vo
door voorklachten Nov 22, 2010 om 15:37
Winkels & webshops

AH geeft geen airmiles

Wat ik nou toch mee maak !! Ik kom er net achter dat ik al meer dan een jaar GEEN airmiles bij Albert Heijn krijg omdat onbekwame werknemers daar de bonuskaart niet goed hebben gekoppeld met de airmileskaart. Resultaat : daar waar ik normaal meer dan genoeg airmiles had, kan ik nu bij gaan betalen omdat AH personeel het niet goed heeft gedaan !! Ben ik effe lekker klaar mee !! Ik heb een klacht ingediend aan de "service"-balie waar ik het volgende antwoord kreeg : 'Tja, u bent niet de enigste' !! Ga ik speciaal voor de airmiles naar AH toe - krijg ik ze NIET !! Wie heeft dit nog meer ?? En hoe kan ik toch mijn rechtmatige airmiles krijgen ??

13582 19 Rapporteer

getty
door getty - Nov 22, 2010 om 16:10
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Ik dacht een paar jaar geleden begrepen te hebben dat ah helemaal geen airmiles meer geeft? Of alleen op bepaalde produkten?

mi
door mitzie1988 - Nov 22, 2010 om 16:36
22 Antwoorden / 8 Vragen

Dit staat op de website van ah:

U ontvangt één Air Mile bij aankoop van een AH Eigen Merkartikel.

birdies
door birdies - Nov 22, 2010 om 16:49
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=getty schreef op maandag 22 nov 2010, 16:10]Ik dacht een paar jaar geleden begrepen te hebben dat ah helemaal geen airmiles meer geeft? Of alleen op bepaalde produkten?

Dacht ik ook, maar blijkbaar nog wel voor eigen huismerk.

Tja, pech, zou ik zeggen. Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken.

getty
door getty - Nov 22, 2010 om 16:50
4179 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=mitzie1988 schreef op maandag 22 nov 2010, 16:36]Dit staat op de website van ah:

U ontvangt één Air Mile bij aankoop van een AH Eigen Merkartikel.

Ok helder, dus als vraagsteller alleen maar ahprodukten heeft gekocht dan zijn er airmiles misgelopen. De vraag is of u inderdaad alleen maar ah produkten koopt?
Zal nog lastig worden om achteraf de miles op te eisen, u zou een klacht kunnen indienen. Mogelijk aan de hand van uw bonuskaart kunnen ze nog wat achterhalen.

vo
door voorklachten - Nov 22, 2010 om 20:55
2 Antwoorden / 1 Vragen

@ birdies het gaat wel even om zo'n 120 euro dus daar kan ik me echt wel druk over maken. U misschien niet ??!!

druifje01
door druifje01 - Nov 22, 2010 om 21:22
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Gaat het om €120 aan AH-merkartikelen? Als u dat kunt aantonen kunt u misschien een gok wagen bij de klantenservice om dat rechtgetrokken te krijgen. Maar, eerlijk gezegd, ik dacht dat je voor 120 airmiles nog niet eens een theelepeltje kunt bestellen. Dus, waar hebben wij het over?

Lsk520
door Lsk520 - Nov 22, 2010 om 21:26
827 Antwoorden / 2 Vragen

Zal de tijd van het jaar wel zijn....dagen korter, eerder donker en dan gaan we ons druk maken over misgelopen airmiles over 120 euro...
twee keer tanken en je bent weer klaar.
Zal een lekkere kerst worden dan.....

ia
door iamjanneke - Nov 23, 2010 om 14:51
2 Antwoorden / 0 Vragen

De reactie van de service-balie slaat natuurlijk nergens op. Maar als je door middel van kassabonnetjes kunt aantonen dat je recht hebt op de airmiles, dan zal AH alsnog de airmiles moeten toekennen.

erik008
door erik008 - Nov 23, 2010 om 15:09
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Koppelen van de bonus kaart en airmiles moet ook in ieder filiaal apart.
Als je in 2 winkels komt, moet je dus in beide koppelen.

vo
door voorklachten - Nov 23, 2010 om 16:55
2 Antwoorden / 1 Vragen

@druifje01
@tp
het gaat niet om airmiles over een bedrag van € 120.-- hoor. Dat zou wel heel weinig uitgegeven geld zijn in meer dan een jaar. Het gaat erom dat je met voldoende airmiles gratis/heel veel korting op vliegreizen, verblijf in vakantieparken enz. hebt. Nu moet ik dus minstens die € 120.-- zelf bijbetalen.
Overigens is het sparen voor theelepeltjes allang verleden tijd!

f.weele
door f.weele - Nov 24, 2010 om 15:06
1085 Antwoorden / 27 Vragen

bij ah altijd om de bon vragen en nakijken! Op de bon staat het bonuskaartnummer
en airmilesnummer. Ik mag aannemen dat als beide vermeldt staan, ze ook gekoppeld zijn.
m.vr.gr.

