Em
door Emmap Jan 27, 2012 om 16:30
Winkels & webshops

Airmiles minder waard bv bij Shell textiel

de airmiles die ik in een moordend langzaam tempo bij elkaar spaar bij AH wissel ik standaard in voor textiel bij de Shell.
Tot voor kort kreeg ik voor 600 miles een handdoek, nu is diezelfde handdoek ineens 800 miles!
Een prijsverhoging van 33%, out-of-the-blue!

Maar alles in de supermarkt wordt toch ook al duurder... ?

Ik vind dit een extreme prijsverhoging.

Wie heeft soortgelijke ervaringen, prijsverhogingen van produkten die je met Airmiles kan kopen?

1158 3 Rapporteer

zwemmer
door zwemmer - Jan 27, 2012 om 20:24
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Je kunt de producten bij de supermarkt niet als anders zien dan een handdoek bijvoorbeeld. Als aan de ene kant het een en ander duurder wordt wordt het dat aan de andere kant ook. Had je iets anders verwacht? Airmiles zijn een betaalmiddel dat je verdient met kopen. Wat je ervan kunt kopen hangt af van de prijs van hetgeen je wilt kopen en die kan dus ook veranderen net zoals de artikelen in de supermarkt dus.

Zwemmer

ooparry
door ooparry - Feb 2, 2012 om 17:34
80 Antwoorden / 3 Vragen

Stoppen met die onzin van air miles. Het duurt echt een eeuwigheid voor je iets fatsoenlijks bij elkaar hebt gespaard.

spooky01
door spooky01 - Feb 2, 2012 om 17:52
418 Antwoorden / 56 Vragen

[quote=ooparry schreef op donderdag 2 feb 2012, 17:34]Stoppen met die onzin van air miles. Het duurt echt een eeuwigheid voor je iets fatsoenlijks bij elkaar hebt gespaard.

Of je spaart je airmails voor stichting aap!!