fr
door fredhannie Nov 12, 2018 om 15:55
Winkels & webshops

Airmiles shop

Het is tot heden niet mogelijk mijn airmiles in te wisselen en vraag me af of dit voor 1 dec. lukt? Krijg 3 verschillende saldi bij de airmilescheck 115, airmilesshop 4409 en ontvangen mail 4385. Het totaal wat ik nodig heb voor mijn bestelling incl. verzendkosten is 4294 miles. Het winkelwagentje werkt ook niet naar behoren en de bestelling eindigt steeds met onvoldoende saldo. Tel. contact ook niet mogelijk, na gesprek en intoetsen van 3, zoals de medewerker adviseerde, werd het contact verbroken en heb ik dus al die tijd voor niets moeten wachten.  Het invullen van het ontactformulier werkt ook niet goed en versturen lukt ook helemaal niet. Heb nu op een andere manier toch een klacht verzonden al ging dit haperend en hoop dat ze deze hebben ontvangen maar vrees van niet gezien het hele gebeuren. Het lijkt wel alsof ze niet meer willen inwisselen ofwel de zaak traineren.

3499 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 12, 2018 om 16:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er schijnen op onverklaarbare wijze airmiles gestolen te worden van klanten. Ik denk dat u daarom even niets kunt bestellen,

marita5
door marita5 - Nov 12, 2018 om 16:04
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo FredHannie ,

Op dit moment is het erg druk bij de Air Miles Shop. Hierdoor hebben wij vertraging op het beantwoorden van de e-mails. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk antwoord te geven.

U bent niet de enige met deze klacht , klik op de rode regels .

https://www.facebook.com/pg/AirMilesShop/posts/?ref=page_internal

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/airmilesshop.nl/details?companyId=74888cb7-cc81-47e5-878d-3f740f51b382

edrick3
door edrick3 - Nov 12, 2018 om 16:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nou, dat weten we dan ook weer. Wat is je vraag?

Je zult wat geduld moeten hebben want je bent niet de enige die nog even snel de airmiles wil gebruiken.

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 12, 2018 om 17:14
7156 Antwoorden / 3 Vragen
marita5
door marita5 Nov 12, 2018 om 17:18
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@sjoppie , de geldigheid is verlengd tot 1 december , https://www.airmilesshop.nl/geldigheid-airmiles

sjjoppy
door sjjoppy Nov 12, 2018 om 17:51
7156 Antwoorden / 3 Vragen

@marita5,
Nieuw gespaarde Air Miles zijn vijf jaar geldig.

fr
door fredhannie Nov 14, 2018 om 14:58
19 Antwoorden / 2 Vragen

Hoe weet ik nou wat oude of nieuwe airmiles zijn? Ik wissel er af en toe wel wat in voor een product dus erg oud kunnen ze ook niet zijn. Verder had ik gewoon iets nodig (zag dit artikel na notabene een reclamemail van airmiles zelf aan mij) en wilde er nog iets bij, dus twee artikelen. Dat kon volgens het saldo, incl. bezorgkosten, nou mooi niet! En geduld hebben heeft weinig zin als niets lukt. Hoop maar dat airmiles niet na één of twee jaar al oud zijn :-(

sjjoppy
door sjjoppy Nov 14, 2018 om 15:52
7156 Antwoorden / 3 Vragen

@fredhannie,
nieuw gespaarde airmiles blijven vanaf 1december 2018 tot 2023 geldig.
Wat u nu nog bezit moet vòòr 1december 2018 worden gebruikt.

Ma
door Marco_H - Nov 18, 2018 om 14:58
1 Antwoorden / Vragen

Ik krijg momenteel een soortgelijke foutmelding die beweert dat mijn saldo onvoldoende is, terwijl airmiles.nl een ruim voldoende saldo aangeeft.
Ik adviseer sowieso om de Google Chrome webbrowser te gebruiken wanneer Internet Explorer problemen geeft, zoals met het winkelmandje.

panter22
door panter22 - Nov 18, 2018 om 16:03
6599 Antwoorden / Vragen

Doneer die airmiles aan een goed doel. Je hebt er niets voor betaald, dus schade heb je er niet van.
Of lever ze in voor korting op de boodschappen bij AH en de Etos