was mijn gedachte die ik opdeed in mn 7 maanden in een revalidatiecentrum .heb ah gevraagd of ze de aanduiding van bezorgservice wat specifieker op hun website willen aanduiden. uiteraard krijg je een standaard antwoord.de aanduiding van hun bezorgservice vindt je niet alleen op hun website, ga maar eens googelen.
kunnen of willen ze dit niet aanpassen???
nogmaals ik ben heel tevreden met mn bezorgdienst maar dit is voor de mensen die voor dezelfde problemen komen te staan die ik had.
ik vindt het een misleidende reklame van ah !!!
reageer maar

776 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 7, 2011 om 08:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er kan ook gekeken naar locale bezorgservices als:
allesin1

boodschappen bezorgservice: klik

Spar Groningen: klik

enz.

Dan kan er meteen gekeken worden of het loont om niet met AH bezorgservice in zee te gaan, maar met een locaal alternatief.

ve
door verwijderd - Aug 7, 2011 om 09:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is er misleidend? Rechtsboven op de website staat prominent "Bezorgen we bij u?".

ve
door verwijderd - Sep 6, 2011 om 18:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind wel dat ze wat klantvriendelijker mogen wezen! Kleine moeite toch om wat toe te lichten ipv iemand naar het internet te verwijzen

ve
door verwijderd - Sep 7, 2011 om 08:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind dit allemaal maar gedreutel.

Problemen maken / zoeken waar ze er niet zijn.

Verwijzen naar een internet site is gewoon van deze tijd.

ve
door verwijderd - Sep 7, 2011 om 09:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat vindt u nu precies misleidend en wat wilt u nu precies duidelijker aangegeven hebben? Ik lees toch duidelijk op de ah-website: "Bezorgen wij ook bij u? Voordat u zich inschrijft is het handig om te weten of Albert ook bij u in de straat bezorgt. Voer uw postcode in: ". Hoe duidelijk wil je het hebben?