f.weele
door f.weele - Nov 24, 2010 om 15:14
1085 Antwoorden / 27 Vragen

nog even dit, als je bent aangemeld bij airmiles op de website dan kun je inloggen en je geschiedenis van de gespaarde miles bekijken. En ja, de ToyStory 3 DVD enkele weken geleden gekocht bij ah. Met 800 airmiles € 8,= goedkoper! Toch wel belangrijk om alles te controleren.
m.vr.gr.

mhofman
door mhofman - Nov 24, 2010 om 18:06
530 Antwoorden / 93 Vragen

[quote=erik008 schreef op dinsdag 23 nov 2010, 15:09]Koppelen van de bonus kaart en airmiles moet ook in ieder filiaal apart.
Als je in 2 winkels komt, moet je dus in beide koppelen.
[/quote Dat is niet zo ik kom in meerdere ah winkels en krijg de korting en de airmiles. Maakt niet uit als het nu in Limburg is of in Groningen.

börgemeister
door börgemeister - Nov 25, 2010 om 00:38
506 Antwoorden / 25 Vragen

AH geeft airmiles op hun eigenmerkproducten!

bo
door boosje - Dec 6, 2010 om 10:53
80 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=voorklachten schreef op maandag 22 nov 2010, 15:37]Wat ik nou toch mee maak !! Ik kom er net achter dat ik al meer dan een jaar GEEN airmiles bij Albert Heijn krijg omdat onbekwame werknemers daar de bonuskaart niet goed hebben gekoppeld met de airmileskaart. Resultaat : daar waar ik normaal meer dan genoeg airmiles had, kan ik nu bij gaan betalen omdat AH personeel het niet goed heeft gedaan !! Ben ik effe lekker klaar mee !! Ik heb een klacht ingediend aan de "service"-balie waar ik het volgende antwoord kreeg : 'Tja, u bent niet de enigste' !! Ga ik speciaal voor de airmiles naar AH toe - krijg ik ze NIET !! Wie heeft dit nog meer ?? En hoe kan ik toch mijn rechtmatige airmiles krijgen ??

Heb je dit probleem al eens aan het hoofdkantoor voorgelegd? Als ze er bij je eigen winkel niet uit komen, heb je dan al eens een andere winkel geprobeerd? Ik denk dat het hoofdkantoor wel een goed antwoord zal proberen te vinden, dit heeft een negatieve uitwerking op hun imago en daar zitten ze niet op te wachten. Of je de verloren airmiles nog kunt krijgen weet ik niet, tenzij je alle kassabonnen bewaard hebt. Dan zou het hoofdkantoor dat misschien zómaar voor je kunnen doen, je weet maar nooit. Kwestie van even vragen-/klachtenformuliertje op de AH-site invullen.

vladja
door vladja - Dec 6, 2010 om 11:04
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Zaanse AH-mosterd na de maaltijd.

lv
door lvan - Dec 19, 2010 om 08:44
6 Antwoorden / 0 Vragen

Als je airmiles spaart, zie je dat gewoon terug op je kassabon. Als je bonuskaart gekoppeld is met je airmiles pas, heb je daar zelf één keer een handeling voor moeten verrichten bij de ah kassa. Blijkbaar is dat niet goed gegaan. Maar om dat nu gelijk op de medewerkers af te schuiven ? Want het kan natuurlijk ook zo zijn dat bv je bonuskaart verwisseld is zonder dat je dat in de gaten had. Maar als je af en toe je air miles saldo nakijkt had je dat toch wel eerder in de gaten kunnen hebben! Wel pech voor je. Zelf spaar ik ook air miles, zonder dat ik daarvoor speciaal bepaalde artikelen koop tikt het toch wel aan en eigenlijk hoef je er niets voor te doen. Eind van het jaar heb ik dan wel altijd mijn champagne voor een prikkie :). Proost!

be
door berenbroek - Dec 20, 2010 om 16:51
6 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=erik008 schreef op dinsdag 23 nov 2010, 15:09]Koppelen van de bonus kaart en airmiles moet ook in ieder filiaal apart.
Als je in 2 winkels komt, moet je dus in beide koppelen.

Dit klopt niet, als je eenmaal bij een AH-winkel je bonuskaart en air mileskaart laat koppelen dan geldt dit voor alle 800 AH-winkels. Alle systemen zijn aan elkaar gekoppeld.

Lsk520
door Lsk520 - Dec 20, 2010 om 20:41
827 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=berenbroek schreef op maandag 20 dec 2010, 16:51][quote=erik008 schreef op dinsdag 23 nov 2010, 15:09]Koppelen van de bonus kaart en airmiles moet ook in ieder filiaal apart.
Als je in 2 winkels komt, moet je dus in beide koppelen.

Dit klopt niet, als je eenmaal bij een AH-winkel je bonuskaart en air mileskaart laat koppelen dan geldt dit voor alle 800 AH-winkels. Alle systemen zijn aan elkaar gekoppeld.

Correct!